Kopen zonder kijken

Omdat ze daar volgens mij niks aan veranderd hebben, die waren al goed.

2 likes

Ik ben begonnen aan nieuwe seizoen kzk in belgie & weer in de eerste aflevering verbaasd over contrast nl/be. Enorm hun best gedaan op het huis en die man ā€˜wel leuk’. Die hoge eisen steeds😫

1 like

De moeite waard afl 4

Samenvatting

Wat zonde van die kamer en badkamer beneden. Dan zou wel sneller naar 1 mil gaan denk ik. Daar heeft Bob wel gelijk in, huis van 1 mil wel 2 badkamers.
Muurtje had ik ook niet zo gedaan.
Die haard is echt lelijk.
En dat die vrouw rustig bleef met op haar vingers kijken en vrij negatief was hij.

3 likes

Oh wat een ergernis, ik ben gestopt met kijken. Op een gegeven moment zegt zo’n meid; ja je gaat toch denken doet Bea wel haar best? Pfff

3 likes

Blind gekocht S5A2

ben echt benieuwd of ze voor dat ene koppel een huis gaan vinden. Als zelfs al 3 minuten extra rijden zo een ramp is. Vind het trouwens wel echt zeikerds ook, maar dat terzijde

11 likes

Ik stoor me bij Blind Gekocht echt maaaateloos aan de deelnemers, terwijl ik dit bij Kopen zonder Kijken helemaal niet heb. Merk ook dat m’n beeld van Belgen daardoor radicaal de negatieve kant op gaat :joy:

5 likes

Heb ik ook hoor. De Nederlanders denken toch iets vaker in oplossingen en zijn iets flexibeler imo en van wat ik heb gezien zijn de Belgen vaak gewoon iets negatiever

6 likes

Ik vraag me elke keer af of tegen de Belgen van te voren is gezegd:
Benoem alles wat je niet zint, zeg alles wat je denkt.

1 like

En ze vinden hartstikke normale fijne tuinen altijd ā€œte kleinā€
Hebben doorsnee Belgen in de stad echt 200m2 aan tuin dan??

3 likes

Ik erger me ook aan de presentators haha. Wij zijn gestopt met kijken daardoor. En ook steeds die engelse termen, kan daar echt slecht tegen :joy: misschien is het iets typisch belgisch om die termen te gebruiken maar ik kan het niet aanhoren (en zien)

2 likes

Welke termen?

Ik kan het woord ā€œleefruimteā€ niet meer aanhoren, dat valt minstens 3x per dialoog.

1 like

Nu niet in centrum van de stad maar wij wonen wel veel groter dan Nederlanders. Ik ken niet veel mensen die hier in een huis van 80-90m² wonen, terwijl dit vaak kwam bij KZK. En tuin ook, zeer groot, ik heb zo’n 600m² en mijn vriendin nog 300m² meer.

Maar denk dat ik als Belg mij dan mateloos erger aan KZK denk dat een beetje eigen is aan ons allen is?

Is er geen nieuwe Nederlandse kzk op Videoland? (was afl 10 vorige week de laatste?)

Ja 10 is de laatste!

1 like

Ja de 10de aflevering is de laatste jammer genoeg

2 likes

Met die lelijke kast haha, denk dat ze met opzet die hun badkamer niet gerenoveerd hebben :rofl: .
Een collega zocht ook een appartement en die zei: ā€œja ik wil echt niet reageren op appartementen kleiner dan 100m², echt veel te kleinā€

1 like

Ja inderdaad, denk dat heel lang heeft meegespeeld en we meer waar voor ons geld krijgen. Als ik aan een Nederlander zou vertellen wat ik betaalde voor het huis, dan zou die niet begrijpen dat we daar toch ook zeer lang hebben over nagedacht.

1 like

Nee hahaha weet niet waar je nu bent maar het gaat van kwaad tot erger met deze mensen

7 likes

Neen helemaal niet, meer huis willen dan wat ze nu hebben maar nog goedkoper.

7 likes

Ik kijk de de aflevering van KZK die nu op tv is (afl 10) en ik knijp m toch wel een beetje hoor voor deze mensen. Ik herken de buurt een beetje waarin het huis voor hen is gekocht en volgens mij kunnen ze voor hun budget zoveel mooiers krijgen in dat dorp. Qua huis maar ook qua ligging/gezelligheid buurt. Ook in de tijd dat de prijzen nog hoger waren dan nu…