Vooral dat eerste gezin: een eigen hypotheek (huis waar ze wonen wat al tering luxe/groot was), dan dus een extra hypotheek om te flippen, dan nóg een huis omdat ze gaan verhuizen (hun woonhuis stond inmiddels wel te koop), en dán nog een huis in Portugal omdat ze daar graag heen willen. Hoe dannnn🤨
Ja precies, dat vond ik ook zo bizar!
Hoezo KOOP je een huis terwijl je je oude huis moet VERKOPEN omdat je naar je nieuwe KOOPhuis in Portugal wil?!
Huur dan iets of behoudt je oude huis nog iets langer? I don’t get it.
Daardoor geniet ik extra dat die winst steeds best tegenvalt
Vond het huis van die vader en dochter wel echt mooi geworden!
Sowieso nooit met de verkoopbaarheid bezig houden. Je kan de meest neutrale keuken of badkamer kiezen, maar dan nog kunnen de kopers dat juist graflelijk vinden en eruit willen slopen. Kan je beter iets nemen wat je zelf helemaal geweldig vindt zolang je er van kan genieten. Is echt achterhaald dat dat per se waardeverminderend is (tenzij je echt iets achterlijks doet).
Dat budget voor Roos zit er inderdaad nooit bij, dus dat weten wij als kijker eigenlijk nooit
De moeite waar aflevering 3
Wat een k*twijf die moeder zeg
Wel gaaf huis, mijn handen zouden ook echt jeuken om het aanpakkken.
Na 3 afleveringen valt me wel weer op hoe, naar mijn idee, naïef mensen in zo een project stappen.
Oh ik vind het lastig het topic te lezen nu het over 2 programma’s door elkaar gaat maar over kzk aflevering 8; hoe is die vrouw 25?!
Ik heb het nog een keer terug gekeken want ik dacht, huh nee toch, 30+ sowieso? En volgens mij had ik eerst geen ondertiteling en nu ineens wel, en daarin staat 25 maar volgens mij zegt ze 35 maar articuleert ze niet goed.
Ik keek ook met ondertiteling om te kijken of ik 25 goed gehoord had😂 35 lijkt me aannemelijker ja.
Over de afl van gisteren: Ik vond de inrichting heel mooi! Ze heeft er heel goed over nagedacht. Maar ze deed ook een opleiding tot interieur stylist. En het is niet standaard 9016 muur zwarte kozijnen etc.
In mijn straat in DH hebben ze een heel pand verbouwd naar meerdere kleinere apartementen en alles is zoooo saai verbouwd.
En het koppel in KZK in Zoetermeer vond ik zo leuk! Omg wonen op 50 vierkante meter met twee kinderen en slapen op 1 slaapkamer! En de makeover vond ik het mooist van het hele seizoen
Het zag er heel krap uit allemaal! Maar er lagen ook veel spullen idd.
Mag voor hem hopen dat hij 50% heeft gekregen. Wat een werk is zo’n verbouwing altijd
Omg ja Verner Panton stoelen ik wil ze wel hoor, hou wel van die kleuterklas stylo
En ook Panton lampen zag ik, wel een stuk of 5
Denk gewoon een sponsorship met Eijerkamp of wat is het? Zal wel niet in het budget zitten
Waar gingen zij bij afl.2 DMW nou heen voor die deuren? Iemand enig idee?
Mijn man zapte gelijk al weg om te voorkomen dat ik het zou zien, maaar ik was sneller haha
Aah thanks! Dat dus niet goed gezien haha.
Sinds wanneer heet een huis verbouwen om met winst te verbouwen een huis ‘flippen’? Of heb ik onder een steen geleefd?
Leuk programma ook, jammer dat Tijl het presenteert
Komt uit het engels. Ik ken het van een aflevering van Will & Grace
Ja erg leuk programma, erg jammer idd dat Tijl het presenteert. Gelukkig komt hij niet vaak in beeld.
Viel me wel op dat veel stukjes waar Tijl praat, negatief is. Bob brengt gelukkig meer positiviteit ( alleen die pretoogjes al (L))
Een van de werkmannen die bij ons de verbouwing heeft gedaan, heeft wel eens voor Bob gewerkt. Hij vertelde dat Bob een heel vervelend persoon is in real life. Heel arrogant en onredelijk tegen werkmannen. Als iets niet naar zijn wens was, sloopte hij het eigenhandig weer.