Kopen zonder kijken

de moeite waard 6

Oh wat heb ik me aan deze mensen geërgerd zeg
Ze kunnen niks (niet klussen maar ook niet leidinggeven/project leiden), zijn totaal afhankelijk van een vriend van ze (ik hoop dat hij betaald is?), werken niks goed af.
En dat kan allemaal maar de arrogantie om

• te verwachten dat het wel op tijd af moet komen want verhuizing naar Singapore moet worden voorbereid (je bent zelf verantwoordelijk dus van wie verwacht je nou iets??)
  • Te vinden dat dingen als stopcontacten afwerken etc, niet erg is om niet te doen “want het is ook geen huis van 8 ton he”

Aahhhhh
LEKKER voor ze dat ze geen biedingen hebben, sorry maar echt

14 likes

Ja ik genoot ook enorm van wat je zegt in je laatste zin hehehe

6 likes

Ja dat, zo niet realistische verwachtingen😂 3km… kom op

1 like

Love it! Beetje hate watching ga ik altijd goed op.

De moeite waard aflevering 6

Ik geniet er van dat ze geen biedingen krijgen. Zo makkelijk denken ze over, ach doen we ff.

Als die verwarming gaan spuiten, HOE DAN?! En verbaasd zijn dat je een trap niet zomaar op marktplaats kan kopen.

En dan die stopcontacten, hoe moeilijk is om alles even in dezelfde lijn te kopen.

Dit zijn echt mensen die echt even hebben willen profiteren van die zieke woningmarkt krijg ik het idee.

1 like
moeite waard afl6

Ik ben aan begin - maar het is totaal niet reeel. En het idee: ja als het aanzicht maar goed is. Hallo. Heb je die balkjes gezien? Dat doe je een gezin niet aan toch? Op t oog beetje opknappen…
Ben heeel benieuwd naar het eindresultaat

2 likes
Samenvatting

Ze zeiden wel dat ze verlies hadden gemaakt inderdaad maar niet hoeveel, jammer en flauw vond ik.
Ik vond die 15 000 euro extra verbouwkosten ook laag.

3 likes
moeite waard 6

Wajw, helemaal geen biedingen is wel bijzonder. De markt deed gek, maar alsnog in steden gebeurde ook genoeg wel gekke dingen. Er wordt alsnog overboden op dit moment. Ik ken die wijk niet, maar is de vraagprijs dan zo maf?

Maar jeeeez wie bedenkt een kamer zonder elektra haha.

1 like

DMW 6

Ik denk dat ze ook echt de plank zijn misgeslagen door niet naar Bob te luisteren. Ze vonden het juist zo’n meerwaarde dat ze “bouwbegeleiding” van Bob zouden krijgen maar vervolgens luisteren ze letterlijk niet naar zijn expertise. Ze hadden echt die trap moeten verplaatsen.

9 likes

Ik ben pas bij Blind Gekocht aflevering 3, meeeeine gute. Die hovenier, ik kan er haast niet naar kijken zó ondankbaar bij de eerste bezichtiging!

6 likes

Heftig hè, vind die lui echt zó verwend overkomen.

2 likes

Bedenktijd bestaat hier niet, het is in optie dan teken je de koopovereenkomst en is het officieel verkocht.

Ik heb geen videoland, maar ik ben door al deze negatieve reacties zo benieuwd hoe anders blind gekocht is

De moeite waard afl. 6

Samenvatting

Genoten van deze aflevering. Die vrouwen hadden echt geen idee waar ze mee bezig waren. Die mannen ook, volgens mij hadden zij gelijk door dit wordt niks. Waarom hebben ze die niet meegenomen naar de bezichtiging als je er zelf niks vanaf weet. Ze hadden ook niet gezien dat er enkel glas zat in de woonkamer?? Dat is toch iets wat je altijd bekijkt? En idd schilderen deden ze gewoon zonder te schuren.

Wel heel jammer dat je niet weet voor hoeveel het verkocht is.

Oh ja en woonde die werklui nou in het huis? Omdat er allemaal shots waren van een luchtbed en douchegel? Heel apart.

1 like

Verbaasde ik me ook over, ze had ook nog en makelaars opleiding gedaan toch?

3 likes

Ik hoop dat de kopers het voor een goede prijs hebben gekocht nadat ze die vrouwen gewezen hebben op alle gebreken en slechte afwerking.

2 likes

Vandaag aflevering 4!

Haha ik vind dus die dochter van moeder en docjter die een b&b willen echt de meest Belgische Belg ooit. Gewoon 100% waar ik aan denk als het gaat om de standaard Belgische vrouw

En hier inhoudelijk over aflevering 4

Samenvatting

Wel echt een enorme zeiksnor die moeder en die Lien is echt low energy to the max :exploding_head: Zou niet graag maar die b&b gaan zo

5 likes

Nou lijkt het mij vreselijk als andere mensen voor mij gaan bepalen waar ik woon en in welke woning en met welke inrichting dus ik zou nooit meedoen :sweat_smile:

Maar sinds wanneer is een aparte speelruimte überhaupt een ding? Voor zover ik me herinner speelde ik gewoon op mijn kamer van 8m2 en een beetje in de woonkamer, jullie niet dan?

Even los van een ziek kind want dat zij andere behoeften zou hebben kan ik wel inkomen.

Haha @Hihalarisch ik krijg ook de kriebels van hen, brrrr

2 likes

De aflevering van Kzk die nu op tv is, is toch gewoon een herhaling? Ik heb het idee dat ik deze aflevering als een heb gezien. En volgens mij hebben ze ondertussen het huis ook alweer verkocht.

1 like

Yes komt uit 2020, seizoen 2

3 likes