Nee de app doet heel kut, op mijn telefoon werkt het wel
aflevering 9
Ik had ze nav hier wel ouder verwacht haha, dit zijn toch geen boomers . Ik dacht, ooh van dje 60/70âers met een mega bak overwaarde aan geld. Maar bescheiden budget (althans niet extreem vergeleken met de andere stellen).
Ze klimmen ook gewoon overal naar binnen
Maar vond het wel tegenvallen qua binnen? Ze hadden veel donkerder op hun moodboards voor mân gevoel haha.
En wat iemand anders ook al zei; ik had de master bedroom beneden verwacht.
Die stenen wanden effe strakgestuct was ook leuk geweest hihi
MAARRR is dit de eerste keer dat er geen budget bij
Is gekomen toch
En waarom ging deze man steeds meer Engels praten naarmate de minuten verstreken ⊠verrry annoying baby
kzk 9
Die kerelll, vreselijk.
Vorige week hadden ze ook dit verbouwbudget toch? Vond het ook zo tegenvallen! Al die bakstenen muren gewoon geverfd, de meubels en aankleding leek wel van de Jysk ofzo⊠zelfs die keuken leek zo goedkoop?
En hoezo die mega badkamer maar lukte apart douchen dan niet?
Hele verwarrende aflevering
[spoiler]Ja wonderlijke vent. En zij kon alleen maar zeggen hoe gestrest ze was.
Maar ik vond het ook apart dat die inrichting zo licht is. Ze hielden ook van donker en hadden donkere muren en een donkere keuken op hun wishlist. De slaapkamer beneden had ik ook als de master bedroom uitgekozen. Verder oogde het interieur wat goedkoop, wat hier al gezegd werd. Ik blijf erbij: hoe meer geld je ze geeft, hoe minder je ervoor terugkrijgt.[/spoiler]
Over afl 8 wat gisteren op tv was:
Roos heeft de Barbiecore trend begrepen!
Dat laatste is écht zo. Je kunt beter dat budget zo laag mogelijk houden want ze fixen het meeste toch wel voor je.
En deze man, echt zooooo vermoeiend. Dat engels ook de hele tijd. Mn vriend gooide nog net niet de tv door het raam
Vond het huis nog mooier voor de verbouwing eigenlijk. Het leefgedeelte leek ook ineens zoveel kleiner?
Samenvatting
Ik kan ook alleen maar zuchten om deze constructie. Moet nog zien of het lukt, maar wat een risicoâs
De moeite waard afl 4
Hahahaha ja Bob en Tijl wat tenenkrommend om naar te kijken, Tijl die maar krampachtig probeert grappig te zijn. Dat gelul over die kast en die boom bij het balkon. Arme Bob. Ben nu 15 min onderweg maar heel benieuwd waar dit gaat stranden. Vreemde constructie, misschien om zo onder de verhoogde overdrachtsbelasting voor investeerders uit te komen?
De moeite waard
Ik vind dit een verrassend leuk programma, maar ik erger me er wel aan dat niemand iets doet met de adviezen van Bob. Ik zou die meteen overnemen als ik mee zou doen aangezien hij veel meer ervaring heeft en weet waar hij het over heeft. Sowieso lijkt iedereen het wel voor zichzelf op te knappen i.p.v. te kijken naar wat de behoefte van een potentiële koper is
Afl 8: Sanisale en Eijerkamp hadden niks meer in de aanbieding wat paste bij de moodboards
kzk afl8 of 9? Provincie friesland
Die vent is zo irritant. Met zijn (engelse) one liners tussendoor. Kreeg van hem " ik vind mezelf heel cool want muzikant" vibes. Net als mn oude buurman, die was ook ongeveer dezelfde leeftijd. Zit meteen in mijn allergie.
Ik had ook donkere muur of keuken verwacht. Of de kozijnen donker gehouden.
Die dochter jente ? Heeft wel mooie ruime kamer. En die andere ook. De kas is vond ik wel leuk idee, maar wat zal dat zomers heet zijn.
Keuken en extra badkamer wel minder met dat hout. Ook weinig bladruimte voor zoveel mensen in een keuken. Maar wel positief dat ze een oke badkamer boven alleen facelift hebben gegeven ipv meteen alles eruit.
Friesland, niet Groningen
Haha ja ik heb het al aangepast. Kwam na het posten erachter.
KZK9: die man is toch écht een kopie van Richard uit B&B vol liefde (uit Portugal, met hond Pip en huisvriendin Ingrid)?
Hahaha ja een beetje wel, maar dan Ăets minder druk en gestoord zoals Richard
Kreeg echt het idee dat ze het deden om zijn werk te âpromotenâ
Ik vond het Almere huis in De Moeite Waard heel veel potentie hebben, maar het kwam er niet uit. Ze hadden toch naar Bob moeten luisteren. Bij hun oude huis dacht ik al: wat ongezellig, totaal niet mijn smaak. En bij het âflipâ huis dacht ik het weer
Haha oh oeps. Dacht dat groningen ook in het zoekgebied zat.
Maar volgens mij haal ik stellen door elkaar.
Aflevering 10
Jammer van de vloerbedekking boven. Ik zou echt als harde eis âgeen vloerbedekkingâ hebben. Zou elke keer vloeken als ik die trap moet stofzuigen
Wel goed dat de keukenkasten in de muur geduwd zijn. Ik mis alleen wel wat meer werkblad voor zoân huis met 4 slaapkamers. Echt een ruim huis
Aflevering 10
HĂš hĂš eindelijk eens een keer verbeteringen in de duurzaamheid van het huis. Normaal doen ze alleen de cosmetische aspecten maar eindelijk eens zonnepanelen