De ‘ve’ is stil in dr naam.
Ik miste jouw aanwezigheid al bij mijn reacties! Wat moet jij een zinvol en gelukkig bestaan hebben dat je 24/7 zo bezig bent met je gelijk te halen op een forum. Sad
Ach. Omdat ik iets zeg over iemand van kleur, in dit geval over z’n taalgebruik, word ik aangevallen door een stel overgevoelige linkse hyena’s die geen weerwoord accepteren. Werk aan jezelf, anders moet de wereld wel een erg zware plek zijn van jullie
Linkse hyena, het is niet de belediging die je denkt dat het is
Aflevering 6
Ik vond deze aflevering niet heel bijzonder. Weer een beige huis en gewoon basic. Als ik zo’n grote keuken kreeg, zou ik wel meer werkblad willen.
Aflevering 6
Ik vond wat ze hebben gedaan voor het geld ook niet heel bijzonder. De wc werd niet bekeken dus die zal ook wel niet veranderd zijn.
80k voor een uitbouw + pui, nieuwe keuken, nieuwe vloer, kleine aanpassing in de badkamer en de inrichting/het verven is voor kopen zonder kijken begrippen echt weinig voor dat geld. Wel realistisch.
De deur van de hal naar de woonkamer was ook echt een punt dat ik dacht van ‘wat jammer dat dit niet is aangepakt’.
En dat geHeino en Q elke keer. Nee, dit was niet m’n favoriete aflevering en saaie deelnemers.
Ja, echt heel erg bekakt. Waren niet mijn type mens
Hahaha ja wat een kakkers
Waar kwamen die afrika invloeden ineens vandaan? Of was dat vergezocht vanwege (Zuid Afrikaanse) wijnen
Samenvatting
ik vind het ook niet zo’n leuk stel in aflevering 6, waar zou dat door komen…? Ik zou zelf trouwens ook heel kut overkomen als ik mee zou doen denk ik
Ik had eigenlijk ook verwacht dat zulke kakkers een mega hoog budget zouden hebben
Edit is het trouwens zo dat de zoektocht nu veel korter duurt? Ik dacht dat in seizoen 1 ze soms echt 1,5 jaar ofzo aan het zoeken waren
Ik ben nog aan het kijken maar jeetje wat een kakkers inderdaad, er zit geen sprankje lol of leven meer in
Zeker heel veel hoor! Vond ze alleen zo heel rijk eruit zien en die gast was lid etc en dat associeer ik altijd met gigantische budgetten
Haha ja tonnetje van beide ouders en een lekkere baan via je corpsvriendjes snap je redenatie wel
Aflevering 6
Heeft iemand meegekregen hoe oud dit stel is? Ze lijken 40 jaar en net student-af tegelijk
Bijna 30 zeiden ze ergens
Edit: 30 (zij) en 29 (hij)
Ja idd dat idee
Ik zet hem net op, maar dit is echt precies zo hahah. Bijzonder stel zo op het eerste oog. Ze doet me ook denken aan de Gooische Moeders.
Ben net 5 minuten bezig (afl 6) en heb nu al geen zin meer
Damn wat een irritante kakkers
Huh? Super leuk stel juist toch
Ik ben bij aflevering 6 haha dus nee
afl6
Op zich hadden ze die aangekondigd in de eerste minuten
Vind het altijd wel groot vertrouwen als je het zelf niet eens bent over de locatie en je dan een ander laat beslissen.