Jaa ook mijn gedachte. Maar denk dat je anders met de deur/trap zit oid. Leek wat krap.
Wel echt heel leuk geworden en volgens mij precies zoals ze het wilden. En een leuke wijk ook!
Jaa ook mijn gedachte. Maar denk dat je anders met de deur/trap zit oid. Leek wat krap.
Wel echt heel leuk geworden en volgens mij precies zoals ze het wilden. En een leuke wijk ook!
Ja dat vond ik ook heel onlogisch.
En zou ik zelf ook echt van balen.
Er zat op zolder nog wel ruimte en aansluiting voor een tweede badkamer, maar alsnog niet heel praktisch als je het mij vraagt.
Wat betreft dat bed, er stond een ledikantje op de ouder slaapkamer
Die wens van dat raam was in mijn ogen echt geframed. Die plant geloofde ik dan weer wel en vond ik echt schattig ![]()
Was de zolder niet ruim genoeg voor twee extra kamers? Daar kunnen dan ook twee oudere kinderen slapen met daar hun eigen badkamer.
Ja dat kon makkelijk!
Geen idee, maar ze wilden toch ook graag een logeerkamer voor de grote familie
Volgens mij ging het er meer om dat hij geen deuren met doorgang naar buiten wilde maar een ânormaalâ raam
Ow ok dat kan ook ja.
Ja en ze deden ook net alsof ze eerst geen tuin hadden?
Ik dacht dat ze ook 4 slaapkamers wilden. Of 3, met optie tot 4. Dus nu hebben ze er 3 en is er 1 slaapkamer opgeofferd als doorloop met kasten naar de badkamer? Lijkt me niet makkelijk om eventueel weer om te bouwen naar 4 slaapkamers.
Op de website van RTL staat ook een filmpje over hoe het huis van Myra en Toon nu is: Zo is het nu met Myra en Toon uit KZK: 'Tuin flink aangepakt' | RTL.nl
Leuk om te zien dat ze er (nog steeds) zo blij mee zijn!
Echt enorm onhandig dit ja⊠zo niet over nagedacht?
Ik vind het huis van buiten echt ZO lelijk. Maar zij waren er wel blij mee.
Ik zou hier ook echt niet blij mee zijn inderdaad. Leek ook alsof er geen deur in de badkamer zat. Is toch helemaal niet handig qua vochtigheid
[spoiler]Wat een onwijs leuk en dankbaar stel was dit zeg! Ook dat zij zei dat ze het zo bijzonder vond dat haar dochtertje een eigen kamer heeft.
Het huis is niet mijn smaak, maar zij lijken er blij mee. Alleen die indeling boven slaat echt nergens op, ze geven aan 4 slaapkamers te willen en dan maken ze dit er van. Dan heb je gewoon niet goed geluisterd of gewoon schijt aan wat iemand wil. En gewoon zwaar onpraktisch om als enige badkamer er een te hebben die je alleen via de slaapkamer kan bereiken. [/spoiler]
Ahhh zo leuk!!!
Als ik een zenderbaas was dan zou ik deze vrouw op tv zetten! Zij kan sowieso goed presenteren en ziet er prachtig uit!
Haha ik was bij afl 1 ook nog aan het wachten op sponsoring van T-mobile ofzo. Omdat die zoon zo random aangaf dat hij overal wifi bereik wilde ![]()
Haha de deelnemers van aflevering 3 maken de bingo-kaartgrap
Deze samenstelling hebben we nog niet gehad!
Een âregenbooggezinâ aldus Martijn. Twee mannen zijn een stel en samen met een vrouw hebben ze een kind. Ze willen samen / apart wonen in twee woningen in de buurt of een groot huis wat gesplitst kan worden. Mega leuk denk ik!
edit: en het kind heet Elio, en ik kan alleen maar denken dat die dan vernoemd is naar Elio in Call Me By Your Name (over Elio die verliefd wordt op een oudere man) ![]()
Zoân leuke, schattige (en eindelijk minder standaard) nieuwe aflevering ![]()
Wat een klein budget zeg! En dat voor 2 huizen