Kopen zonder kijken

Samenvatting

Ik snap dat verlangen naar de perfecte wereld in dit programma, maar om een huis te kopen heb je een goed inkomen en spaargeld nodig. Ik kijk ook liever naar allemaal mensen die ongeacht budget een fijne woonplek vinden, maar het is ook gewoon de realiteit. Je komt als ‘echt uitdagende casus’ de markt niet meer op.

10 likes
Aflevering 2

Ik snap echt helemaal niks van de nieuwe indeling van de eerste verdieping? Ik heb niet helemaal goed opgelet dus misschien uitleg gemist, maar waarom hebben ze de badkamer alleen toegankelijk gemaakt vanuit de ouder slaapkamer? Wat als dat kind wat ouder is en moet plassen 's nachts :open_mouth:

8 likes

Afl 2 Vond ik ook raar ja, en dan zo’n kleine kinderkamer (met een nogal groot bed voor een pasgeboren kindje). Geen ruimte voor een tweede zo met die indeling.

5 likes

Hoezo hebben ze die meterkast niet weggewerkt :sweat_smile:

15 likes
Aflevering 1

Ik vond het echt een heel leuk huis en omg hoe lief was die zoon? Dat z’n wens was om een raam in de slaapkamer te hebben 🥹. En dat ie ook nog een plant voor z’n moeder had gekocht.

25 likes

Jaa ook mijn gedachte. Maar denk dat je anders met de deur/trap zit oid. Leek wat krap.

Wel echt heel leuk geworden en volgens mij precies zoals ze het wilden. En een leuke wijk ook!

2 likes
aflevering 2

Ja dat vond ik ook heel onlogisch.
En zou ik zelf ook echt van balen.
Er zat op zolder nog wel ruimte en aansluiting voor een tweede badkamer, maar alsnog niet heel praktisch als je het mij vraagt.
Wat betreft dat bed, er stond een ledikantje op de ouder slaapkamer

3 likes

Die wens van dat raam was in mijn ogen echt geframed. Die plant geloofde ik dan weer wel en vond ik echt schattig :joy:

5 likes

Was de zolder niet ruim genoeg voor twee extra kamers? Daar kunnen dan ook twee oudere kinderen slapen met daar hun eigen badkamer.

Ja dat kon makkelijk!

afl 1

Ik dacht echt dat hij geen raam had in het oude huis omdat het er zo vaak over ging, maar hij had echt heel veel raam/tuindeur?! Dus snap niet echt zijn wens voor een raam maar goed…

6 likes

Geen idee, maar ze wilden toch ook graag een logeerkamer voor de grote familie

2 likes

Volgens mij ging het er meer om dat hij geen deuren met doorgang naar buiten wilde maar een “normaal” raam

5 likes

Ow ok dat kan ook ja.

2 likes

Ja en ze deden ook net alsof ze eerst geen tuin hadden?

2 likes
aflevering 2

Ik dacht dat ze ook 4 slaapkamers wilden. Of 3, met optie tot 4. Dus nu hebben ze er 3 en is er 1 slaapkamer opgeofferd als doorloop met kasten naar de badkamer? Lijkt me niet makkelijk om eventueel weer om te bouwen naar 4 slaapkamers.

5 likes

Op de website van RTL staat ook een filmpje over hoe het huis van Myra en Toon nu is: Zo is het nu met Myra en Toon uit KZK: 'Tuin flink aangepakt' | RTL.nl

Leuk om te zien dat ze er (nog steeds) zo blij mee zijn!

9 likes

Afl 2

ik zou zoooo pissig zijn als ze mijn badkamer enkel vanuit de ouderslaapkamer bereikbaar hadden gemaakt. Doe dan op zijn minst ook een deur vanuit de gang? Ze hebben een kind?

18 likes

Echt enorm onhandig dit ja… zo niet over nagedacht?

Ik vind het huis van buiten echt ZO lelijk. Maar zij waren er wel blij mee.

1 like
aflv 2

Ik zou hier ook echt niet blij mee zijn inderdaad. Leek ook alsof er geen deur in de badkamer zat. Is toch helemaal niet handig qua vochtigheid

2 likes