Kopen zonder kijken

vraagje, kan je ergens foto’s vinden van de projecten? Heb geen videoland en wil zien wat Roos allemaal gedaan heeft.

Op haar website!

2 likes

Bedankt, eens in de gaten houden wanneer er wat nieuws op de website komt. Seizoen 5 had ik op vtm gezien.

4 likes

Oh, was me nog niet opgevallen dat dit niet geupdate is! Misschien aan het einde? Ik vind het qua F&B kleuren wel leuk om te zien wat ze allemaal gebruikt

2 likes

Ik vond het geen eens een mooie deur :sweat_smile:

Verder veel beige, donker, zwart. Ik haat beige. De badkamer vond ik ook matig.

Ja, mee eens. Verder was de losstaande kraan bij het bad een doorn in m’n oog. En ik heb ook zo’n soort lange wastafel, maar dat is helemaal niet handig in gebruik. Ik zou dan liever 2 losse wastafels willen. Allemaal niet mijn smaak, maar volgens mij kwam het wel goed overeen met hun moodboard.

2 likes

Jaaa behh beige is het nieuwe grijs en dan helemaal dit soort tegels

2 likes

ik gil

2 likes

Aaah vind dat stel van gisteren in Den Haag wel leuk. Vinden alles leuk, zo blij. Wel weer even 25k ergens vandaan getoverd maar dat vinden ze het denk ik wel waard met de keuken die verplaatst is en de badkamer.

2 likes
Aflevering 5

Ik vind dit dus echt geen leuk stel, kan ze amper verstaan.

En hoe kan het dat je in een jaar tijd nog nooit bezichtigd hebt?

En iedereen heeft natuurlijk wensen en dromen, maar mijn god deze man heeft toch geen idee van wat realistisch is.

3 likes

Hahahaha huh???

16 likes

Vooral in het eerste gedeelte vond ik ze erg snel praten, niet te volgen. Zij is nog wel te doen, maar hem ik slecht volgen

1 like

Sounds a bit racist to me, maar oké

2 likes

Serieus? Omdat ik iemand te snel vind praten en niet duidelijk vind articuleren is dat meteen racistisch?

Aflevering5 na de verbouwing

Zonde dat Bob er voor kiest om geld uit te geven aan een nieuwe voordeur en 2 nieuwe binnedeuren en dan niks aan de zolder doet. Had daar zelf echt een andere keuze in gemaakt.

6 likes

Huh racistisch? Hij praatte, vooral in het begin, snel en binnensmonds. Ik vond hem ook vrij slecht te volgen

10 likes

Direct fired up omdat het woord racisme is gevallen. Ik vind het opvallend, meer niet. Het programma heeft overigens ondertiteling

1 like

Ik vind het opvallend dat je direct spreekt van racisme. Kun je me dan uitleggen waarom je denkt dat er racsime achter zou schuilen? Ben namelijk wel benieuwd.

6 likes

Het is een zwart stel. Een van de weinigen in dit programma, ze beheersen de taal en de taal is ineens iets om over te vallen en ze minder leuk om te vinden. Iets wat heel makkelijk te overkomen is door de ondertiteling aan te zetten. Dat in een programma waarin letterlijk stellen hebben gezeten waarvan één van de twee helemaal geen Nederlands en mager Engels sprak. Toen heb ik niemand gehoord hoor.

Samenvatting

Verder zijn ze enthousiast en sympathiek en tot zo ver ik heb gezien heb heel blij met hun huis. Zelfs vóór de verbouwing. Iets wat hier doorgaans wel gewaardeerd wordt.

13 likes
Aflevering 5

Hoe blij waren zij al met het huis in de staat hoe het gekocht was! Alles was mooi en groot en ruim. Heb geloof ik geen slecht woord gehoord?
Iedereen weet dat het huis aangepakt zal worden en nóg wordt er eigenlijk altijd wel geklaagd door de kandidaten? Mooi om hun dankbaarheid daar al te zien

Edit: O haha dat wat Shaaar hierboven al zegt dus :’)

4 likes
Samenvatting

Ja en aan het einde ook blij met alles inclusief de onaffe zolder. Denk dat dit met afstand het meest positieve en tevreden stel in seizoenen is en het is bij lange niet het mooiste huis/de fijnste locatie.

9 likes