Ik kijk nu eindelijk de laatste de moeite waard en wat een lelijke inrichting
Hoevaak zouden de oude bewoners denken âshiiit kon je dit van ons huis maken?â bij het zien van een aflevering?
Samenvatting
Oh ik denk in aflevering 10 wel echt dat die concessie niet zoân goed idee was.
Dat gevoel had ik ook! Je merkte aan alles dat ze het moeilijk vonden en toch wel de teleurstelling bij de puzzeltocht (die trouwens heel kort was?).
Ik kom uit Zwolle en van de wijk waar ze eerst woonden (tegen het centrum aan, allerlei voorzieningen op loopafstand) is het nogal een extreme overgang naar Olst. Was verbaasd over die concessie, vooral omdat zij er nog maar 1x geweest was.
Samenvatting
Lees op assendorp? Klopt dat? Lijkt me inderdaad een enorme overgang. Vind het bij kzk zo jammer dat een concessie ook gelijk zo extreem moet. Want in Assendorp koop je voor 350.000 inderdaad geen woning met 3 slaapkamers meer, maar ik kan me niet voorstellen dat je dieper in Stadshagen of in Hattem ook kansloos bent. Komt dit seizoen over alsof ze onder tijdsdruk nogal achteloos met geld omspringen.
Ik had ook het idee dat ze helemaal Deventer niet goed overwogen hadden, dat noemden zij na Zwolle als hun voorkeur maar voor zover we konden zien heeft Alex daar geen huis bezocht. Ik denk namelijk dat het daar best had kĂșnnen lukken. Dan had je niet zoân huis als in Olst gehad, maar Deventer ligt over het algemeen net iets lager dan Zwolle.
Ik vond aflevering 10 heel anders dan andere afleveringen.
Bob die de bezichtigen doet, het standaard stukje van Bob en zân verbouw ideeĂ«n op zân kantoor was er niet inclusief budget berekening, korte puzzeltocht. Ik had soms het idee dat ik iets miste.
Ik had dat idee bij afl 9 al een beetje maar bij 10 nog meer. Het voelt een beetje gek.
Ook een nieuwe notaris en Roos die we nu zien bij woonwensen/moodboards bespreken
Ja hun huurhuis was in Assendorp! Heel leuk maar ook duur idd Zoals jij ook zegt er zijn echt genoeg minder heftige tussenwegen tussen hun droomlocatie en Olst
Aflevering 10
[spoiler]Kom totaal niet uit de buurt van Zwolle dus ik weet niet zoveel van de prijzen en sfeer in de buurten daar maar ik word wel echt een beetje geĂŻrriteerd van die koppels die zich opgeven voor een huis dat eigenlijk niet bestaat.
Het is dan toch ook logisch dat ze dat niet kunnen vinden?
Vond het heel goed dat Alex al meteen over de m2 prijs in Zwolle begon en dat ze dan dus eigenlijk een ton extra budget nodig hadden. [/spoiler]
Waarom werkt mijn spoiler niet? Had ik laatst ook alâŠ
Spatie na de ] van de eerste âspoilerâ?
Jaa blijkbaar was toch het budget op voor het seizoen haha vond wederom de inrichting ook weer mwahhh en de kamers boven minimaal. Al helemaal voor dat verbouwingsbudget
Aflevering 10
Samenvatting
Jaaaa dat dacht ik ook hoor bij deze mensen maar aan de reacties van andere forummers hier is dat budget in die regio wel genoeg voor wat ze willen. Maar met die vraag hadden ze in de randstad niet aan hoeven komen haha.
Ik lees (op IG ook) over aflevering 10 dat het een âleuk stelâ was, maar die 2 zaten echt de hele aflevering in mn irritatie zone.
Ik weet niet of het in vorige seizoenen ook al was met dat âcreatieveâ met wensen en eisen? Misschien doen mensen elkaar dan na? Heb een keer gelezen dat bij Bed en Breakfast dat stukje van elkaar een kus geven in bed voor het slapen gaan ook niet gevraagd werd door de productie maar dat mensen het steeds zagen en dus dachten dat het erbij hoorde.
Moet wel lachen om de reactie van Bob en Alex die daar overduidelijk niks mee hebben. Ik snap ook niet waarom mensen het doen.
En ineens neemt iedereen ook taart oid mee als ze hun huis âafâ gaan zien?
Uuugh jaa dat haat ik zo, het gaat veel te veel om de mensen dan en niet om de huis flip (de enige reden dat ik dit kijk). Wat mij betreft mogen heel die kandidaten alleen voorgesteld worden en thatâs it, geen puzzeltocht en van die vlogs tussendoor
Zelden denk ik haha. Dat verbouwbudget is 9 van de 10x niet realistisch voor particulieren buiten zo een programma. Vraag me bijv ook af, alles kan er wel netjes uit zien van buitenaf, maar wat is de kwaliteit van de werken. Helemaal met dat nieuwe programma dat mensen zelf flippen. Een mooie badkamer maken is 1 ding, maar eentje die niet na x jaar zo lek als een mandje is al helemaal.
De moeite waard afl 5
Wat een leuke broers, gun ze de winst van harte. De afwerking liet inderdaad nog wel wat te wensen over, maar uiteindelijk is het wel heel knap dat ze het maar in 4 weken hebben gerealiseerd en dicht bij hun budget zijn gebleven. Zal ook wel hun geluk zijn geweest dat ze het daardoor nog net in een oververhitte periode konden verkopen, wat een biedingen zeg.