Ja gisteren een hele discussie dat zij gordijnen tot op de vensterbank mooier vind terwijl ik lange gordijnen omdat ik in de maanden dat de verwarming aan moet ik de gordijnen instop achter de verwarming en dat zag er absoluut niet uit volgens mijn moeder wij daarna samen naar kwantum waar haar gedram niet stopte maar verder ging, ik wilde nl vouwgordijnen maar omdat mijn oudere zus blijkbaar veel tijd en werk heeft aan haar vouwgordijnen wassen kon ik maar beter rolgordijnen kiezen volgens m’n moeder. Wordt hier zo moe van en weet niet hoe ik op een niet botte manier kan zeggen dat ik hier de keuzes maak en geen zin meer heb in haar gemanipuleer want dat is het eigenlijk.
Ik hou van mijn moedertje maar ik wil graag zelf kiezen in mijn huis. Daarom doe ik juist dingen zonder haar op de hoogte te brengen en dit speelt als sinds m’n oudste kind (bijna 26) werd geboren, alles wat ik voor haar kocht werd afgebrand op een subtiele manier als in kritische vragen stellen die alleen gesteld werden om mijn keuzes af te branden.
Maar zij stond erop dat ik nu meteen nieuwe gordijnen moest maar ze hanteert het wie betaald bepaald principe maar verkoopt het dan als iets wat mijn ouders voor mij willen doen, nieuwe gordijnen hebben geen prioriteit voor mij maar volgens mijn moeder duurt het maanden voor ze klaar zijn. Ben hier gewoon klaar mee