Hij lijkt op Spencer Pratt, in de eerste seizoenen van The Hills.
Bij een ledikant denk ik aan zo’n bedje met van die spijlen:
Dit kind had een laag bedje waar hij zo in en uit kon stappen. Dat oudste meisje had een hoogslaper.
Ja! Inderdaad, je hebt gelijk! Ik “herkende” hem ook, maar ik wist niet meteen waarvan.
Ah vind het stel dat nu op TV is echt heel lief overkomen. Heel fijn dat ze een huis ipv appartement hebben gevonden!
Ja ik denk het, mijn post ging over aflevering 7 met het stel uit Zoetermeer waarvoor ze bijna niks hadden kunnen vinden.
Maar er ligt dus boven tapijt? Ik zou daar echt niet blij mee zijn en ik vind dat ook niet van de tijd?
Jaa wtf?! Ik zou écht niet blij zijn.
Ook al die kamers best veel kleur- en accessoiregebruik (wat - vooral de felle kleuren - volgens mij niet per se hun voorkeur had) en dan die kinderkamertjes… supersaai en minimaal.
En wat een geld ook voor die meubels in de Videoland aflevering van gisteren . 379 euro voor die stoelen dacht ik te zien staan.
Heb er weinig verstand van maar dat budget van Roos dat zit toch niet in de hypotheek lijkt me? Dus stel ze hebben 550 000 te besteden dan is dat al hypotheek, eventuele overwaarde en spaargeld bij elkaar?
Volgens mij waren die mensen best wel loaded en hadden ze nog extra budget voor de meubels
Ik vond het echt lelijk allemaal dat pastel thema, net of je een kleuterklas binnenstapt
Volgens mij beseft de rest van de kopers wel dat ze niet zoveel te kiezen hebben en je een keukenkastje kunt wrappen:p
Vond het wel leuk. Niet mijn smaak, maar ze willen er lang wonen en het was naar hun smaak. Daarnaast ook aanzienlijk ruimer dan ze zochten en dichtbij de stad. Zou megahappy zijn. Vond het ook echt een leuk stel, lekker nuchter
Heb de aflevering in kwestie niet gezien maaar kan me niet voorstellen dat een functionele en uitgeruste maar niet echt mijn smaak keuken voor mij een reden zou zijn om een heel huis af te schrijven als verder locatie en indeling (en/of mogelijkheden) van het huis wél zijn wat ik zoek.
Omdat ik niet bij hun gesprekken met de interieurstylist zit en ik me kan voorstellen dat verbouwingen in een programma als dit niet random zijn. Ik vind een strakke lichtblauwe keuken trouwens prima neutraal, is ook maar wat je onder neutraal verstaat. Vind het trouwens ook lachen om meteen bezig te zijn met de verkoopbaarheid terwijl zij er misschien wel 10-20 jaar gaan wonen
Iemand de nieuwste aflevering van De Moeite Waard gezien?
Lekkere winst wel, ik had alleen wel het idee dat het een klein beetje was bekoeld tussen moeder en zoon op het einde van de aflevering. Vond die moeder ook echt een beetje onaardig, hij werkte zich volgens mij echt uit de naad. Hoop dat hij een mooi deel van de winst heeft gekregen! Ik kom overigens zelf uit die regio en ik weet dat iedereen daar iets nuchterder is of de kat uit de boom kijkt, maar bij een winst van ruim 80k was ik wel even een vreugdedansje gaan doen
Bob zei toch letterlijk toen hij binnenkwam dat hij de kleuren van het moodboard terug zag komen. Hoe weet je dan dat bijvoorbeeld die gekleurde keuken niet hun smaak is?
Volgens mij kijken jij en ik naar een totaal ander programma, want ik zie andere dingen, maar dit is echt niet boeiend genoeg om nog berichten lang over door te gaan
Die heb ik ook net gekeken!
Die moeder vond ik inderdaad wel erg onaardig. Steeds met haar neus er bovenop commanderen hoe die kinderen het moesten doen. Ik hoop inderdaad dat hij er een mooi bedrag aan over heeft gehouden voor alle uren werk.
Ik vond alleen niet echt duidelijk in beeld gebracht wat ze nou aan verduurzaming van de woning hebben gedaan. Behalve het dubbel glas. Is het allemaal wel geïsoleerd nu of is de verbouwing alleen voor het oog? Maar ja, die 120 ton is er wel doorheen gejaagd en waar zit het geld anders in?
Ik vind het wel een erg leuk programma! Behalve dat je hier ook alleen de rijke witte mensen ziet die zomaar een extra hypotheek kunnen nemen om even een huis te flippen. Ik vind het wel leuk om te zien hoe die mensen het aanpakken en ik probeer dan te bedenken hoe ik het zou doen.
Nee please ga door I’m intrigued
Voor mijn uurloon wil ik je best nog wat uren van entertainment voorzien, factuurgegevens mogen via dm
Ja ik vind het in theorie leuk om verbouwingen te zien maar ik kan eigenlijk alleen maar hieraan denken en dat staat me zo tegen