Balen dat ze zolang aan de lijn hebben gehouden.
Wij hebben ook gezeik met een kozijnenboer. Als sinds de zomer. Gaan nu een advocaat inschakelen.
Ik zou terug mailen dat je de aanbetaling terug verwacht binnen x aantal dagen.
Balen dat ze zolang aan de lijn hebben gehouden.
Wij hebben ook gezeik met een kozijnenboer. Als sinds de zomer. Gaan nu een advocaat inschakelen.
Ik zou terug mailen dat je de aanbetaling terug verwacht binnen x aantal dagen.
Dat is inderdaad wel beter, dat ze vooraf aangeven. Maar had sneller gekund.
Iets wat in 4 dagen tijd gedaan zou worden is uitgesmeerd over 6maanden. Geen communicatie. Pas als wij vaak belden of op de dag zelf belde waar ze bleven. Met schade gemonteerd, anders dan besteld, schade door hun aan ons huis en nog een hele waslijst.
Klacht ingediend, krijgen geen gehoor. Doen super nonchalant.
Ik betaal ook nooit meer alles vooraf ( was een voorwaarde bij hun) want nu hebben niks meer als drukmiddel.
niet om op je schieten maar algemeen voor iederen, betaal nooit meer van 30-50% voorschot.
Idealiter in meerdere schijven;
30% voorschot bij opmeting (moet alle materialen dekken)
20% bij aanvang van de werken
30% tijdens de werken
20% saldo na oplevering
dan hou je inderdaad een stok achter de deur maar behoud de aannemer wel zijn solvabiliteit;
Nogmaals sorry om hier zo op te springen, hopelijk krijg je het nog opgelost, al denk ik dat je een advocaat gaat moeten nemen.
Ik heb het al van iedereen gehoord. Les geleerd.
Maar in hun voorwaarden stond 90% week van te voren en laatste 10% voor 10.00 op dag zelf. Dus dacht ja hou me daar netjes aan. Niet wetende dat ze uur later weer gingen en dit proces verder zo ging. Soms zijn we iets te goed van vertrouwen .
Advocaat heb ik al ingeschakeld. Ben benieuwd wat die gaat doen.
Eerste google reviews waren goed maar als je doorklikt niet.
er zijn veel bedrijven die neppe recensies kopen. Laatst had ik dit ook bij een slotenmaker. Het ziet er heel suspicous uit als je erop let en het doorhebt.
Hier lijken ze wel echt. Ook met foto’s. Het gaat om n.ie.uwe. k.ozijnen b.v. uit emmen. Alle slechten reviews komen overeen wat wij hebben.
Ik raad ze iedereen af.
Ja die waren ook met foto’s maar aan de foto’s kon je juist zien dat het niet kloptte haha!
Ohhh neee wat een drama met alle kozijnen(boeren)… hopelijk wordt het snel opgelost! Hier gelukkig wel geluk met de kozijnen.
In december 2022 opgemeten en vandaag beginnen ze met het plaatsen. De eerste is er al uit!
Als je nog een andere partij zoekt, bij ons heeft BK kozijnen (ook uit Emmen) nieuwe kozijnen en tuindeuren geplaatst. Geen aanbetaling en ze werken heel netjes (hebben ook alle rommel meegenomen, geveegd etc etc). Ze hebben een eigen werkplaats dus misschien kunnen zij helpen.
Heeft iemand ervaring met het strippen van 1 verdieping qua uren? Ik weet dat het lastig te zeggen is omdat ik nog geen informatie heb over de lijm die gebruikt is enzo, maar het gaat om strippen “light” denk ik want geen echt sloopwerk.
4 slaapkamers en een overloop, ongeveer 65m2 in totaal en 1 trap.
In alle kamers moet het behang eraf, vloerbedekking eruit, de deurposten en deuren geschuurd, vloerbedekking van de trap eraf en trap schuren.
Hoeveel dagen zou je hiervoor rekenen als je uitgaat van twee mensen die de hele dag werken?
En wat zou een goed tarief zijn voor het uurloon van iemand als je dit uitbesteedt?
Bedankt. Ons geld is nu beetje op maar in de toekomst moet er wel nog wat vervangen worden.
Hahaha ik zou willen dat dit bij mij zo snel gegaan was. Wij hebben hier weken over gedaan. Vergis je niet in behang afhalen want als het bijvoorbeeld 2 lagen over elkaar zijn kan het echt drama zijn.
En de trap ligt ook net aan wat er allemaal op en onder zit. Wij zijn een uur per trede bezig geweest met materiaal verwijderen en daarna moest alles nog gevuld, gekit en geschuurd worden.
Ja ik wilde een klusbedrijf vinden via werkspot en dan mijn man en die klusser samen aan de slag laten gaan. Zelf kan ik die periode geen lichamelijk werk doen.
Daarvoor probeer ik een inschatting te maken maar ik begrijp ook dat het heel erg kan verschillen.
Hier zaten er 4/5 lagen behang op elkaar geplakt. Nog een trauma van🤣 We zijn er echt lang mee bezig geweest.
En glazvezel behang verwijderen is ook echt duivels
Haha herkenbaar! Hier vertelde de oud inwoner dat als hij stond te douchen en de douchekop aanraakte dat statisch voelde Nou dat was dus ook omdat de stroomkabels los in een metalenbuis lagen…
Maar die oneindigheid aan extra kosten is wel echt wat killing is in zo’n verbouwing. Je houdt er rekening mee maar dan valt het alsnog tegen.
De kosten zijn echt veel, wij hadden groot budget maar is op. Alleen het hoognodige gedaan. Ook al dat kleine spul telt bij elkaar op.
En de tuin moet ook nog.
Jaaa al die afwerkdingen, man ik word er ook nog steeds helemaal gek van. Wij zijn eigenlijk al 1,5jaar aan het verbouwen. We zijn nu echt bijna klaar. Maar dan heb ik weer lampen besteld van de week, weer 300 euro lichter (en dan echt cheapo lampen van Sklum gekozen…)