Dit is nou precies wat er mis is met de maatschappij van nu. Altijd gelijk de racisme kaart trekken wanneer er iets over een persoon van kleur wordt gezegd wat je niet aanstaat. Niet alles draait om huidskleur. En juist degene die altijd heel hard roepen dat iedereen racistisch doet, lijken zelf niet verder te kunnen kijken dan iemand z’n huidskleur. Erg jammer weer.
Hahahhahahahah
Had dezelfde reactie hahahha
Het zou toch ook een beetje raar zijn om over iemand die hier net 2 jaar woont en net een beetje de taal spreekt te zeggen dat ie niet te verstaan is? Gekke vergelijking.
Geen idee over afl 5 overigens, moet m nog kijken.
Inderdaad, je snapt het: Je komt gewoon niet zeiken om iemands taalbeheersing. Dat je de vergelijking raar vindt toont precies aan waar dit mank gaat: Waarom vind je het in het geval van die aflevering voor jou wel overduidelijk raar om iets over zijn spraak te zeggen terwijl hij de taal feitelijk slecht sprak en is het in het geval van dit stel ineens oké als iemand komt melden dat ”ze” slecht verstaanbaar zijn en je ze daarom niet leuk vindt?
Ik heb helemaal niks daarover gezegd je trekt heel mn post nu uit zn verband dus ik stop mijn aandeel in deze discussie per nu.
Samenvatting
De locatie zo dicht bij een basisschool met die krijsende kinderen lijkt me echt niks.
Maar leken zij geen probleem te vinden.
Beetje jammer dat op de zolder niet eens een vloer ligt en likje verf. Had makkelijk gekund ipv voordeur.
De kasten naast het aquarium vond ik erg mooi.
Waarom zetten ze in elk huis van die glazen deuren tot aan het plafond?! Ik jank nu al bij de gedachte dat je dat telkens moet zemen…
Wat een leuk stel die in Rotterdam. En wat tof geworden ook die badkamer en haar beautykamer met die kasten. Zou er ook zo intrekken
Hey, wat grappig. Hoe komt mn witte buurman van 53 nu met zn cliché dooddoeners terecht op dit forum.
Aflevering 5
Hoeveel Rituals spullen had die meid wel niet?! Ze kon zo haar eigen winkeltje openen
Haha dat viel mij ook al op. Dacht eerst misschien sponsor maar zou wel veel zijn.
Och nog zo eentje
Als je dit soort dingen vaker hoort wordt het misschien tijd je af te vragen of het aan ‘weer zo een’ (wat voor een?) ligt of aan je bekrompen wereldbeeld.
Ja, je bent welgeteld de tweede persoon die een probleem wil maken van niets. En graag met de “jij bent racist” vingertje wilt wijzen. Is nergens voor nodig.
Altijd mooi hoe mensen zoals jij in elke vorm van kritiek “jij bent een racist” lezen. Want dat heeft werkelijk niemand in dit topic ooit gezegd. Je bent precies de intolerantie die je anderen verwijt en dat wordt een beetje een genante act in 2023.
Alsof jij niet degene was die impliceerde dat er racistische opmerkingen werden gemaakt hier. You started it
Ik heb speciaal voor hem de ondertiteling aangezet.
Dat is dus precies wat ik bedoel. Je reactie is super kinderlijk. Ik mag prima impliceren dat iets racistisch is en volgens mij leg ik prima uit waarom ik dat denk en staat het iedereen vrij te beargumenteren waarom het dat niet is. Dat doet vervolgens volgens mij niemand. Als ik zoiets zeg hoeft geen drama te worden. Dat het dat wel wordt ligt aan het feit dat mensen nog steeds vinden dat het ook maar benoemen van mogelijk racisme een aanval op “de maatschappij” of toch minimaal op de persoon is. Dat je denkvermogen of emoties niet verder dan dat gaat is simpelweg niet mijn probleem.
Ja wat denk je, kijk haar posts eens door. Een en al ageren. Jammer dat we op het forum geen trekker en Luxemburgse vlag als teken van totale imbeciliteit hebben zoals op twitter.