Kopen zonder kijken

Er is ook een nieuw seizoen KZK België (Blind Gekocht) op Videoland!

Net begonnen aan aflevering 1 en ik ben echt heeeel benieuwd of het goed gaat komen met dat stel :joy: Die vrouw woont in de stad en die man in the middle of nowhere en wil een tuin van minstens 500m2 of groter. Die gaat nooit kunnen wennen in de stad denk ik? :smiling_face_with_tear:

8 likes

Ik ben dit programma net begonnen met kijken en vond het al zo vreemd en random? (aflevering met sicco en die meid). Maar blijkbaar vinden jullie dat dus ook allemaal. Dan begin ik wel gewoon bij een ander seizoen :joy:

3 likes

Yess, dit is het laatste seizoen gok ik? Hoopte dat die al snel op Videoland zou komen, lekker doorpakken na de Nederlandse versie.

4 likes

Goed dat je het zegt. Was me nog niet opgevallen, maar mijn videoland heeft sowieso issues de laatste tijd. Ga het vanavond direct kijken :smile:

1 like

Ik zit nu De moeite waard op tv te kijken. Gemiste kans dat Alex dit huis niet komt taxeren/verkopen :joy:

3 likes

Ik zit het nu ook te kijken maar afgezien van het feit dat ik het een beetje vreemd vindt hoe het gaat, volgens mij is er nooit een plan geweest om te verkopen. Hoezo ga je even vertellen op tv dat je partner uit de schulden komt en dat hij dankzij haar er bovenop is gekomen. En hoe kan je dan nu zoveel hypotheek krijgen. Ik vind het allemaal maar een beetje vreemd.

12 likes

Ja dat werd door anderen in dit topic ook al gezegd idd. Ik had dat al gelezen, dus ging deze aflevering ook in met dat im gedachten en dan vallen wel meer opmerkingen op. Ook over dat washok volgens mij, dat zij zei ja WE willen dat niet
En dat Bob corrigeerde en zei maar wat willen evt kopers denk je? En toen hij vroeg wie ze denken dat hier gaan wonen hadden ze ook geen idee van hun doelgroep.

En al die tv’s :sob::sob::sob:

3 likes

Saaie aflevering

2 likes
De moeite waard afl. 5

Wat een leuk duo zeg die broers. Ook leuk om te zien dat ze ook echt iets doen met Bob zijn tips en dus ook nog even een weekje pakken om de afwerking wat beter te doen, want die liet inderdaad wel wat te wensen over.

13 likes
laatste kzk

Waarom die appeltjes groene muur :flushed:
Vond dat echt mindere keuze. Zou eerder iets zacht licht groen of juist heel donker groen gedaan hebben. Ipv de keuken en muur in zo’n kleur.

3 likes

De moeite waard aflevering 5

Ik vind de jongere broer echt leuk en die lijkt het goed te willen doen. Die oudere broer vind ik echt niet leuk. Die lijkt er echt een beetje met de pet naar te gooien. Die laat doodleuk die hele radiator leeglopen en laat de hele vloer nat worden en wanneer zijn vrouw hem aanspreekt op het lelijke schilderwerk dan verzint hij smoesjes. Pffff zou daar echt niet mee kunnen samenwerken.

6 likes

Moeite waard afleverng 5

Samenvatting

Jaaa maar sowieso hoe ze die afwerking hadden gedaan, op een gegeven moment zag ik een shot dat één van die vrouwen iets aan het verven was terwijl ernaast werd gezaagd of geschuurd. Kan toch niet mooi worden als al dat stof in die natte verf komt…

Had ook echt mega medelijden met de mensen die dat huis uiteindelijk gekocht hadden, die kijken dit natuurlijk ook en hebben wat mij betreft echt veel te veel betaald haha, zo’n crappy huis met die dunne muurtjes :smiling_face_with_tear:

9 likes

De moeite waard aflevering 5

Leuke aflevering! Was wel benieuwd waarom de wc maar één keer kort in beeld kwam en de badkamer zelfs helemaal niet. Iemand een idee?

3 likes

Omdat ze daar volgens mij niks aan veranderd hebben, die waren al goed.

2 likes

Ik ben begonnen aan nieuwe seizoen kzk in belgie & weer in de eerste aflevering verbaasd over contrast nl/be. Enorm hun best gedaan op het huis en die man ‘wel leuk’. Die hoge eisen steeds😫

1 like

De moeite waard afl 4

Samenvatting

Wat zonde van die kamer en badkamer beneden. Dan zou wel sneller naar 1 mil gaan denk ik. Daar heeft Bob wel gelijk in, huis van 1 mil wel 2 badkamers.
Muurtje had ik ook niet zo gedaan.
Die haard is echt lelijk.
En dat die vrouw rustig bleef met op haar vingers kijken en vrij negatief was hij.

3 likes

Oh wat een ergernis, ik ben gestopt met kijken. Op een gegeven moment zegt zo’n meid; ja je gaat toch denken doet Bea wel haar best? Pfff

3 likes

Blind gekocht S5A2

ben echt benieuwd of ze voor dat ene koppel een huis gaan vinden. Als zelfs al 3 minuten extra rijden zo een ramp is. Vind het trouwens wel echt zeikerds ook, maar dat terzijde

11 likes

Ik stoor me bij Blind Gekocht echt maaaateloos aan de deelnemers, terwijl ik dit bij Kopen zonder Kijken helemaal niet heb. Merk ook dat m’n beeld van Belgen daardoor radicaal de negatieve kant op gaat :joy:

5 likes

Heb ik ook hoor. De Nederlanders denken toch iets vaker in oplossingen en zijn iets flexibeler imo en van wat ik heb gezien zijn de Belgen vaak gewoon iets negatiever

6 likes