Jaa geen idee meer precies maar bedoelde vooral de engelse termen en zinnen steeds. En dat ge- ‘oh myyy gawdddddd’ steeds ![]()
Ik denk dat zij binnen een paar jaar weer in Zwolle wonen ![]()
Dat hoop ik voor ze ![]()
Aflevering 5 blind gekocht: wat een kritische mensen, echt niet normaal😂 Een prima mooie houten vloer ‘oh die moet er direct uit’. En dat ze alles zo klein vinden terwijl het prima kamers zijn vind ik.
Ugh walgelijke mensen met teveel eisen. Zo’n contrast naast die moeder met haar dochter die überhaupt bijna niks kan kopen. Ik moet nog verder kijken wat er voor haar gekocht gaat worden maar zij zal vast in een appartement terecht komen waar ze waarschijnlijk nog blijer mee gaat zijn dan die andere mensen als die hun droomhuis zouden krijgen.
edit: oef en die oudere moeder met dochter die een kangoeroewoning willen in een straal van 3km rond Brussel station. LOL. Hoezo heeft geen enkele deelnemer van BG enig idee wat voor woningen er in hun zoekgebied staan? Al die mensen denken dat er via het programma op magische wijze een nieuw perceel verschijnt met een woning met alle eisen ofzo?
De moeite waard afl 6
My god, die vrouwen hadden voor het grootste gedeelte echt geen idee waar ze mee bezig waren. Echt een chaos verbouwing. En dan die gekke stopcontacten en een hele slaapkamer zonder stopcontacten??? Maar wel heel erg zuur voor ze dat het uiteindelijk zo mega lang duurde voor het verkocht werd…
de moeite waard 6
Oh wat heb ik me aan deze mensen geërgerd zeg
Ze kunnen niks (niet klussen maar ook niet leidinggeven/project leiden), zijn totaal afhankelijk van een vriend van ze (ik hoop dat hij betaald is?), werken niks goed af.
En dat kan allemaal maar de arrogantie om
- te verwachten dat het wel op tijd af moet komen want verhuizing naar Singapore moet worden voorbereid (je bent zelf verantwoordelijk dus van wie verwacht je nou iets??)
- Te vinden dat dingen als stopcontacten afwerken etc, niet erg is om niet te doen “want het is ook geen huis van 8 ton he”
Aahhhhh
LEKKER voor ze dat ze geen biedingen hebben, sorry maar echt
Ja ik genoot ook enorm van wat je zegt in je laatste zin hehehe
Ja dat, zo niet realistische verwachtingen😂 3km… kom op
Love it! Beetje hate watching ga ik altijd goed op.
De moeite waard aflevering 6
Ik geniet er van dat ze geen biedingen krijgen. Zo makkelijk denken ze over, ach doen we ff.
Als die verwarming gaan spuiten, HOE DAN?! En verbaasd zijn dat je een trap niet zomaar op marktplaats kan kopen.
En dan die stopcontacten, hoe moeilijk is om alles even in dezelfde lijn te kopen.
Dit zijn echt mensen die echt even hebben willen profiteren van die zieke woningmarkt krijg ik het idee.
moeite waard afl6
Ik ben aan begin - maar het is totaal niet reeel. En het idee: ja als het aanzicht maar goed is. Hallo. Heb je die balkjes gezien? Dat doe je een gezin niet aan toch? Op t oog beetje opknappen…
Ben heeel benieuwd naar het eindresultaat
Samenvatting
Ze zeiden wel dat ze verlies hadden gemaakt inderdaad maar niet hoeveel, jammer en flauw vond ik.
Ik vond die 15 000 euro extra verbouwkosten ook laag.
moeite waard 6
Wajw, helemaal geen biedingen is wel bijzonder. De markt deed gek, maar alsnog in steden gebeurde ook genoeg wel gekke dingen. Er wordt alsnog overboden op dit moment. Ik ken die wijk niet, maar is de vraagprijs dan zo maf?
Maar jeeeez wie bedenkt een kamer zonder elektra haha.
DMW 6
Ik denk dat ze ook echt de plank zijn misgeslagen door niet naar Bob te luisteren. Ze vonden het juist zo’n meerwaarde dat ze “bouwbegeleiding” van Bob zouden krijgen maar vervolgens luisteren ze letterlijk niet naar zijn expertise. Ze hadden echt die trap moeten verplaatsen.
Ik ben pas bij Blind Gekocht aflevering 3, meeeeine gute. Die hovenier, ik kan er haast niet naar kijken zó ondankbaar bij de eerste bezichtiging!
Heftig hè, vind die lui echt zó verwend overkomen.
Bedenktijd bestaat hier niet, het is in optie dan teken je de koopovereenkomst en is het officieel verkocht.
Ik heb geen videoland, maar ik ben door al deze negatieve reacties zo benieuwd hoe anders blind gekocht is
De moeite waard afl. 6
Samenvatting
Genoten van deze aflevering. Die vrouwen hadden echt geen idee waar ze mee bezig waren. Die mannen ook, volgens mij hadden zij gelijk door dit wordt niks. Waarom hebben ze die niet meegenomen naar de bezichtiging als je er zelf niks vanaf weet. Ze hadden ook niet gezien dat er enkel glas zat in de woonkamer?? Dat is toch iets wat je altijd bekijkt? En idd schilderen deden ze gewoon zonder te schuren.
Wel heel jammer dat je niet weet voor hoeveel het verkocht is.
Oh ja en woonde die werklui nou in het huis? Omdat er allemaal shots waren van een luchtbed en douchegel? Heel apart.