Ik keek ook met ondertiteling om te kijken of ik 25 goed gehoord had😂 35 lijkt me aannemelijker ja.
Over de afl van gisteren: Ik vond de inrichting heel mooi! Ze heeft er heel goed over nagedacht. Maar ze deed ook een opleiding tot interieur stylist. En het is niet standaard 9016 muur zwarte kozijnen etc.
In mijn straat in DH hebben ze een heel pand verbouwd naar meerdere kleinere apartementen en alles is zoooo saai verbouwd.
En het koppel in KZK in Zoetermeer vond ik zo leuk! Omg wonen op 50 vierkante meter met twee kinderen en slapen op 1 slaapkamer! En de makeover vond ik het mooist van het hele seizoen
Het zag er heel krap uit allemaal! Maar er lagen ook veel spullen idd.
Mag voor hem hopen dat hij 50% heeft gekregen. Wat een werk is zo’n verbouwing altijd ![]()
Omg ja Verner Panton stoelen ik wil ze wel hoor, hou wel van die kleuterklas stylo
En ook Panton lampen zag ik, wel een stuk of 5
Denk gewoon een sponsorship met Eijerkamp of wat is het? Zal wel niet in het budget zitten
Waar gingen zij bij afl.2 DMW nou heen voor die deuren?
Iemand enig idee?
Mijn man zapte gelijk al weg om te voorkomen dat ik het zou zien, maaar ik was sneller haha ![]()
Aah thanks! Dat dus niet goed gezien haha.
Sinds wanneer heet een huis verbouwen om met winst te verbouwen een huis ‘flippen’? Of heb ik onder een steen geleefd?
Leuk programma ook, jammer dat Tijl het presenteert
Komt uit het engels. Ik ken het van een aflevering van Will & Grace ![]()
Ja erg leuk programma, erg jammer idd dat Tijl het presenteert. Gelukkig komt hij niet vaak in beeld.
Viel me wel op dat veel stukjes waar Tijl praat, negatief is. Bob brengt gelukkig meer positiviteit ( alleen die pretoogjes al (L))
Een van de werkmannen die bij ons de verbouwing heeft gedaan, heeft wel eens voor Bob gewerkt. Hij vertelde dat Bob een heel vervelend persoon is in real life. Heel arrogant en onredelijk tegen werkmannen. Als iets niet naar zijn wens was, sloopte hij het eigenhandig weer.
Oh dat geloof ik inderdaad wel @Pijnappel . Hij doet soms best neerbuigend tegen de werklui in het programma maar verhult het dan in een grapje. Zijn standaarden liggen heel hoog.
Was laatst in een aflevering kzk ook heel duidelijk merkbaar, volgens mij die van Vught. Hij wilde hele hoge deuren maar was niet afgesproken of budget was op dus of Jack dat niet even voor hem kon doen
In Vught ook met die man die Corona had! Dat Bob met hem belde, ik vond dat ook zo apart.
Ik dacht eerst, is dit gewoon voor TV zo dramatisch of is Bob nou echt zo erg dat hij er zo moelijk over deed, want alles zou weer langer duren blabla.
Alsof die man zelf had gekozen om ziek te zijn… ![]()
Nog nooit een seconde van die serie gezien dus tsjah haha. Ze zeggen het ook de hele tijd alsof iedereen die term kent ![]()
Het is wel een bekende term, maar vooral in amerika. Google maar eens!
Slecht te zien, maar geen betere foto gevonden. Weet iemand toevallig waarvan die stoel is? Die houten met die jungle print? Helaas niet te vinden op de RTL website.
Ik gok Eijerkamp.
Die achterin? Dat is toch een bloemenprint? Ziet er meer uit als een stoel die uit de kringloop of van opa of oma als erfstuk, en dan opnieuw gestoffeerd.
Als je zoekt op Louis XV stoel, dat is het model volgens mij, daar heb je allerlei variaties op.