Oh korte reeks, jammer!
Ja inderdaad! Vind ik sowieso met al die vergelijkbare programma’s… Maar het filmen duurt al een eeuwigheid met huizen zoeken en verbouwen en alles. Plus die makelaars/aannemers doen die programma’s denk ik niet als hun enige baan.
Kwam dit artikel tegen over Blind Gekocht: Vijf ‘Blind gekocht’-gezinnen doen hun beklag over wanpraktijken, productie reageert | Gazet van Antwerpen
Ik vind die quote van de productie wel vreemd "We betreuren ten zeerste dat een absolute minderheid — slechts 5 van de in totaal 36 Blind gekocht-gezinnen — met gemengde gevoelens terugkijken op hun deelname”. Ik vind 5 van de 36 namelijk best veel. Ik schrok ook wel van de zwijgplicht van 10 jaar, dan sta je toch met je rug tegen de muur als je huis aan alle kanten gebreken vertoond.
Vanaf volgende week weer een nieuw seizoen van kopen zonder kijken op tv! Helaas ook pas vanaf dan op Videoland.
Jaa ze staan erop, leuk!
Net aflevering 1 aangezet:
De aller eerste single vrouw en waarom moet haar beste vriend dan ook zo’n prominente rol spelen? De eerste 10min is hij er al constant bij en zelfs bij de notaris wordt hij gevraagd of hij nog iets wil zeggen. Alsof de vrouw helemaal niks alleen kan!
God er moet in de eerste aflevering ook in 2 minuten 14 keer benoemd worden dat ze single is. Zo’n gekke situatie is dat toch niet
Wel voor dit programma
Die weten niet wat ze meemaken! Unicum
afl 2
‘Het wordt natuurlijk geen tussenhuis hè, maar een plek waar je echt altijd kan blijven.’
Ik heb ook echt geen ruggengraat, braaf mij inhouden om steeds de spoilers niet te lezen, maar lukt niet haha.
Wel als je minimaal 4,5 ton (zoiets?) moet hebben om deel te kunnen nemen. Dat redden veel singles niet denk ik.
Ja precies, en voorheen hebben ze wel eens gezegd dat het niet in het format paste ofzo? Omdat je dan niet de “leuke tv momenten” hebt van hij wil dit / zij wil dat.
Ja ik denk dat daarom die beste vriend zo veel in beeld was. Meer gestimuleerd vanuit productie om nog een beetje dynamiek in de gesprekken te brengen, maar kwam daardoor ook wel een beetje vreemd over.
Die vriend voegde totaal niets toe vond ik
Allemaal lerares Frans worden!
Denk voornamelijk goede overwaarde hebben op je huidige woning dus de mazzel hebben gehad ooit goed aan te hebben gekocht.
Aflevering 1
Ik vond het huis van aflevering 1 heel erg leuk, maar die muurkleur echt lelijk. Die groene-gele-bruine-beige kleur kwam ook overal terug.
Hahaha ja dat lijkt mij ook
aflv 2
Wat een afschuuuuwelijke bank
afl 1
Haar huis stond te koop voor 370, en ze heeft er zelf ws rond de ton voor betaald dus als je zoveel overwaarde hebt dan kom je er al snel aan. Blijft Indd wel echt te gek dat iemand in zn eentje 480 kan kopen maar ja, ze heeft echt goed gekocht in hartje Blijdorp.
Ik vond het een leuke aflevering, haar oude huis zag er best leuk ingericht uit (op tv zie je het niet echt want ze proberen te benadrukken hoe klein het was dus ze lieten het niet echt goed zien) en ze hebben het nieuwe huis ook best netjes gemaakt en niet te standaard met visgraat en zwarte kozijnen. Die zoon vond ik ook leuk overkomen alleen die beste vriend voegde indd weinig toe vaak