Kopen zonder kijken

Voor mij hoeft het blurren niet perse maar wat we nu doen is helemaal irritant. Een deel blurt wel een deel niet…

4 likes

Daardoor is het soms ook niet helemaal duidelijk over welke aflevering het gaat als het er niet bij staat :grimacing:

5 likes

Je moet ze echt niet te veel budget geven voor inrichting, uiteindelijk verander je toch weer heel veel

15 likes

Ik snap de hele wisseling van kamers heel goed alleen niet dat ze hun slaapkamer voor de oudste meteen helemaal hebben overgeschilderd en behangen? Hij was al roze

2 likes

Wilde het kindje zelf denk ik?

2 likes

Ja ik snapte ook niet dat Roos zei ‘Ja Bob en ik hebben erg lopen steggelen wie waar moest slapen’. Overleg het gewoon even?

11 likes

Ik heb eerst afl 3 gekeken en kijk nu afl 1, wat een verschil :joy:
Lieffies zeg die in 1🫶🏾

10 likes

Ik kon altijd enkel de Nederlandse versie kijken, maar heb nu tijdelijk weer Videoland en ben nu aan België begonnen. 🫠 Wow, al die onrealistische wensen met het bijbehorende budget. Had ik hier af en toe al wat over gelezen, maar jullie hebben absoluut niet overdreven zeg. Pfff.

2 likes

Ik dacht dat zijn enige eis ‘een eigen oprit’ was. Dan snap ik wel dat je teleurgesteld kan zijn. Die vrouw had wel echt een lange waslijst. Die zocht een paleis :sweat_smile:

1 like

Het stel uit aflevering 3 vind ik zooooo vreselijk. En zo onverstandig weer om een extra kind te maken als je er al 4 (!) hebt en er geen ruimte voor is.

13 likes

Wat vinden jullie van ‘de mooie babykast’? :joy:

8 likes

Vooral erg dat die “grap” 3 (!!) keer met droge ogen gemaakt moest worden. Roos heeft geen kinderen denk ik? :nerd_face:

2 likes

Maar het was geen grap toch? Vgm meende ze het

2 likes

Nog erger, wtf?

Ik zie eigenlijk echt het probleem van een kind in die kast laten slapen niet. Zou de kast dan anders indelen, maar er was ruimte zat. Daar wordt het kind niet minder van hoor.

11 likes

Ik vind het gewoon een gek idee om een slapend kind zo weg te stouwen? Het is niet dat er geen ruimte is in de slaapkamer? En de opmerking “als ouders dan even rust willen” insinueert wel dat ze ook een huilend kind zo weg zou zetten vind ik.

Edit: Maargoed ik heb nog geen kinderen dus maybe denk ik er later anders over

Mwa vind ik vrij veel aannames. Het is een ruime kast in een huis dat eigenlijk al tegen te klein voor het gezin aan zit. Dat je die wieg niet in die kast duwt snap ik, dat je die kast overweegt als potentiële slaapkamer (wat Roos suggereerde) vind ik alleen maar logisch.

Ah dan hebben we het denk ik anders geïnterpreteerd? Als je de kast ombouwt en de kasten eruit haalt en er een babykamer van maakt, prima natuurlijk. Ik vond het zelf overkomen alsof ze de baby inderdaad in de kast zou “opbergen” onder t mom ff rust of lekker weggewerkt. Maar zou de aflevering nog eens moeten kijken om te horen wat ze precíes zegt, maar zo kwam t op mij over/zo heb ik t onthouden.

3 likes

Wat is dan het verschil met een eigen kamer waar een deur dichtgaat, dan heb je een kind toch op dezelfde manier ‘weggewerkt’?
Ik zou het zelf ook niet doen, maar meer omdat ik bang zou zijn dat de baby niet genoeg zuurstof zou hebben :sweat_smile:

1 like

Uhm tja, ik vind het gewoon een beetje oneerbiedig overkomen, alsof t een meubelstuk is… in de kledingkast of in de kast onder de trap. Daar leg je je kind toch niet?

4 likes