Kopen zonder kijken

Hahah dit was ook meteen wat ik dacht!

En de bank is weg! Vond die zo leuk staan. Zag er alleen niet mega comfortabel uit dus wellicht is dat de reden. :yum:

Blijf dit echt wel een van de mooiste huizen van dat seizoen vinden. Zou hier heel graag willen wonen als t niet in Nijmegen was :joy::+1:t3:

1 like

Ja! Behoorlijk verkeerde inschatting geweest van de makelaar dus dan. Supersuf

2 likes

Het zal echt niet voor 500.000 euro verkocht worden met de grote interesse. Ken de markt in Nijmegen niet, maar in U mag je op zo’n woning ruim een ton overbieden. Woningen die compleet af waren op die locatie gingen vorig jaar al met een vraagprijs van 515. Is toch een ruime hoeveelheid gratis geld voor enkele maandjes wonen

3 likes

In U zou dit zelfs tegen de miljoen aan zitten😱 Ik vind dit echt een fantastisch huis & ik zou de hele inrichting (oke oke de zwarte leren bank niet) willen overnemen.

3 likes

Kijk Alex :joy::joy:

24 likes

Beter laten ze dit er in hahaha

1 like

Haha ik moet hier te hard om lachen

2 likes

Ah lees net dat het herhalingen zijn :frowning:

Nieuw seizoen start 30 augustus!

Hahahh hoezo post je een link over afvallen?

3 likes

Huh :sob: daar ging iets mis hahahah sorry

Deze moet wel kloppen:

7 likes

Ik wilde jullie de ironie niet onthouden. Styliste Roos wordt geïnterviewd over de beste tips voor je huis en zegt: volg niet de trends :joy:

Also Roos:

22 likes

Maar dat was wel de wens van de kopers. :stuck_out_tongue:
In alle afleveringen was er wel een moodboard met zwarte stalend duren en visgraat vloer.

1 like

Leuk, weer helemaal zin. En ook wel leuk dat er wat meer diversiteit komt, niet alleen maar 30’ers met een baby op komst, op zoek naar een jaren '30 woning (hoop ik haha), al vond ik dat ook leuk om te zien

3 likes

Zo leuk, aanstaande maandag start nieuw seizoen :grinning:

24 likes

Jaaa, super leuk! Nu al zin in.

3 likes

Ik kan Roos al horen! Haha
Ben echt benieuwd naar het seizoen. Hoop op een seizoen zonder een jaren '30 woning :see_no_evil:

10 likes

Ik vind het trends volgen van al die kopen zonder kijken interieurs best meevallen. Zeker voor een woonprogramma. Denk dat je al snel vergelijkbare dingen krijgt als elk huis een strak gestuukte woning is waar veel nieuwe dingen voor gekocht moeten worden. Maar ook veel gekleurde keukens, veel kleur sowieso, vaak tot best ver de wensen van de kopers gevolgd, gedurfde badkamers. Daarnaast vaak ook echt interessante verbouwingen.

4 likes

BOBBBB :heart_eyes:

12 likes