Kopen zonder kijken

hahaha ja never forget dat iemand graag een tuin met gras wilde om te grasmaaien en toen deze keuken kreeg:

34 likes

Ze kan zo aan de slag bij pimp my ride.

9 likes

Waar kijken jullie het nieuwe seizoen van blind gekocht? Ik zie het niet op videoland.

4 likes

Volgens mij gaan moeder en dochter kapothard zeiken op de kamer van Kelly. Ben wel benieuwd wat ze kopen voor het stel in Lede!

1 like

:joy::joy: Wat een doorn in het oog. Ik zou Roos nooit vertrouwen met mijn huis. Zou goed zijn als ze ook een mannelijke stylist inschakelen voor het programma. Nu is het vaak teveel poespas, over de top en een overvloed aan roze en printjes.

3 likes

Klopt. Haar stijl is wel erg meisjesachtig en too much als je het mij vraagt. Zou een goed evenwicht zijn als er ook een stylist wordt ingehuurd met een totaal andere stijl. Iets stoerder en zakelijker.

Nouja, op die gekke eyecatchers na kan ze zich wel goed inleven. Dit is ook gewoon de smaak van de kopers. En dan heb je nog die spon natuurlijk, volgens mij kan je ook niet meedoen als je niet van een visgraatvloertje houdt of van zwarte stalen deuren en Eijerkamp meubels

Oh en die bank gisteravond was ook zo raar? Dat middenstuk had niet eens een rugleuning, en dan zo’n ‘tafeltje’ in het midden. Daar kun je toch niet lekker op chillen

6 likes

Oh ik vind eigenlijk dat ze het wel leuk doet altijd. Al is de gekke knipoog soms wel echt overdreven zoals in dit geval. Maar ik heb het idee dat zij wel goed luistert naar de wensen van de deelnemers.

1 like

Ja haha deze was wel bizar.

Maar idd ik vind het over het algemeen wel leuk en het programma moet natuurlijk ook wat sensatie opleveren voor de kijkcijfers.
Mocht je zoiets niets vinden moet je denk ik en niet meedoen met zo’n programma en je moet bedenken dat je het zo weer weg haalt.

1 like

Ik vind het zo gek dat zij letterlijk nog nooit ergens zijn gaan kijken. Hoe urgent is die verhuiswens dan :woman_shrugging:t3:

Maar inderdaad, ik miste ook de reactie op het aquarium.

5 likes

Via de Belgische website (goplay) met hulp van een vpn

1 like

vraagje, kan je ergens foto’s vinden van de projecten? Heb geen videoland en wil zien wat Roos allemaal gedaan heeft.

Op haar website!

2 likes

Bedankt, eens in de gaten houden wanneer er wat nieuws op de website komt. Seizoen 5 had ik op vtm gezien.

4 likes

Oh, was me nog niet opgevallen dat dit niet geupdate is! Misschien aan het einde? Ik vind het qua F&B kleuren wel leuk om te zien wat ze allemaal gebruikt

2 likes

Ik vond het geen eens een mooie deur :sweat_smile:

Verder veel beige, donker, zwart. Ik haat beige. De badkamer vond ik ook matig.

Ja, mee eens. Verder was de losstaande kraan bij het bad een doorn in m’n oog. En ik heb ook zo’n soort lange wastafel, maar dat is helemaal niet handig in gebruik. Ik zou dan liever 2 losse wastafels willen. Allemaal niet mijn smaak, maar volgens mij kwam het wel goed overeen met hun moodboard.

2 likes

Jaaa behh beige is het nieuwe grijs en dan helemaal dit soort tegels

2 likes

ik gil

2 likes

Aaah vind dat stel van gisteren in Den Haag wel leuk. Vinden alles leuk, zo blij. Wel weer even 25k ergens vandaan getoverd maar dat vinden ze het denk ik wel waard met de keuken die verplaatst is en de badkamer.

2 likes