Ik blijf je wakker bellen of je nou wil of niet. Ik weet waar je winkel woont.
Ik kijk nu dus afl 2 op TV en ik weet van de berichten hier al dat hun liefste woonwens gewoon nĆĆ©t wordt ingewilligd. Had lekker eens iets fatsoenlijks laten sponnen ipv een matige keuken/badkamer en had die liefste woonwens gerealiseerd!
Ik vind die man een beetje een zeikerd
aflevering 3
Samenvatting
Ik ben nog niet zo ver met kijken maar vind t wel leuk dat er een keer niet van die witte kansrijke eind twintigers/begin dertigers zijn gekozen die een jaren dertig huis met authentieke details willen.
Afl 3: deze mensen lijken ook niet een heel realistisch beeld te hebben van de huidige huizenmarkt en de prijzen, en wat je precies kan kopen voor het budget dat zij hebben. (Ben iets over de helft van de aflevering nu)
Afl3
Hij zit alleen maar te zeiken over een eigen oprit. Zij vindt alles te klein en duurzaamheid boeit haar ook niets. En dan die baby er ineens bij ook al hebben ze er al vier en dan ook nog smeken om een extra kamer
Onsympathiek stel
Ik werd bij aflevering 3 helemaal gek van de mop, schat, lieverd aan het einde van elke zin.
Wel een duurzaam huis willen maar ondertussen gewoon 5 kinderen op de wereld zetten š„¹
Hoee kunnen die mensen allemaal zo veel geld aan een huis besteden joh. Zo bijzondere banen hebben ze niet.
Snap ik ook niet. Maar hij had wel een huis al, dus rekende zichzelf al rijk.
Dit vraag ik me dus ook altijd af!
Vond het trouwens wel jammer dat we geen update meer hebben gekregen over de verkoop van zijn huis of heb ik dat gemist? Afl 3 heb ik het dan over
Oh dat is het! Ik heb me de hele aflevering afgevraagd waar ik haar van kenā¦
Jawel, secretaresse.
Hahaha alles eens, alleen walvisgraatvloer is wel echt een term dat is gewoon een grotere visgraatvloer.
Haha ja maar lollig dat ze dit seizoen afstappen van de visgraatvloer. En dan gewoon toch een visgraatvloer XL nemen.
Directie secretaresse! Dus dat valt ook wel mee, toch? Zit wel te denken dat het misschien in de periode was met die lage rente, dus dan kan je wel meer, maar dan nog!
Ik zag op het afgeplakte contract dat ze dat eind 2021 getekend hebben
Maar september 2021 was de markt toch nog wel op volle toeren? Of was dat dan vervolgens september 2022, toen was er wel een lichte kanteling dacht ikā¦
Toen waren de prijzen nog wel erg hoog, maar de rente wel een stuk lager dan nu geloof ik.
Ja klopt