Koffie is leven

Ik heb bij verschillende supermarkten havermelk gekocht maar eigenlijk allemaal heel erg vies, op die van Oatly na. Barista havermelk van de Lidl is tot nu toe het beste en goedkoopste alternatief wat ik gevonden heb. Die vind ik ook echt lekker en schuimt heel goed in de melkopschuimer.

3 likes

Erwtenmelk schuimt ook heel dik, zoals dat Wunda (?) :slight_smile:

2 likes

Heb hem vandaag geprobeerd en hij is inderdaad top! Wel waar wat je zei inderdaad, maar nog steeds lekker. Thanks!

1 like

Ik heb de Decaf koffie cups gekocht maar nog niet geprobeerd!
Jij?

Laat mij weten hoe die decaf cups bevallen. Tot nu toe vind ik alle decaf koffiecups matig. Ze maken of verbrand (nespresso) of heel slap (de koffiejongens)

1 like

Welke instant koffie is volgens jullie het lekkers
Zelf haal ik vaak de gouden van kruidvat vanwege de prijs, maar vooral met gevriesdroogd merk ik verschil in smaak

DE aroma rood, vaker in de aanbieding bij Kruidvat of Trekpleister.

Het was niet verkeerd! Mijn 1e ervaring met niet-koffie en ik vond het best wel okay naar koffie smaken.
Kijk het is niet de echte koffie smaak maar dan moet je ook niet kiezen voor het alternatief denk ik dan, tenminste dat het niet identiek kan smaken.
De nasmaak is wat zoetig maar dat kan missh komen omdat chicorei vanuit de wortels van een plant komt, verwant aan witlof/andijvie

2 likes

Ik zag een reclame van de Philips Latte Go en ik vroeg me af of hier mensen zijn die daar ervaringen mee hebben? Vind het er heel goed uitzien maar twijfel nog, toch een hoop geld. Heb nu Nespresso maar wil eigenlijk wel iets beters, zonder heel veel handelingen te hoeven doen voor m’n koffie.

Volgens mij is het deze;
https://www.coolblue.nl/product/829109/philips-3200-ep3246-70-lattego.html

1 like

Jaa wat is het met deze lattego, hij is opeens overal te zien inderdaad :rofl: er zijn meerdere versies zie ik, 1 met touchscreen opties van 670 euro en de lattego van jouw link (lijkt op de 2200 series die ik heb met stoompijpje.

Mijn vriendin heeft de lattego en zij vindt de melk niet warm genoeg. Daarnaast heb je een extra handeling in het onderhoud, namelijk schoonmaken van de melkslangetjes. Maar het is natuurlijk wel chill dat je alles met 1 knopje kan regelen.

De ing rente puntenwinkel heeft deze koffieautomaat ook vaak voor goedkoper.

2 likes

Haha ja ik zag m op tv en was geïntrigeerd haha! En sindsdien zie ik m overal.
Thanks voor de tip van ING, staat ie idd op! Maar ik ga er nog even heel goed overnadenken, ook over wat jij zei over de melk. Is toch veel geld :money_mouth_face:

Ik vind de Moccamaster al zo’n fijne machine maar ben er ook achter dat de klantenservice echt top is en de machines ook echt heel duurzaam. Mijn apparaat is bijna vier jaar oud en een knopje was kapot. Had al opgezocht of ik het zelf kon vervangen en dat kon, maar ik had op een vage site een vervangend knopje gevonden maar ik vond het toch wat duur met verzendkosten erbij. Dus ik mailde nog even de klantenservice van Moccamaster en toen heb ik gratis een nieuw knopje gekregen en een handgeschreven briefje met instructies! Ze vroegen ook nog of ik het zelf wilde proberen en als het niet lukte mocht ik hem opsturen. Ze vroegen niet eens naar iets van garantie of een aankoopbewijs.

23 likes

Zou er rond black friday nog een mooie deal zijn met de Philips latte go ?
Ik wil er graag een

2 likes

Je kan hier een alert instellen! Hoop voor je dat er een leuke aanbieding komt!

2 likes

Thanks !

2 likes

Momenteel staat er een goede black friday deal op bij de mediamarkt. Misschien wel de moeite waard

1 like

Thanks. Nu raad mijn zwager Philips heel erg af.
Dus twijfel :joy::joy:

1 like

Heb je toevallig ing punten
Daarmee is hij nog 349 euro dat scheelt weer wat

We zijn toch niet voor een Philips gegaan.
Werd echt afgeraden.

Het is deze geworden

1 like

Mijn koffiezetapparaat is echt zo’n miskoop (lekt aan alle kanten, druppelt op het warmteplaatje etc. en eigenlijk totaal niet praktisch om 1 kopje mee te zetten) en zit nu te overwegen om een aeropress te kopen. Ik vind een nespresso vaak niet lekker en eigenlijk ook echt geen zin om een nieuw apparaat te kopen. Misschien een goede tussenoplossing (en daarna kan je het altijd gebruiken voor op reis) totdat ik een moccamaster kan kopen :joy:
Al zit ik nu ook even naar nog wat andere opties te kijken, zoals een mokka pot of Chemex. Alsnog te veel keuze haha

1 like