Ja dat ga ik ook doen. Zag nu net vouwgordijnen die zonder boren bevestigd kunnen worden, je plakt ze op het glas blijkbaar. Heeft iemand hier die??
Ik heb wat verf van mijn deurkozijn geschraapt en onder de 12 lagen verf zit hout.
- Met heel veel gedoe en viezigheid (verfstripper, schuren) alles eraf halen en mogelijk B-kwaliteit hout vinden
- Gewoon opnieuw overschilderen maar altijd met de vraag “what if” zitten
0 stemmers
Die moest natuurlijk niet anoniem maar ik zie dat sommigen onder jullie geen fijne ervaringen hebben met deurkozijnen strippen ![]()
Heb net een heel huis gedaan… Investeer in goede stripper en in een goed verf pistool + krabber
Ja dit dus, dan geef ik liever zelf geld uit dan steeds die oeverloze discussies alleen omdat ze wil dat ik wil wat zij wil.
Iemand vroeg iets over mijn kindjes, de oudste was altijd al een haaibaai met haar op de tanden en die bijt gewoon van zich af. Zij zei dus ook gewoon tegen oma zeggen dat het jouw huis is.
De jongste lijkt meer op mij, een peacekeeper die het liefst dit soort harde confrontaties uit de weg gaat. Ik ga nooit zomaar voor de gezelligheid langs bij mijn ouders en zij ook niet, terwijl ze wel voor de gezelligheid even langswipt bij haar oma van vaderskant. Mijn moeder is nu in de 70 en het lijkt nu erger dan 26 jaar geleden.
Ik blijf blijkbaar altijd het kind dat niks zelfstandig kan, zwanger raakte op haar 20ste, geen goeie opleiding, geen auto (daarom ging ze mee naar de kwantum) en gescheiden.
Wel iedereen dankjewel voor de nieuwe inzichten! Ik moet beter voor mezelf opkomen, I know maar vind het lastig. En dat terwijl ik nota bene in de gokbranche werk en dagelijks met moeilijke mensen werk die ook niet altijd aardig zijn, en daar heb ik totaal geen problemen met bot zijn😂
Ja de keuken word Latte ice van histor en singing sand ook van histor
Wij hebben 2 jaar geleden voorstrijk gebruikt die zo dun was als water en dat is overal eigenlijk goed gegaan, behalve op het toilet. De tegels naast het toilet waren niet goed afgeplakt en de voorstrijk is gaan druipen (idk hoe eigenlijk maarja) over de tegels en in bepaald licht zie je dus naast de toiletpot die druipers, maar dat lijkt dan net of er iemand tegen de muur heeft gepist
Heeft iemand eeeeeeenig idee hoe ik dat eraf krijg? Elke week schoonmaken en pinkstuff enz werkt niet.
Misschien met een glasschraper?
Terpentine al geprobeerd?
Dit ziet er supermooi uit maar het ging toch om dat je muren hebt laten verven en op deze foto staan precies geen geverfde muren of zie ik dat nou verkeerd? Ben wel heel benieuwd naar de verfkleuren op de muren en de combinatie daarvan
Dit is absoluut niet naar bedoeld ofzo trouwens want vind het supertof dat je je schilder een freepass hebt gegeven en ben echt benieuwd hoe het eruit ziet qua kleuren (klinkt heel mooi nl)
Ik weet nog dat ik echt 3 keer heb teruggelezen van het ging toch om de muren
oh ja deze foto ging over de gordijnen inderdaad!
Zeer late reactie maar welke type binnendeur heb je bij de Hornbach gekocht? ![]()