Kopen zonder kijken

Ik kijk de nieuwe kopen of slopen (10 min ofzo)
En ik trek dat gezeik over dat het te klein is om te leven zo fucking slecht. Vorige aflevering was dat al erg maar nu kan ik het niet meer aan.

Ook dat gezeik over dat ze tijdens het koken de kinderen voor de ipad moet zetten want anders kan het niet, want ze staat er met haar rug naartoe?? Ik snap heel deze logica niet wat er nou anders is als die keuken anders zou zijn.

7 likes

En dan een huis kopen waarin je in de keukenmet je rug naar de woonkamer staat. Maar erger vind ik die verschrikkelijke stellen en vooral die mannen. Een deel van je huis opofferen zodat je man, vader van twee kinderen, lekker afgesloten kan gaan zitten gamen?

7 likes

”Ik ben een echt tuinmens”
En dan alleen maar tegels en kunstgras in je tuin hebben :sweat_smile:

11 likes

Ik vind het zo’n onsympathiek programma. Mensen die in een goede periode een huis hebben gekocht, vaak flinke overwaarde hebben of 2 ton spaargeld, en dan gaan janken over een bureau op de slaapkamer
 Terwijl ze dus dik budget hebben om te verhuizen of te verbouwen. Can’t relate (helaas)

18 likes

Mijn man kijkt nog dus ik krijg nog wel wat mee maar ik vind het bijzondere kandidaten allemaal! Ik kijk liever andere woonprogramma’s

2 likes

Ja het is echt onsympathiek inderdaad!
Het zijn mensen die te lui zijn om zelf ook maar een boormachine op te pakken maar wel enorme eisen stellen en zichzelf heel zielig vinden.
En Carolien die dat extra aanwakkert door te zeggen ohhh nee hier kan je toch niet leeeven echt afzien zo kleeein ohhhh

12 likes

Hahah, ja, lijkt wel alsof Caroline in een hele andere wereld leeft dan ik. Alex heeft ook zo z’n momenten vind ik.

Verder over aflevering 5

Ik vond de woonkamer lekker ruim, maar de afstand tussen bank en tv echt wel groot. En ben blij dat mijn vriend geen gamer is, heb daar echt niks mee :joy:

4 likes

Ik vind het wel leuk om te kijken! Met name de verbouwingen, sta er echt van versteld hoe een ruimte of huis daar anders van kan worden en hoe goed zulke 3d tekeningen zijn. Vind dat zo knap van architecten. Heb zelf ook echt 0.0 ruimtelijk inzicht dus mogelijk vind ik het daardoor nog knapper😂

5 likes

Ohja dat vond ik ook best gek! Maar het was een samengesteld gezin toch? Ik vermoed dan dat de oudere kinderen ook een groot gedeelte van de tijd bij hun andere ouder zijn en dat ze daar een grotere slaapkamer hebben? In ieder geval viel het me ook op dat de twee kleinste kinderen de grootste kamers hadden.

4 likes

Lol “mannen van het hergebruik” en dan zo’n meer dan prima keuken eruit jassen op een manier dat hergebruik onmogelijk is

7 likes

Omg dit stel
“Ik hoop dat onze woning bewoonbaar wordt gemaakt”
Bewoonbaar are you fucking kidding me :joy:
Dat je het uit je strot krijgt

9 likes

Ik ben in nog geen één aflevering enthousiast geworden van de inrichting. Heel weinig creativiteit.

7 likes

Maar een bankje aan de eettafel in plaats van stoelen is toch super origineel

7 likes

Ik snapte helemaal niks van deze aflevering. In het begin 300 eisen en aan het eind was alles ineens prima? Het wordt ook elke week wel erger met de onsympathieke mensen.

7 likes

Videoland - aflevering 6

Ik vond het ook heel raar dat ineens de eisen uit het raam werden gegooid. Had het gevoel alsof ik een stuk context oid miste. Ik vond het oude huis zelf leuker, dus jammer dat het niet is gelukt met de financiering.

4 likes

Zit iemand vanavond naar kopen of slopen te kijken? Ik kan er niks aan doen maar deze mensen komen echt heel nep over. Al kan dat natuurlijk ook aan mij liggen.

1 like

Is dat dat stel met een woning in Brabant? Ik heb die vorige week al gezien maar zie nu geen nieuwe aflevering op Videoland mm. Maar ik vond het ook raar overkomen allemaal.

1 like

Ja twee mannen in Brabant inderdaad.

3 likes

Komt er deze week geen aflevering? Normaal op maandag toch.

Het was alweer de laatste aflevering

1 like