Ja dat zal wel niet passen ja En dan zo’n donker speelhok ervoor terug.
Ik vroeg me ook al af in hoeverre het was overlegd met ze dat de kinderen alsnog een kamer moesten delen, idd omdat het zo expliciet was benoemd dat ze een eigen kamer voor ieder kind wilden. Wat volgens mij alsnog prima had gekund met de ruimte die er was. Ben wel benieuwd eigenlijk
Ze kunnen toch gewppn 1 van die bedden naar een andede kamer slepen…klaaar. Denk dat dat t voor het beeld zo is gedaan
Kan alles over afleveringen die nog niet op tv zijn geweest ff in een spoiler? Dit wordt allemaal maandag pas uitgezonden
Dacht dat dit in specifieke topics niet moest omdat je dit makkelijker kan ontwijken tot je het gezien hebt. Zoals GOT
Ja dat zou werken als dit topic alleen over Kopen zonder kijken ging, dan heb ik hier ook niks te zoeken natuurlijk zolang ik het niet heb gezien. Maar aangezien de Vlaamse versie hier ook wordt besproken zie ik dan dus automatisch ook spoilers over de Nederlandse afleveringen die nog niet zijn uitgezonden op tv als ik hier kom voor Blind gekocht
Nouja voor de NL Kopen zonder Kijken kun je alleen vooruit kijken via videoland. Uitzending op TV is nog niet geweest dus zou netjes zijn als men spoilers gebruikt tot de TV uitzending is geweest
Euh neen, in de topic waar het specifiek over één serie gaat mocht je zonder spoiler posten van zodra de aflevering op tv was. Zoals bij het game of thrones topic en de mol. In het serietopic posten we nieuwe afleveringen van bvb succession met spoiler omdat dit moeilijker te vermijden valt.
@moderators dit is het toch?
@mikselke ik kijk nu niet naar NL kopen zonder kijken, alleen als het hier ooit op tv komt maar ook hier als ik perse geen spoilers wil dan kijk ik niet meer in het desbetreffende topic. Want via Videoland op tv is ook uitgezonden.
Er is geen eenduidige regel. Maar het is wel zo netjes om niet te spoileren wat nog op tv moet komen omdat iemand al vooruit kijkt op Videoland.
Edit: en wat @tessel hieronder zegt.
Videoland is een streamingsdienst waar de aflevering een week eerder online staat dan op tv wordt uitgezonden. Voorheen werden bij de videoland afleveringen wel spoilers gebruikt.
Oké het komt eerst op VL en een week later op tv. Dacht dat het veel later of zelfs niet op tv kwam. Ja dan kan je inderdaad best blurren.
kzk aflevering 3
Weeeer een stel dat een extra kamer nodig heeft vanwege een baby haha. Maar ik ging echt helemaal stuk om Roos die de baby gewoon lekker wegstopt in de inloopkast en trapkast
Wat is die willekeur met die klok dit seizoen?
hahah ik ook. Zo akward😂
Misschien afhankelijk van de moeilijkheid van de zoekopdracht? Qua plek/budget.
Dit is echt een onpopulaire mening maar waarom zou je nog meer kinderen maken als je weet dat daar in het nieuwe huis geen ruimte voor is. Ik hoop voor ze dat die oudste zoon snel het huis uit is
Dit was echt precies haar nachtmerrie, overal kleine hokjes
Oh my goddddd aflevering 3
Een nog grotere ramp dan vorige aflevering.
Naar fucking Harderwijk en 550 ton?! Die KAMERS op zolder. Piepklein. Beter dat die jongens niet meer met z’n drieën in 1 kamertje hoeven, maar de kamers die ze nu gemaakt hebben zijn echt mini. Met schuin dak. Oh. En oma moet ook ergens slapen ivm het oppassen. Goed idee om die trap weg te werken. Keukeneiland vond ik te log in die ruimte neergeplempt. Bob heeft die 65K er weer snel doorheen gejast, want aan de badkamer was niks gedaan. Zag er ook wel prima uit op zich, maar goed. Hij zorgt er wel voor dat 'ie alles opmaakt.
En hoe verzin je het om nóg een baby te maken. Je hebt al moeite met een huis vinden voor de huidige samenstelling. Maar wat kan jou het schelen. Roos was wel vakvrouw; baby in de kast. Baby onder de trap. Moest ook wel lachen dat Roos het over een ‘‘walvisgraatvloer’’ had.
Dat die man zijn huis nog steeds niet verkocht had trouwens. Benieuwd of het hem uiteindelijk gelukt is en voor welk bedrag. Lijkt me superkut.
Al met al een wanstaltige aankoop weer.
Snap niet waar mensen aan beginnen soms. Je mot er maar zin in hebben.
Hahahaha vind we dat het best een mooi huis is geworden voor wat ze hadden, maar verder eens met alles
Ugh ik krijg t niet in een spoiler, in de preview in het wel geblurd, maar bij posten niet meer.
Opgelost dankzij vakvrouw @Lula
Godverdomme Fred. Ik heb het alweer voor je gefixt. Volgende keer mij nie meer bellen.