Ook zo kut dat er weken/maanden tussen de opnames en het slopen zitten, zit je al die tijd met die kruizen in huis
Ik dacht dus dat je kozijnen kon verkopen op marktplaats. Echt kut als iemand er dan een rood kruis op zet
En hoe lang duurt het voordat die verbouwing start en je er tijdelijk niet woont? Gezellig op de bank ‘s avonds met zo’n kruis op de muur
Wat een domme en toondove opmerking volgens mij van Caroline deze aflevering “echt afzien al die jaren in dit te kleine huis” of zoiets zei ze (heb gisteren gekeken dus weet de letterlijke woorden niet meer)
Ja echt afzien hoor
Hoe ze dat bureau in die slaapkamer steeds in beeld brachten alsof het de hel op aarde was want het was zo klein (was best ruime slaapkamer) en ik de hele tijd dacht: je kinderen gaan toch gewoon naar school? Je vrouw is weg? Wat let je om beneden te gaan zitten?
Ja daar snapte ik ook echt niks van?
Ik ben sowieso allergisch voor haar in dit programma, steeds dat gekir en die handen voor het gezicht meid wat een drama allemaal
Aflevering 3
Samenvatting
Wat een gezeur zeg over dat een huis karakter moet hebben terwijl hun huis nu dan precies een nieuwbouw woning lijkt, is toch niets authentieks meer aan. En voor iemand met zoveel eisen voor gevoel was hun huis ook echt zo tering saai, alles wit
Het ging alleen om het karakter van de voorgevel
Nou dat snapte ik ook niet inderdaad. Zou echt niet blij zijn met dit resultaat ook.
Die onhandige en oncomfortabele eetbanken overal
Aflevering 3
Ik vond de achtergevel lelijk. Ik vind zo’n beetje alle aanbouwen lelijk die niet op het originele huis lijken. Verder is het wel een stuk ruimer van binnen geworden.
En wat een gezeur over dat bureau naast het bed en werken vanuit de slaapkamer ja. Dat bureau stond helemaal niet dicht naast het bed. Was ook genoeg ruimte voor een grotere/betere
Ja echt de visgraat met stalen deur van dit programma
Hahaha, dat zei mijn vriend ook al!
Ik zou ook balen als buren zijnde, zag dat het een partij licht weghaalde, sodeju
Lol, die afl van vandaag. Heb je twee kids met je vent zegt ie op tv dat ie gehecht is aan het huis “zij is bij mij komen wonen, het is mijn huis”.
Wow ja die man idd
afl 3 kopen of slopen
haha mooi dat die man zegt ‘ik vind de controle loslaten spannend want straks krijg ik een helemaal roze huis’ en dat dan uiteindelijk het huis ook echt helemaal roze is
Ik heb aflevering 3 gezien, maar dat is niet deze toch?
Wat is dat toch met mannen en een gameroom