Kopen zonder kijken

Ik zapte gisteren voorbij De Moeite Waard en ik had zo’n leedvermaak bij die vrouwen in Apeldoorn (afl 6?). Ik vond ze ook alles behalve sympathiek en heb echt genoten :joy: een hele kamer zonder stopcontacten willen opleveren en dan hopen dat je even 65 duizend winst gaat maken.

9 likes

Ik vind het echt heel grappig om zo’n oude KzK te zien (worden nu herhalingen uitgezonden). Stel wat echt behoorlijk ontdaan was dat er maar liefst 30.000 overboden was voor een geweldig huis. Beetje mokken en dan concluderen dat Alex er vast een goede reden voor had. Haha little did they know…

4 likes

Omg al die huizen in BG met de toiletten buiten :joy: Hoe bestaat het nog! Alsof we 100 jaar terug gaan in de tijd. :joy:

7 likes

Was vorige week de laatste aflevering van de moeite waard? Zie geen nieuwe aflevering op Videoland

2 likes

Ja was de laatste.

4 likes

Hahaha ja wie verzint zoiets :rofl: Echt vreselijk.

1 like

:sweat_smile::sweat_smile::laughing:

Screenshot_20230714_192437_Facebook

11 likes

Dat ene koppel van afl 5&6 België, mijn god wat vreselijk zeg, echt 0 besef hoe alles werkt en ondankbaar. 3+ jaar aan het zoeken en je wijst allerlei huizen af omdat jouw ene kast niet in de woonkamer past of omdat je met je GFT afval door het huis moet lopen naar de tuin? :joy:

5 likes

Ik kan er vooral heel slecht tegen dat ze elkaar boy en girl noemen.

Maar ik vind het bij iedereen in blind gekocht zo opvallend al die torenhoge eisen voor hun budget. Alsof het team kan toveren ofzo.

6 likes

Ja je doet mee aan blind gekocht, je hebt niet de loterij gewonnen hè. En wij delen je ergernis wat betreft de koosnaampjes.

1 like

Ik ben nu aan het kijken naar die mensen die een starterswoning zoeken & die de woonkamer van 8.5meter lang veeeel te klein vinden. Hoe dan.

4 likes

Oh, en boos dat ze waren nadat ze voor de gek werden gehouden in dat veel te dure huis. Genieten :joy:

9 likes

Ik vind Jani ook zo’n superleuke man! :smiling_face_with_three_hearts: bijna nog leuker dan Viktor Brand

1 like

Neeee niemand leuker dan onze Vik

4 likes

Ik kijk nu blind gekocht seizoen 5. Smullen weeerrr.
Een heel rijk stel (die eigenaren zijn van zo’n krijspaleis) die een huis zoeken voor 1 miljoen… die vrouw lijkt wel
Een klein kind zo verwend!!! Uiteindelijk goedgekomen.
En dat andere stel met een man die perse een garage wilde voor zijn old timer. Helemaal boos dat de garage de leefruimte overneemt van t huis. Ja jij wilde een garage😂!

4 likes

Na Bea en Bart verlaat nu ook Kelly Blind gekocht. Ik vind dat zo jammer, vond dat ze leuke smaak had.

3 likes

Oo jammer, vond haar wel een aanwinst voor de show

3 likes

Kijkt hier ook iemand naar kopen of slopen?
Vind het wel leuk om te kijken! Niet zo leuk als kopen zonder kijken maar toch.

En van kopen zonder kijken zijn er ook wat filmpjes Jaren later, ook wel grappig om te zien. Met Roos:

https://www.rtl.nl/rubrieken/wonen/kopen-zonder-kijken

5 likes

Wow ik had echt net dit topic opgezocht om dit programma te tippen! Inderdaad heel leuk terwijl we wachten op nieuwe Kopen Zonder Kijken haha.

3 likes

Leuke tip!

Ben echt fan van Roos, heeft iemand haar boek al?

1 like