Kopen zonder kijken

Ik lees (op IG ook) over aflevering 10 dat het een ‘leuk stel’ was, maar die 2 zaten echt de hele aflevering in mn irritatie zone.

12 likes

Ik weet niet of het in vorige seizoenen ook al was met dat ‘creatieve’ met wensen en eisen? Misschien doen mensen elkaar dan na? Heb een keer gelezen dat bij Bed en Breakfast dat stukje van elkaar een kus geven in bed voor het slapen gaan ook niet gevraagd werd door de productie maar dat mensen het steeds zagen en dus dachten dat het erbij hoorde.
Moet wel lachen om de reactie van Bob en Alex die daar overduidelijk niks mee hebben. Ik snap ook niet waarom mensen het doen.

3 likes

En ineens neemt iedereen ook taart oid mee als ze hun huis ‘af’ gaan zien?

21 likes

Uuugh jaa dat haat ik zo, het gaat veel te veel om de mensen dan en niet om de huis flip (de enige reden dat ik dit kijk). Wat mij betreft mogen heel die kandidaten alleen voorgesteld worden en that’s it, geen puzzeltocht en van die vlogs tussendoor :wave:

11 likes

Zelden denk ik haha. Dat verbouwbudget is 9 van de 10x niet realistisch voor particulieren buiten zo een programma. Vraag me bijv ook af, alles kan er wel netjes uit zien van buitenaf, maar wat is de kwaliteit van de werken. Helemaal met dat nieuwe programma dat mensen zelf flippen. Een mooie badkamer maken is 1 ding, maar eentje die niet na x jaar zo lek als een mandje is al helemaal.

7 likes

De moeite waard afl 5

Wat een leuke broers, gun ze de winst van harte. De afwerking liet inderdaad nog wel wat te wensen over, maar uiteindelijk is het wel heel knap dat ze het maar in 4 weken hebben gerealiseerd en dicht bij hun budget zijn gebleven. Zal ook wel hun geluk zijn geweest dat ze het daardoor nog net in een oververhitte periode konden verkopen, wat een biedingen zeg.

12 likes

Er is ook een nieuw seizoen KZK België (Blind Gekocht) op Videoland!

Net begonnen aan aflevering 1 en ik ben echt heeeel benieuwd of het goed gaat komen met dat stel :joy: Die vrouw woont in de stad en die man in the middle of nowhere en wil een tuin van minstens 500m2 of groter. Die gaat nooit kunnen wennen in de stad denk ik? :smiling_face_with_tear:

8 likes

Ik ben dit programma net begonnen met kijken en vond het al zo vreemd en random? (aflevering met sicco en die meid). Maar blijkbaar vinden jullie dat dus ook allemaal. Dan begin ik wel gewoon bij een ander seizoen :joy:

3 likes

Yess, dit is het laatste seizoen gok ik? Hoopte dat die al snel op Videoland zou komen, lekker doorpakken na de Nederlandse versie.

4 likes

Goed dat je het zegt. Was me nog niet opgevallen, maar mijn videoland heeft sowieso issues de laatste tijd. Ga het vanavond direct kijken :smile:

1 like

Ik zit nu De moeite waard op tv te kijken. Gemiste kans dat Alex dit huis niet komt taxeren/verkopen :joy:

3 likes

Ik zit het nu ook te kijken maar afgezien van het feit dat ik het een beetje vreemd vindt hoe het gaat, volgens mij is er nooit een plan geweest om te verkopen. Hoezo ga je even vertellen op tv dat je partner uit de schulden komt en dat hij dankzij haar er bovenop is gekomen. En hoe kan je dan nu zoveel hypotheek krijgen. Ik vind het allemaal maar een beetje vreemd.

12 likes

Ja dat werd door anderen in dit topic ook al gezegd idd. Ik had dat al gelezen, dus ging deze aflevering ook in met dat im gedachten en dan vallen wel meer opmerkingen op. Ook over dat washok volgens mij, dat zij zei ja WE willen dat niet
En dat Bob corrigeerde en zei maar wat willen evt kopers denk je? En toen hij vroeg wie ze denken dat hier gaan wonen hadden ze ook geen idee van hun doelgroep.

En al die tv’s :sob::sob::sob:

3 likes

Saaie aflevering

2 likes
De moeite waard afl. 5

Wat een leuk duo zeg die broers. Ook leuk om te zien dat ze ook echt iets doen met Bob zijn tips en dus ook nog even een weekje pakken om de afwerking wat beter te doen, want die liet inderdaad wel wat te wensen over.

13 likes
laatste kzk

Waarom die appeltjes groene muur :flushed:
Vond dat echt mindere keuze. Zou eerder iets zacht licht groen of juist heel donker groen gedaan hebben. Ipv de keuken en muur in zo’n kleur.

3 likes

De moeite waard aflevering 5

Ik vind de jongere broer echt leuk en die lijkt het goed te willen doen. Die oudere broer vind ik echt niet leuk. Die lijkt er echt een beetje met de pet naar te gooien. Die laat doodleuk die hele radiator leeglopen en laat de hele vloer nat worden en wanneer zijn vrouw hem aanspreekt op het lelijke schilderwerk dan verzint hij smoesjes. Pffff zou daar echt niet mee kunnen samenwerken.

6 likes

Moeite waard afleverng 5

Samenvatting

Jaaa maar sowieso hoe ze die afwerking hadden gedaan, op een gegeven moment zag ik een shot dat één van die vrouwen iets aan het verven was terwijl ernaast werd gezaagd of geschuurd. Kan toch niet mooi worden als al dat stof in die natte verf komt…

Had ook echt mega medelijden met de mensen die dat huis uiteindelijk gekocht hadden, die kijken dit natuurlijk ook en hebben wat mij betreft echt veel te veel betaald haha, zo’n crappy huis met die dunne muurtjes :smiling_face_with_tear:

9 likes

De moeite waard aflevering 5

Leuke aflevering! Was wel benieuwd waarom de wc maar één keer kort in beeld kwam en de badkamer zelfs helemaal niet. Iemand een idee?

3 likes

Omdat ze daar volgens mij niks aan veranderd hebben, die waren al goed.

2 likes