Dit inderdaad! Wij hebben een jaar geleden de wc verbouwd (ook onderdeel van een grote verbouwing dus geen exacte prijzen) en veel zelf gedaan. We hadden €1000 begroot en dat kwam redelijk uit denk ik. We hebben zelf alles gesloopt, het houten frame voor het binnenwerk gemaakt en zelf betegeld.
Het sanitair was denk ik rond de €500, dus wc zelf, het inbouw gedeelte, spoelknop, wasbakje en speciale gipsplaten om daarna overheen te tegelen. Vloer werd tegelijk met de rest gestort dus niet had ik niet meegenomen in de begroting. Het stucen ging ook gelijk met de rest maar was denk ik rond de €200. Dan heb je de loodgieterskosten (hij was een dag bezig, maar heeft toen ook de buitenkraan gemaakt en nog wat andere dingen), de elektra hebben we zelf gedaan. We hebben redelijk goedkope tegels gekocht maar was vloer + tot de helft van de muren nog wel €150 incl voegen en benodigdheden. Dan zit ik al op €850 en daar zit de loodgieter nog niet bij dus jij had denk ik wel een goede deal had @Feather! Sloopwerk ging bij ons in de container die we al hadden gehuurd maar containers zijn duur vind ik (ik geloof dat wij €400 per container 6m3 betaalden? Al heb je voor alleen een wc geen hele container nodig natuurlijk)
Het zelf tegelen was trouwens een medium gelukt experiment maar het is wel een goede ruimte om zoiets te oefenen. Je kunt heel veel zelf maar het kost gewoon meer tijd en energie dan het laten doen.