Eens en sfeerloze bedoening dat huis. Zo kil en strak. Of gewoon niet mijn stijl.
Ik heb zelf vorig jaar een huis verbouwd / deels nog bezig, dus ik weet ook wel ongeveer wat het kost haha. Ik denk dat we een iets andere ervaring hebben qua kosten. Maar dat kan natuurlijk ook liggen aan de regio, misschien is het hier wel een stuk goedkoper of hebben we mazzel met onze bouwvakkers etc. Ik blijf 180000 euro verbouwen voor dit huis wel echt veel vinden
Ik ging voor de grap eens op Funda kijken naar huizen. Maar je hebt in Wassenaar serieus 2 onder 1 kap woningen voor meer dan 1 miljoen euro?!?!?!?!? Belachelijk.
Kom je in Wassenaar Maxima ook tegen in de Appie?
Nouu ik wilde dit bingen op Videoland maar ik kan niet inloggen de site blijft maar laden maar ik kom er niet in, ondanks dat ik Express VPN gebruik (ik zit niet in NL). Maar misschien heeft ie dat door? Iemand de gouden tip?
https://www.instagram.com/p/CH5iucaHF0v/?igshid=1dugog6ru23zl
Hahaha Monica kan Roos ook goed nadoen.
Gister kwam mijn vriend binnen toen ik kopen zonder kijken aan het kijken was, roept hij ineens ‘hey dat is Bob! Die ken ik, vet aardige man!’. Nu ben ik jaloers op mn vriend haha.
Wow coool dat hij hem kent!
Ik vind de nieuwste (gietvloer) aflevering echt goed, roos heeft het ook echt goed gedaan
Ohhh ik zie dat er alweer een nieuwe aflevering op Videoland staat! Dacht dat die pas op dezelfde dag online kwam als dat het uitgezonden wordt op tv.
Nu twijfel ik of ik ga wachten om het gezellig tegelijk te kijken met de tv/jullie op het forum te kijken, om alle comments mee te lezen haha
Ik heb de nieuwe op Videoland al gekeken haha, echt een leuk stel en een goede verbouwings aflevering!
Bedankt voor het delen! Ik weet wat ik vanavond ga kijken
Wauw die nieuwe aflevering idd Als ik ooit een huis koop, wil ik ook een Bob.
Ik ook!!
Erg leuk stel vond ik het inderdaad ook! Heel anders dan de Wassenaarsen.
“Bob is druk bezig met de oplossing. Dat kan je zien, omdat ‘ie de hele tijd met zijn potlood naar zijn scherm wijst.”
Haha ja echt een verademing in vergelijking met hen
Long shot, maar weet iemand toevallig waar de blouse van Roos is in de aflevering van deze week (ik kijk hem nu al op Videoland)? Ze had hem vorige week ook aan (oversized kaki blouse met paarse bloemetjes)
He jammer, geen aflevering op tv vanavond… zat me juist al te verheugen op het meekletsen hier haha
Wattt nee he!
Meen je. Ik heb express geen tijd gereserveerd bij de sportschool zodat ik hier live kon kletsen
Ja ik las net dat er vanavond een docu over Nicky Verstappen op dat tijdstip wordt uitgezonden