Kopen zonder kijken

Ja dat zag ik ook idd
Maar ja die accesoires zijn voor het programma leuk, als je er echt woont haal je dat denk ik wel weg

3 likes

Neee wij zagen dit ook! Niet alleen in de slaapkamer
 de afwerking was minder dit keer op sommige plekken :sweat_smile:

4 likes

Is aflevering 4 een ander dan degene die gisteravond op tv was? Dat schilderwerk is me helemaal niet opgevallen haha.

4 likes

Aah thanks, dan snap ik mijn verwarring!

3 likes

Aflevering 4

Samenvatting

Heel mooi!! Dat vind ik dus echt het leuke aan dit programma. Zoveel gewaagde keuzes die ik zelf niet zou durven maken maar die ik zo mooi vind!

Ik heb alleen wel het idee dat als er meer geld te besteden is, ze het ook aan meer onzin uitgeven. Zoals bijvoorbeeld die naaimachine in die hal (plaats daar inderdaad een kastje ofzo??) en zo’n dure braadpan op het fornuis (maargoed, die hadden ze misschien al). En inderdaad dat schilderwerk? Is het ook door vrienden geschilderd maar hebben ze dat niet echt in beeld gebracht ofzo? Want daar zou ik toch ook graag geld op besparen als ik mee zou doen.

Op de werkkamer kunnen ze nog wel wat extra kastruimte plaatsen gelukkig. En toch nog effe zeuren dan. Aan zo’n bureautje kan je toch niet de hele dag werken?! Wat een kleine zut haha. Heel mooi, maar niet praktisch.

Wel echt leuke en dankbare mensen!

3 likes

Die keuken in aflevering 4 vind ik zo leuk geworden!

4 likes

Ik zou denk ik 747382 benoemen op beeld, dat we hele handige en behulpzame familie hebbenđŸ€Ł
Dat ze er qua montage ook niet onder uit kunnen.

Ja of ze laten dan de hele zolder nog casco want “dat kun je dan wel zelf doen” :sweat_smile:
 risico’tje misschien :rofl:

2 likes

Aflevering 4:

Samenvatting

Okee voor het eerst geen ergernissen aan de deelnemers. Echt een leuk stel! Lekker echt en vrolijk. En leuk een keer een appartement en geen kinderen of kind op komst.

Viel mij ook op @Hihalarisch dat niet alles even goed afgewerkt was. Gold ook voor de tegeltjes in de badkamer. En @Sam.so.niet, ik heb precies hetzelfde: hoe meer geld je geeft, hoe meer aan bullshit het ook op gaat. Uiteindelijk zelfs nog 25k erbij gekregen en dan de kledingkast niet afkrijgen? En niet de wasmachine en droger kunnen wegwerken? Ja hoor.

Was ook wel shooketh dat ze dus 425k kwijt zijn voor zo’n klein appartement (ook zonder verbouwen: 375k dus). Ja ok, ze zijn erop vooruit gegaan qua ruimte, maar nog steeds postzegelig. En er hielp aan het einde familie mee!? (OK, ik ben elke aflevering helemaal verbolgen door die prijzen)

Maar goed, dat is hoe het is, vroeger verkocht McDonald’s ook hamburgers voor 5 cent, zullen we maar zeggen.

3 likes
Samenvatting

Ik vind wat ze doen voor het budget wel echt veel. Muur doorbreken, nieuwe keuken, nieuwe badkamer, vloeren, wanden voor 50k is alsnog een koopje.

12 likes

Aflevering 4

Samenvatting

@Corvus eens dat ze wat saai waren, maar tenminste wel dankbaar en enthousiast. Beter dan dat gemopper in combinatie met onrealistische eisen.

@FredPaillet ik denk inderdaad net als @Shaaar dat er best veel grote dingen gedaan zijn voor het budget. En gezien de afwerking hoop ik dan maar dat bepaalde dingen door vrienden/familie zijn gedaan. Dan heb je er ook niet voor betaald zegmaar.
En die prijzen ja, jemig inderdaad. Dit is natuurlijk ook wel weer van wat langer geleden al. De prijzen zijn gelukkig wat aan het dalen toch?

3 likes

de prijzen dalen, maar dat is omdat de rente is gestegen. men heeft daardoor minder te besteden/lenen.

6 likes

Ze hebben bij het huis van afl 3 toch gelijk een babykamer gecreëerd. (De jongste zoon naar zolder en de andere kamer voor de twee oudsten en oma.)

9 likes

De video doet het bij mij niet, maar dan hebben die 2 oudsten toch echt géén ruimte?

Oké ik had cookies moeten accepteren, nu doet hij het wel. Maar ze laten die kamer niet goed zien, ik zie maar 1 bed?

4 likes

Ik denk dat ze dan voornamelijk bij hun andere ouder wonen? Ook omdat het soort van oma’s kamer is, dat kan alleen als die kinderen er niet zijn. Wel vreemd dat ze niet echt hun eigen kamer meer hebben
 Dan lijkt het me niet als “jouw thuis” voelen.

6 likes

Ik ben begonnen aan alle seizoenen van Blind Gekocht en vind de afleveringen lekker vlot wegkijken. Ik erger me wel dood aan sommige negatieve en zeikende kandidaten. Vooral als je weet dat Bart/Kelly er nog mee aan de slag gaat. Lijkt wel erger te zijn dan in Kopen Zonder Kijken. De verbouwingen zijn wel realistischer

2 likes

Ik ben nu bij het stel met de boerderij/veel dieren en ik snap wel dat Barteld teleurgesteld is in het begin. Zou persoonlijk ook niet blij worden van een paarse hal met roze trap. Je ziet wel duidelijk de stijl van Kelly terug. Andere renovaties vond ik veel mooier. En de voorkant van het huis vind ik ook echt lelijk :joy:

1 like

Naar mijn weten is dit voor altijd DH net wat anders dan de andere grote steden. Momenteel ook; wat je voor een appartement geeft in DH krijg je in Ams of U een studio.

3 likes

Ook voor DH is dit “normaal” in een gewilde wijk.

3 likes

Ben net begonnen aan aflevering 5 op Videoland (stel uit Rotterdam). Ik ga nu al stuk met dat rappen en de vissen. Belooft een leuke aflevering te worden, in ieder geval geen saai stel :joy:

8 likes

Aflevering 5

Jaaa heel leuk stel, vind die jongen echt geweldig met zn vissen idd. Genoeg sinaasappeltjes ook en wat een gekke plek voor die eettafel in hun oude huis ?? Zin in deze aflevering!!

4 likes