Ik wil ook een Bob in m’n leven
Aflevering 5: Hoe Bob die aannemer Jack toespreekt die gast heeft zo’n hoge gunfactor dat ie overal mee wegkomt en iedereen doet ook alleen voor ‘m volgens mij haha
Bob? Die vind ik nou helemaal geen hoge gunfactor hebben. Hij dwingt het gewoon af wat ie wilt en die Jack kan geen nee zeggen want slechte reclame. Ik vind dat Bob echt goede ideeen altijd heeft maar hij is wel echt zo’n arrogante kakker.
Zo nutteloos om die voordeur te veranderen, ze keek er niet eens naar om haha. Alleen maar omdat ze een plaatje van een nieuwe deur op haar moodboard had geplakt
Ik moest zo lachen toen Bob zei: ‘is dit een vogelhuis op een stok?’ Over dat raphokje
Dat rappen klonk ook echt voor geen meter zonder muziek en sound effects enzo
Jaa zat echt op zijn reactie te wachten haha
Blind gekocht aflevering 04/05/2023
Wat leuk dat ze de twee b&b-kamers door Bart en Kelly hebben ontworpen, is echt de enige keer waarop zoiets kon. Ik merkte wel dat ik moeder en dochter zo irritant vond, ik spoelde de stukjes waarin ze aan het woord waren gewoon door.
Het koppel uit Lede:
Kut dat ze door harde confrontatie beseffen dat ze eigenlijk niet meer dan een starterswoning kunnen betalen in deze markt. Uiteindelijk hadden ze op die grote tuin na, geen absurde eisen. Het eerste huis dat ze bezocht hebben, was in mijn straat trouwens. Aalst is nu een stad geworden waar veel Gentenaars en Brusselaars naartoe verhuizen omdat het iets goedkoper is maar het is pokkeduur geworden. Vind dit soort reality checks wel leuk om te zien, er wordt meer en meer duidelijk gemaakt dat Blind Gekocht niet altijd de markt kan verslaan. En ja als je 100 huizen hebt bezocht, waarom zou het BK in twee of drie huizen wel lukken.
Hahaha ja en die combi ook. Maar ook heel schattig wel dat ie zo van vissen houdt. Zou alleen zelf niet zo blij worden van en het aquarium en die lelijke vis op de muur
En die voooordeur hahahha, wat een slechte toevoeging. Verder wel een leuk stel en zo blij!
hahaha ja never forget dat iemand graag een tuin met gras wilde om te grasmaaien en toen deze keuken kreeg:
Ze kan zo aan de slag bij pimp my ride.
Waar kijken jullie het nieuwe seizoen van blind gekocht? Ik zie het niet op videoland.
Volgens mij gaan moeder en dochter kapothard zeiken op de kamer van Kelly. Ben wel benieuwd wat ze kopen voor het stel in Lede!
Wat een doorn in het oog. Ik zou Roos nooit vertrouwen met mijn huis. Zou goed zijn als ze ook een mannelijke stylist inschakelen voor het programma. Nu is het vaak teveel poespas, over de top en een overvloed aan roze en printjes.
Klopt. Haar stijl is wel erg meisjesachtig en too much als je het mij vraagt. Zou een goed evenwicht zijn als er ook een stylist wordt ingehuurd met een totaal andere stijl. Iets stoerder en zakelijker.
Nouja, op die gekke eyecatchers na kan ze zich wel goed inleven. Dit is ook gewoon de smaak van de kopers. En dan heb je nog die spon natuurlijk, volgens mij kan je ook niet meedoen als je niet van een visgraatvloertje houdt of van zwarte stalen deuren en Eijerkamp meubels
Oh en die bank gisteravond was ook zo raar? Dat middenstuk had niet eens een rugleuning, en dan zo’n ‘tafeltje’ in het midden. Daar kun je toch niet lekker op chillen
Oh ik vind eigenlijk dat ze het wel leuk doet altijd. Al is de gekke knipoog soms wel echt overdreven zoals in dit geval. Maar ik heb het idee dat zij wel goed luistert naar de wensen van de deelnemers.
Ja haha deze was wel bizar.
Maar idd ik vind het over het algemeen wel leuk en het programma moet natuurlijk ook wat sensatie opleveren voor de kijkcijfers.
Mocht je zoiets niets vinden moet je denk ik en niet meedoen met zo’n programma en je moet bedenken dat je het zo weer weg haalt.
Ik vind het zo gek dat zij letterlijk nog nooit ergens zijn gaan kijken. Hoe urgent is die verhuiswens dan
Maar inderdaad, ik miste ook de reactie op het aquarium.
Via de Belgische website (goplay) met hulp van een vpn