Kopen zonder kijken

:expressionless:

1 like

Ah nee, ik kijk er altijd zo naar uit :sob:

1 like

Ach, als we het van de zonnige kant bekijken
 anders was volgende week al de laatste aflevering en nu hebben we nog twee weken te gaan :joy:

2 likes

Deze aflevering is wel t wachten waard :slight_smile:

Of toch even stiekem op Videoland kijken?

(Heb ik wel gedaan haha)

2 likes

Ik ben de aflevering nu op videoland aan het kijken en wat een leuke aflevering!

2 likes

Ik heb ook videoland gekeken, vond het ook leuk!

Heel tof weer! Wat een mooi huis en een prachtige tuin :heart_eyes: ik vond alleen de tegels in de badkamer veel te donker. Ze hielden van aardse tinten, dat was perfect geweest voor die kleine badkamer. Dan had het ruimer en frisser geoogd. Maar verder weer prachtig allemaal :heart_eyes:

1 like

Ik zie helemaal geen nieuwe aflevering op Videoland. De laatste die erop staat, stond er vorige week toch ook al op?

De nieuwste is het stel dat naar Nijmegen gaat!

Ik vond het resultaat zelf niet heel fantastisch - maar dat komt vooral omdat ik echt niks heb met gietvloeren

1 like

Ja klopt op Videoland kun je een week vooruit kijken, dus die staat er al een week en zou gisteren op tv komen. De uitzending is helaas overgeslagen dus deze blijft nog ff staan en komt ps volgende week weer een nieuwe “vooruit” op Videoland

Zouden jullie durven meedoen aan dit programma? Ik wel eigenlijk! Maar ik denk eerlijk gezegd wel alleen in het lagere segment, en niet als ik zoveel geld zou hebben als dat Wassenaarse gezin. Dan wil je geen keuken en badkamer van dat bedrijf dat sponsort. :crazy_face: Maar hoe dan ook is het een droom. Met mijn budget kan ik hooguit een seniorenflat betalen. :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Echt nooit. Ik ben veel te specifiek op inrichting, kleur en ook keuken en badkamer. Je kan vast voor een deel dingen aangeven maar nooit helemaal. Zoals laatst een vrijstaand bad in een hoek. Toen wij de badkamer gingen verbouwen wilde ik per se niet zo’n bad omdat er dan in hoeken allerlei stof gaat komen waar je niet goed bij kan met schoonmaken. Of ik dan, want ik heb een hekel aan schoonmaken. Ook met een dubbele wastafel, die wilde ik graag zo hebben dat ik ook makkelijk snel een handwasje erin kan doen. Of de kleur van de keuken, die moet ik dan precies zo hebben als in mijn hoofd. Zou echt gek worden van al die prulletjes die Roos overal neer zet. En al die kussen op bed en waarom zijn die slaapkamers altijd roze???
Vind het zo grappig om te zien dat al die mensen hetzelfde soort huis willen en vooral geen plat dak. Nu wonen wij in huis met een plat dak wat er van de voorkant echt heel saai uitziet. (Ons lelijke huisje!) Maar van binnen is het heel gezellig en we hebben een tuin van 18 meter. Ik begrijp dan ook niet dat mensen niet door de voorkant heen kijken als je geen onbeperkt budget hebt. (Want ja, tuurlijk vind ik een jaren 30 woning helemaal fantastisch met een erker en deuren en-suite. Maar dan toch liever een woning die we goed kunnen betalen en van binnen helemaal naar onze smaak is ingericht.)

Sorry heel verhaal maar ik heb de afgelopen weken alle afleveringen er doorheen gejaagd dus alle frustratie moest er even uit!

4 likes

Neee zou dan toch echt bang zijn dat het precies de minst leuke is geworden uiteindelijk. Dikke teleurstelling dan en ben daar ook veel te nieuwsgierig voor :rofl:

idd hun eigen badkamer was mooier geloof ik.

3 likes

Haha ja ik heb ook wel van die super specifieke dingen die ik echt niet zou willen. Ik vind van die wastafels die op zo’n kastje staan echt vrĂ©selijk. Ik heb er nu een en het is echt een hels ding. Hij is te hoog en van die plekken rondom waar je niet goed kan schoonmaken. De vorige bewoner van mijn appartement heeft ook allerlei keuzes gemaakt in de badkamer en keuken, waarschijnlijk omdat ze geen geld had voor anders, maar ik mis echt zoveel en functioneel klopt er geen kant van.

Maar aan de andere kant kan ik gewoon echt geen keuzes maken in wat ik dan wil. Dus dat lijkt me zo fijn aan zo’n programma. Dat ik aangeef wat ik echt niet wil, en wat ik wel mooi vind, en dat zij dan de knopen doorhakken.

3 likes

Ja lijkt me best wel vet, heb net zelf een huis gekocht dus nu even niet! Maar vind het leuke eraan dat het meeste wel echt een flinke upgrade is en ze de ruimtes echt goed gebruiken, bijvoorbeeld uitbouw, of kamers anders indelen. Ik vind de keukens vaak wel echt mooi (geen idee hoe de kwaliteit is trouwens), dus zou dat wel durven.

Heb ook wel het idee dat ze het moodboard vrij goed aanhouden qua inrichting en dat specifieke wensen meestal ook wel meegenomen worden (bijv bad, aparte wc, openslaande deuren, soort vloer). Maar dan moet het moodboard van de 2 personen wel een goede combi zijn, daar zou ik het met mijn vriend wel op durven wagen.

Vond de badkamer van het stel in Nijmegen wel echt lelijk, veel te donker en een beetje een viezige kleur, maar kan ook door de lichtinval (of het gebrek daaraan) komen. Vond ook hun oude badkamer mooier haha.

2 likes

Ik zie hem ook niet, laatste die erop staT is dat stel uit wassenaar

Ik zou ook wel meedoen denk ik! De smaak is het niet helemaal voor mij, ik heb een wat uitgesprokener smaak, maar het is een goed begin altijd. Zo lang Roos maar weg blijft met d’r koperen/messing/zwarte kranen en marmeren aanrechtblad, brrrr. Maar dat je de hele stress van een verbouwing moeten managen niet hebt lijkt me wel chill! Aan de andere kant ben ik best goed in beslissingen nemen en weet ik ook wel wat ik wil (en in een dorp), dus is het misschien niet zo heeel lastig om het zelf te doen.

Zou zo leuk zijn als ze in het programma eens mensen naar het platteland helpen. Of een keer een niet-wit heterokoppel haha.

3 likes

Hier ook niet! Echt rot ben super benieuwd nu