Kopen zonder kijken

Waar is de baby dan heen?

1 like

In de kast denk ik?

Nee, dat vroeg ik mij ook af!

5 likes

Hoop het voor hem.

6 likes

Die moeder en dochter in de Vlaamse versie :sob: wat een irritant stel ook weer. Ondankbaar AF

2 likes

Afl 4 Wauw, echt letterlijk mijn droomappartement geworden. Het leek ook zoveel groter na de verbouwing en leuk om te zien dat ze zo dankbaar waren

12 likes

Ja ik vind ze ook zo verwend en totaal niet van deze wereld. Keuken verplaatsen betekent niet alleen uw kasten verzetten ahah.
En het huis van Taila en Jayda is zo mooi geworden.

3 likes

Ik las ergens in een interview dat Bart er na 5 seizoenen mee stopt omdat de intentie van de kandidaten verkeerd zit, en ik snap waarom amai

3 likes

Leuk stel, leuk huis, leuke aflevering inderdaad :grin:

4 likes
Aflevering 4

Ik zit te kijken en ben nu bij de puzzeltocht. Ik hoop echt echt dat ze de seperatie laten zitten, maar zal wel weer niet

3 likes

Hele leuke aflevering! De keuken / eetkamer is echt heel tof.

2 likes

Echt een mooie huis geworden van aflevering 4 maar er staat nergens een kast! Waar laat je je spullen?

4 likes

Aflevering 4

Samenvatting

Vond het ook echt superleuk geworden!! Maar je zag wel dat het verfwerk niet heel goed gedaan was, met name in die slaapkamer. Maar goed who cares (ik want ik schrijf erover op een forum :crazy_face:). Ik vind die pampas stengels trouwens ook wel echt beetje meeh, ook zo’n soort harig ding boven het bed (?)

13 likes

Ja dat zag ik ook idd
Maar ja die accesoires zijn voor het programma leuk, als je er echt woont haal je dat denk ik wel weg

3 likes

Neee wij zagen dit ook! Niet alleen in de slaapkamer… de afwerking was minder dit keer op sommige plekken :sweat_smile:

4 likes

Is aflevering 4 een ander dan degene die gisteravond op tv was? Dat schilderwerk is me helemaal niet opgevallen haha.

4 likes

Aah thanks, dan snap ik mijn verwarring!

3 likes

Aflevering 4

Samenvatting

Heel mooi!! Dat vind ik dus echt het leuke aan dit programma. Zoveel gewaagde keuzes die ik zelf niet zou durven maken maar die ik zo mooi vind!

Ik heb alleen wel het idee dat als er meer geld te besteden is, ze het ook aan meer onzin uitgeven. Zoals bijvoorbeeld die naaimachine in die hal (plaats daar inderdaad een kastje ofzo??) en zo’n dure braadpan op het fornuis (maargoed, die hadden ze misschien al). En inderdaad dat schilderwerk? Is het ook door vrienden geschilderd maar hebben ze dat niet echt in beeld gebracht ofzo? Want daar zou ik toch ook graag geld op besparen als ik mee zou doen.

Op de werkkamer kunnen ze nog wel wat extra kastruimte plaatsen gelukkig. En toch nog effe zeuren dan. Aan zo’n bureautje kan je toch niet de hele dag werken?! Wat een kleine zut haha. Heel mooi, maar niet praktisch.

Wel echt leuke en dankbare mensen!

3 likes

Die keuken in aflevering 4 vind ik zo leuk geworden!

4 likes

Ik zou denk ik 747382 benoemen op beeld, dat we hele handige en behulpzame familie hebben🤣
Dat ze er qua montage ook niet onder uit kunnen.

Ja of ze laten dan de hele zolder nog casco want “dat kun je dan wel zelf doen” :sweat_smile:… risico’tje misschien :rofl:

2 likes

Aflevering 4:

Samenvatting

Okee voor het eerst geen ergernissen aan de deelnemers. Echt een leuk stel! Lekker echt en vrolijk. En leuk een keer een appartement en geen kinderen of kind op komst.

Viel mij ook op @Hihalarisch dat niet alles even goed afgewerkt was. Gold ook voor de tegeltjes in de badkamer. En @Sam.so.niet, ik heb precies hetzelfde: hoe meer geld je geeft, hoe meer aan bullshit het ook op gaat. Uiteindelijk zelfs nog 25k erbij gekregen en dan de kledingkast niet afkrijgen? En niet de wasmachine en droger kunnen wegwerken? Ja hoor.

Was ook wel shooketh dat ze dus 425k kwijt zijn voor zo’n klein appartement (ook zonder verbouwen: 375k dus). Ja ok, ze zijn erop vooruit gegaan qua ruimte, maar nog steeds postzegelig. En er hielp aan het einde familie mee!? (OK, ik ben elke aflevering helemaal verbolgen door die prijzen)

Maar goed, dat is hoe het is, vroeger verkocht McDonald’s ook hamburgers voor 5 cent, zullen we maar zeggen.

3 likes