Iemand ervaring met alb.astine muurglad of iets soortgelijks ? Begrijp ik het goed dat dit gebruikt kan worden als je bijvoorbeeld behang hebt afgedaan en geen nieuw vliesbehang e.d. wil hangen? Kan je hiermee een volledige muur doen en is het aan te raden als je weinig kluservaring hebt?
Ik verhuis namelijk naar een nieuw huis en daar hebben de vorige bewoners de slaapkamers behangen en wil dit er af halen en strakke moderne muren creëren. Of zijn er betere opties want ik denk dat de ondermuur toch wel wat ruw zal zijn na het afhalen van het behang. Zou liever niet opnieuw behangen.

) folie met water op mijn raam geplakt, wat er net zo hard weer af kwam. Toen bleek er nog een heel dun beschermfolietje op te zitten dat eraf moest.
Gelukkig via een kennis een klein grondwerkmachineding (bobcat?) kunnen lenen, anders waren we nog niet klaar geweest en waren er wel meer rugklachten geweest. Dus aanrader: anders zo’n ding huren! Heeft ons wel veel kosten bespaard en vanaf vandaag begint de aannemer. Ik kan nog steeds niet geloven dat dit grote project echt kan en van ons ‘wordt’.