Ik snap nog steeds niet dat er 520.000 euro in een tussenwoning is gestopt. Je gaat dan toch proberen meer in te zetten op goede isolatie, kozijnen, zonnepanelen of andere verduurzamings maatregelen? (als dat nodig is uiteraard)
Nee we gooien er een uitbouw in en ohja, gaskookplaat, ook handig! De bedragen zijn echt intens, ik krijg er echt gewoon een hartverzakking van als ik het vergelijk met hoe wij momenteel proberen ons huis te verbouwen zonder overbodig luxe uitgaven.
Ik zou het nu leuker vinden als ze dit soort praktische zaken combineren met inrichten etc zodat men daar ook weer iets mee kan.En laten zien dat het soms beter is concessies te doen om een huis te verbeteren/verduurzamen dan een keuken verbouwen die nog prima 2 jaar kan.
En daarbij inderdaad ook eventjes een keer geen stel die plots weer even een kind tussendoor krijgt (of weer ff X euro’s boven het budget kan bijtoveren)
Single mom/dad? Of jonge stellen die willen gaan samenwonen maar door de markt thuiswonend zijn? Of oudere mensen die hun te grote huis uit willen en kleiner willen gaan wonen? Maar goed, dat gaan ze natuurlijk niet doen, ze moeten wel euro’s hebben haha.