Ik woon een jaar of zes in een sociale huurwoning van 40m2 met overal verschillende vloeren. Nu heeft me dat nooit zo gestoord maar ben nu toch aan het overwegen om er een laminaatvloer in te laten leggen zodat alles hetzelfde en een stuk mooier en rustiger is.
Nu ben ik vorige week naar een laminaatzaak geweest. Een speciaalzaak omdat ik een echt houten vloer heb (alleen in de wk) die er uitgehaald moet worden en ik dit dan het liefst door 1 bedrijf wil laten doen zodat ik niet moet gaan coördineren want heb er 0 verstand van.
Deze vloer moet er echt uit helaas want ligt al een centimeter hoger dus daar weer overheen leggen is geen optie.
Ik heb net de woningbouw gebeld met de vraag of zij voor mij kunnen uitzoeken wat voor vloer er onder mijn houten vloer ligt. Mijn huis komt uit 1920 dus ben vooral heel bang voor wat er onder mijn houten vloer ligt en evt kosten voor egaliseren etc.
Nu is mijn vraag; weten jullie of de woningbouw ergens voor verantwoordelijk is? Bijv huurder normale vloer woningbouw egaliseren oid als de beton vloer / houten planken oid daaronder gaar zijn? Ben ik wel bang voor namelijk.
Dit staat niet in mijn huurcontract.