Kopen zonder kijken

aflevering 2

[spoiler]Wat een onwijs leuk en dankbaar stel was dit zeg! Ook dat zij zei dat ze het zo bijzonder vond dat haar dochtertje een eigen kamer heeft.

Het huis is niet mijn smaak, maar zij lijken er blij mee. Alleen die indeling boven slaat echt nergens op, ze geven aan 4 slaapkamers te willen en dan maken ze dit er van. Dan heb je gewoon niet goed geluisterd of gewoon schijt aan wat iemand wil. En gewoon zwaar onpraktisch om als enige badkamer er een te hebben die je alleen via de slaapkamer kan bereiken. [/spoiler]

3 likes

Ahhh zo leuk!!!
Als ik een zenderbaas was dan zou ik deze vrouw op tv zetten! Zij kan sowieso goed presenteren en ziet er prachtig uit!

1 like

Haha ik was bij afl 1 ook nog aan het wachten op sponsoring van T-mobile ofzo. Omdat die zoon zo random aangaf dat hij overal wifi bereik wilde :joy:

3 likes

Haha de deelnemers van aflevering 3 maken de bingo-kaartgrap :stuck_out_tongue: Deze samenstelling hebben we nog niet gehad!

Een “regenbooggezin” aldus Martijn. Twee mannen zijn een stel en samen met een vrouw hebben ze een kind. Ze willen samen / apart wonen in twee woningen in de buurt of een groot huis wat gesplitst kan worden. Mega leuk denk ik!

edit: en het kind heet Elio, en ik kan alleen maar denken dat die dan vernoemd is naar Elio in Call Me By Your Name (over Elio die verliefd wordt op een oudere man) :joy:

1 like

Zo’n leuke, schattige (en eindelijk minder standaard) nieuwe aflevering :heart_eyes:

5 likes

Wat een klein budget zeg! En dat voor 2 huizen

Het budget geldt per huis volgens mij

1 like

Ja kwam ik later ook achter​:joy::joy:

1 like

Ik vond aflevering 3 ook fantastisch! En wat een mooie resultaten, gun het ze van harte.

5 likes
Aflevering 3

Die notaris die binnenkomt met muziek van Snoop Dogg op de achtergrond :sweat_smile:

14 likes

Mega leuke aflevering en prachtig resultaat!! Wat zal dat jochie blij zijn met z’n twee slaapkamers en ouders die om de hoek wonen!

1 like

Zo lief hoe blij de moeder ook is, fijne aflevering

9 likes

Wel interessant dat ze kort ook even hadden over hoe dat dat zou werken als ze wel met z’n drieĂ«n zouden kopen.
Want dan krijg je automatisch ook een fiscaal partnerschap toch met die ander? Maar ook dat je dan dus geen recht hebt op hypotheek rente aftrek.
Interessante belastingaangifte wordt dat ook denk ik haha!

1 like

Ja dat gesprek met de financieel adviseur vond ik ook interessant!

Samenvatting

Ik denk ook dat ze er daarna (achter de schermen) vanaf hebben gezien om 1 groot huis te kopen samen

2 likes

Ik vond aflevering 3 echt heeel wholesome đŸ„č

10 likes

Ik vond het wel heel jammer dat afl 3 alles samen deed behalve de reveal

3 likes

Ja en omdat deze situatie weinig voorkomt zal je wss ook minder kunnen lenen omdat de hypotheekverstrekker de constructie spannend vindt en daarom meer zekerheid wil

1 like

Ja dat vond ik ook! Was leuk geweest als we ook de reactie bij de ander konden zien!

En idd, ik denk ook dat ze daar op de risico’s worden gewezen en de nadelen.
Sowieso, ook voor 700.000 was het moeilijk (of onmogelijk haha) geweest een dusdanig groot pand of perceel te vinden om gesplitst in te wonen.

2 likes

Kan alles over de nieuwe afl die alleen op videoland te zien is in een spoiler?

4 likes
Aflevering 3

Wat een leuke aflevering ook weer. Die vrouw was zo blij en dankbaar weer, zat paar keer bijna met haar mee te huilen.

Vind het ook echt leuk dat ze nu al 2 afleveringen niet de standaard hadden, ben benieuwd of dit vaker gaat gebeuren. En ook wel eens fijn dat er nu ook al 2x het budget verlaagd is ipv verhoogd.

Beide huizen zijn ook echt gaaf geworden, zou de keuken van de mannen zo een op een over willen nemen, haha.

11 likes