Kopen zonder kijken

Oh dat geloof ik inderdaad wel @Pijnappel . Hij doet soms best neerbuigend tegen de werklui in het programma maar verhult het dan in een grapje. Zijn standaarden liggen heel hoog.

3 likes

Was laatst in een aflevering kzk ook heel duidelijk merkbaar, volgens mij die van Vught. Hij wilde hele hoge deuren maar was niet afgesproken of budget was op dus of Jack dat niet even voor hem kon doen

2 likes

In Vught ook met die man die Corona had! Dat Bob met hem belde, ik vond dat ook zo apart.
Ik dacht eerst, is dit gewoon voor TV zo dramatisch of is Bob nou echt zo erg dat hij er zo moelijk over deed, want alles zou weer langer duren blabla.
Alsof die man zelf had gekozen om ziek te zijn… :roll_eyes:

1 like

Nog nooit een seconde van die serie gezien dus tsjah haha. Ze zeggen het ook de hele tijd alsof iedereen die term kent :face_with_monocle:

2 likes

Het is wel een bekende term, maar vooral in amerika. Google maar eens!

3 likes

Slecht te zien, maar geen betere foto gevonden. Weet iemand toevallig waarvan die stoel is? Die houten met die jungle print? Helaas niet te vinden op de RTL website.

4 likes

Ik gok Eijerkamp.

13 likes

Die achterin? Dat is toch een bloemenprint? Ziet er meer uit als een stoel die uit de kringloop of van opa of oma als erfstuk, en dan opnieuw gestoffeerd.

2 likes

Als je zoekt op Louis XV stoel, dat is het model volgens mij, daar heb je allerlei variaties op.

3 likes

Ik ben ook eindelijk begonnen met de moeite waard en ik vind het eigenlijk leuker dan kopen zonder kijken. Er zit ook meer vaart in het programma.

4 likes

Behalve bij de biedingen, mijn god dan wil ik Tijl echt door de tv trekken.

9 likes

Oke true. Ben nu bij afl. 2 bij de biedingen :joy:
Maar mis Martijn verder totaal niet.

2 likes

Ja same!

aflevering 1 moeite waard

En dat eerste stel… wow. Ik dacht echt 20K?! Met keuken en badkamer en dakramen. Joe dream on.
Maar echt wel respect hoe ze dit hebben aangepakt, 2 dakraampjes voor 50€ :ok_hand:t2:
Zelf een pui maken etc

Wij vroegen ons wel af… moet je die broer en vriend niet ook betalen eigenlijk. Toch gek dat je die gratis laat helpen en daar dan geld voor krijgt? Vind dat wel anders als helpen bij een woning die van jezelf wordt haha.

9 likes

De moeite waard aflevering 3

[spoiler] Ik vond het juist wel netjes dat ze niet teveel over dat bedrag van die zoon zeiden. Want ja die zoon heeft er veel gewerkt dus dat mag netjes en ruim vergoed worden (heb ook wel het idee dat dat gebeurde). Maar ze had ook nog 2 (of 3?) andere kinderen. Dus snap ook dat ze hem niet zomaar buiten proportioneel geld er voor wil geven. Want dat is niet echt eerlijk tegenover de anderen, die ook af en toe kwamen helpen overigens.

Daarbij kunnen we ook niet echt oordelen over wat die zoon sowieso van haar kreeg elke maand bijvoorbeeld. Hij was 21, had al drie studies geprobeerd en woonde nog thuis. Had dus geen werk want deed dit fulltime. Ging wel op vakantie. Dus blijkbaar kreeg hij wel kost en inwoning en hij kon ook op vakantie. Miss wel van eerder gespaard geld natuurlijk. Maar mijn conclusie: we weten het niet. Denk alleen niet dat we medelijden met die jongen hoeven te hebben.

Vroeg me nog wel af hoe moeders aan zoveel geld kwam trouwens haha. Om effe dat huis erbij te kopen. [/spoiler]

3 likes
Samenvatting

Ik vond het prima dat ze er niks over zeiden, maar kreeg wel een apart gevoel bij dat die jongen zelf ook niet wist waar hij het voor deed.

11 likes

Nee dat klopt ook wel. Vooral in het begin klonk het wat gek. En ook dat ie zei dat ie z’n uren bij hield toen dacht ik ook een beetje aiii dat zou wel eens tegen kunnen gaan vallen wat dan je uurloon wordt.

3 likes

Nee eens dat ze het wel beter van te voren hadden kunnen afspreken! Vind ook wel dat hij meer verdiend dan die andere kinderen natuurlijk hè!! Hij heeft gewoon knetter hard gewerkt en dat moet “vergoed” worden. Maar ik snap dat ze er niet “zomaar” effe 30k bij doet omdat de verkoop mee viel bijvoorbeeld. Dat zou ook misschien niet eerlijk zijn voor die andere kinderen.

2 likes

Kopen zonder kijken aflevering 9

Samenvatting

leuk dat ze niet standaard begin dertiger stel hebben maar omg wat een veeleisende boomers. Ik zou echt nooit zulke harde eisen durven te stellen maar kennelijk loont dat wel :stuck_out_tongue: je kan maar beter duidelijk zijn i guess

Edit haha want had t nog niet afgekeken maar vreselijk wat een ontzettend irritante vent, echt 100% allergie

11 likes

Kzk afl9

Samenvatting

Ja maar echt die man is net een kind, misschien stopt iedereen met kijken vanwege hem

2 likes

Ben ik de enige met een storing?

3 likes