Ik kijk nu aflevering 6 op de tv en nu ga ik vast dingen zeggen die iemand anders ook al heeft geschreven. Maar jeetje wat een kakkers . En wat hebben ze een aardappel in de keel ik hoor echte niets Brabants. (Behalve iets wat ze nodig hadden om te borrelen)
Dat vond ik ook! Het is me ook niet gelukt om enige sparkle tussen die twee te zien…
Wat een leuk stel van de aflevering die op Videoland staat.
Het is ze echt zo gegund
Huh heb jij een andere aflevering gezien? Super leuk stel juist en leuk om te zien hoe blij ze met het huis zijn
Ik denk dat we dezelfde hebben gezien
Ze waren inderdaad heel blij met het huis en het is ook wel een leuk stel, maar ik zag weinig terug van een connectie met elkaar.
Hoe oud zijn de mensen uit Vught?
Hij is 29, hoe oud zij is weet ik niet
Ohh ja online vind ik dat ze 29 en 30 zijn. Ze lijken veeel ouder.
Ja hij lijkt tegelijkertijd 40 en een grote baby haha
Ik vond dit ook hoor, wel leuk tegen elkaar en blij met het huis maar zag geen chemistry. Verder wel lieve mensen en blij dat het ze gelukt is een eengezinswoning te vinden!
Ik ben begonnen aan ‘de moeite waard?!’ waarbij mensen een huis gaan flippen. Ben nog niet heel ver, maar tot nu toe is het leuk. Het is met Bob en Tijl.
Afl 7: Een prima, best mooie keuken vervangen voor een mwah exemplaar en dan benadrukken hoe goed een gerecycled blad is. Als ze de oude keuken nou hadden laten zitten, was het nog beter voor het milieu geweest.
Waar is dit te zien?
Videoland inderdaad. Het eerste koppel vond ik wel een beetje vervelend/irritant.
Thanks voor de tip! Heb net de eerste aflevering met het Haagse huis gezien en vond het leuk. Mooi eindresultaat ook, ik vond de stijl van de dochter heel sfeervol.
Haha, de 2e vond ik leuker. Ik vond het huis ook mooi, maar zou wel andere keuzes hebben gemaakt aan de binnenkant
Ik vind ze wel heel eigenwijs, alle tips / voorstellen van Bob genegeerd. Ben benieuwd of het ze gaat lukken om nog wat winst over te houden. Het budget leek mij ook erg krap.
Lol dat eerste huis vol duivenkak. Zou echt bang zijn dat je dit er nooit meer uit gaat krijgen
Gil ook echt om 20k
Uhg die zwangerschapsaankondiging bij aflevering 6 “kopen zonder kijken is kopen zonder kijken niet zonder ticking all the boxes, er is een baby op komst”. Heel leuk dat ze een kind krijgen hoor, maar wat een stom statement. Kan niet wachten tot ze eens een single persoon of eens een niet jong afgezaagd stel gaan helpen wat niet alle boxes aantikt. Pff
Leuke aflevering, nummer 7. Ik vond het wel mooi geworden en leuke mensen. Maar hebben ze geen kapstok in de gang? Je zag hun jassen op de trap liggen bij de eindbezichtiging. Dat lijkt me toch wel onhandig. Ik zou dan die lijstjes toch omwisselen voor een kapstok.