Nieuw seizoen start 30 augustus!
Hahahh hoezo post je een link over afvallen?
Huh daar ging iets mis hahahah sorry
Deze moet wel kloppen:
Ik wilde jullie de ironie niet onthouden. Styliste Roos wordt geïnterviewd over de beste tips voor je huis en zegt: volg niet de trends
Also Roos:
Maar dat was wel de wens van de kopers.
In alle afleveringen was er wel een moodboard met zwarte stalend duren en visgraat vloer.
Leuk, weer helemaal zin. En ook wel leuk dat er wat meer diversiteit komt, niet alleen maar 30’ers met een baby op komst, op zoek naar een jaren '30 woning (hoop ik haha), al vond ik dat ook leuk om te zien
Jaaa, super leuk! Nu al zin in.
Ik kan Roos al horen! Haha
Ben echt benieuwd naar het seizoen. Hoop op een seizoen zonder een jaren '30 woning
Ik vind het trends volgen van al die kopen zonder kijken interieurs best meevallen. Zeker voor een woonprogramma. Denk dat je al snel vergelijkbare dingen krijgt als elk huis een strak gestuukte woning is waar veel nieuwe dingen voor gekocht moeten worden. Maar ook veel gekleurde keukens, veel kleur sowieso, vaak tot best ver de wensen van de kopers gevolgd, gedurfde badkamers. Daarnaast vaak ook echt interessante verbouwingen.
BOBBBB
Ik zou het wel aandurven!
Kan niet wachten!!
Ben eigenlijk wel erg benieuwd hoeveel de deelnemers zelf nog moeten dokken met al deze sponnetjes. Kan behoorlijk schelen, goede reden om mee te doen
ohhh yes! zin in.
Kan ook niet wachten om dit topic te gaan lezen tijdens de afleveringen.
Zin in!! love bob
Oehh kijk hier echt naar uit, ze hadden eerder een keer aangegeven op zoek te zijn naar wat meer diversiteit in de aanmeldingen dus ben benieuwd of dat gelukt is. Of dat we straks weer allemaal dertigers hebben die een jaren 30 woning zoeken en halverwege het programma zwanger zijn van een tweede kindje. Overigens niets mis mee haha
Het zou wel mooi zijn als ze dan echt een garage kopen en Bob daar een Tiny house van maakt
Dan belt Bob je op: kan je nog een ton extra financieren? Vorig seizoen ook zo vaak hahaha