Kopen zonder kijken

Ik ben net begonnen met de nieuwste aflevering en ik weet niet of ik dit stel aan kan

Edit: ze vallen toch wel mee

1 like
afl6

ah Martijn vroeg het en ze zei heel duidelijk ja, waarna hij toevoegde dat ze net getrouwd waren en het dan allemaal wel snel gaat

4 likes

Oh deze kijk ik nu op tv, leuk stel!!

Ach het buurtje waar ik ben opgegroeid :green_heart::white_heart: Ik zou er nu niet meer willen wonen.

Ik snap de banken die Roos kiest echt niet :sweat_smile:

9 likes

Aflv 6

HOE kun je zo’n aardappel in je keel krijgen terwijl ze allebei uit Brabant komen, meine gute.

Vond ze nog erger dan Roos daardoor haha

24 likes

Hahahaha kwam hier om hetzelfde te posten. Walgelijk.

3 likes

Die van de TV aflevering van vandaag leek me uitermate oncomfortabel

2 likes

Vond ik ook! Net Pauline maar dan zonder de spot.

Verder vond ik ze overigens niet onaardig of ondankbaar of zo, dus vond het wel een oké stel. Vind het eigenlijk best bizar dat je met een budget als dat van hen (half miljoen, hallo) in Brabant (dus niet randstad) in een tussenwoning uitkomt. De markt is echt zó anders dan 5 jaar geleden. Even realisatiemomentje :sweat_smile:

13 likes

Ook buiten randstad heb je duurdere gebieden & rondom Den Bosch / Vught is dat sowieso wel.

5 likes

Ik kijk de aflevering van gistern. Maar ik zie nu pas die kast met Rituals producten hahahah! Ik wil het verhaal daarachter weten :joy:

4 likes

Ja gezellig met die plant tussen je in :joy:

5 likes

Wel handig als je het hoofd van de ander even niet wil zien

5 likes

Nou echt. Zo onpraktisch altijd.

3 likes

Ik vond het ook wel raar dat Alex zo hamerde op dat je écht nu op de markt moet komen en het ook over drie jaar kan verkopen om weer beter te gaan wonen etc.
Niet mee eens (als je kijkt naar de prijs en het huis), maar goed het is ook niet voor niets een makelaar natuurlijk.

10 likes

Sommigen sparen dat :woman_shrugging:t3: mijn schoonmoeder kan zo’n kast ook wel vullen.

1 like

als ze uit vught komen is dat wel te verklaren, dat is ook kak

2 likes

Haha dit dacht ik dus ook. Er is toch helemaal niets Brabants aan dat stel behalve de plek waar ze zijn gaan wonen, omdat dat toevallig in Brabant ligt :joy: Enorme kakkers, maar ik vond ze verder niet vervelend. Prima aflevering verder.

3 likes

Haha wij hebben de afleveringen met Flo vandaag afgekeken en echt wtff. Vond hun hele relatie ook mega toxic overkomen. Die man bleef maar bang naar haar kijken om haar reactie te checken, echt niet gezond.

En hoe kan je zoveel privileges hebben zonder het door te hebben. Volgens mij vond iedereen het kut om met hun te werken. Vond de opmerking van haar familie dat het luxeproblemen waren aan het einde wel goed.

1 like

Wat een leuk & dankbaar stel van de nieuwe aflevering!

7 likes