Haha ik kijk de aflevering van deze week (op Videoland) en Alex heeft op zijn bureau een fotolijstje met een foto van Bob weet niet of dat nieuw is maar t valt me nu pas op.
Ik ga opletten vnv, wat mooi haha
Aflevering 4
Leuk stel, met een moodboard vol wijnkasten haha.
Ik was alleen in de war bij de keuken. Ze wilden toch echt een zwarte keuken, Roos had die ook uitgekozen, maar uiteindelijk zit er een taupekleurige keuken inā¦
Ook wel jammer dat ze overal dezelfde muurkleur lijken te hebben, sowieso boven. En het valt me op dat volgens mij elk huis tot nu toe een beige ovaalvormige bank heeft gekregen.
aflevering 4
Ik weet niet precies wat het was maar vond dit stel iets onsympathieks hebben, ik leef normaal nogal mee met het hele proces maar zowat elke keer als ze aan het woord waren heb ik ook doorgespoeld.
Saai huis ook qua inrichting (haha Roos had hier zo duidelijk moeite mee) en vond de tegels in de badkamer echt lelijk
Over aflevering 4:
Hoe leuk ik de mensen uit de vorige aflevering vond, zo vervelend vond ik deze. Het ge-schat gehalte maakte ze 20 jaar ouder dan ze waren en dat gemiep van die meid over dat ze 35 km verderop ging wonen kreeg echt veel te veel aandacht. Ook het huis vond ik echt 13 in een dozijn. Lang verhaal kort: nmsvpe
Samenvatting
Ja ik vond ze idd ook niet sympathiek overkomen. Misschien omdat ze zoveel wensen hadden ofzo. Haar beste vriendin woonde ook in Tilburg en daar ging ze toch ook regelmatig heen? Snapte dat gezeur om Tilburg niet zo
wow ik had echt zoveel moeite met die meid, echt zo iemand die denkt dat ze van de wereld valt buiten haar eigen stad. Sws vond ik dit stel heel naar, geen idee van de grootte van een woning, 80 plaatjes van een wijnkast maar was eigenlijk alleen voor de sfeer (?!)
Ik vond het stel niet per se onsympathiek maar wel opvallend dat hun moodboards heel erg overeenkwamen met donkere kleuren en hotel chique vibe (dat benoemde Roos ook nog expliciet) en daar zag ik eigenlijk weinig van terug in het interieur uiteindelijk. Misschien dat het budget op was ofzo maar ik vond de inrichting opvallend licht. En ik meende dat Bob het had over het weghalen van die hoge kasten in de keuken i.v.m. lichtinval maar uiteindelijk waren de hoge kasten er wel. Ik vond het verder niet zoān boeiende uitzending en heb veel geskipt, omdat het toch qua wensen vooral weer het standaard verhaal was dat we nu wel zoān beetje kennen. Omdat er niet heel veel (in bouwkundig opzicht) aan het huis is veranderd vond ik dat ook niet zo interessant.
Ik had heel erg het dee dat de productie, incl. Martijn, Bob, Alex en Roos het ook een heel vervelend type / stel vonden en hierdoor het hele Eindhoven / Tilburg verhaal enorm uitvergroot is.
Ja ik kreeg ook een beetje een cynisch gevoel erbij, hoe ze het steeds weer aanhaalden. Maar dat stel bleef er maar serieus op reageren, dus geen idee wat de intentie was haha
Aflevering 4
Samenvatting
Vond dit ook geen sympathiek stel, maar wat het dan precies is kan ik ook de vinger niet op leggen. Omdat zij zo zat te miepen over Tilburg heb ik wel heel erg zitten hopen dat het Tilburg zou worden, haha.
Wat ik ook bijzonder vond, dat Roos, Bob en Alex naar hun toegingen voor de wensen, dat is normaal niet toch?
afl 4
Ik wou dat ik jullie spoilers had gelezen want dit was echt zonde van mn tijd echt zo saaiā¦. Zeker na die aflevering van vorige week.
En word echt moe van dat iedereen taart meeneemt naar de reveal en een āgrappigā extra dingetje zoals worstenbroodjes ofzo. Wanneer is dat er ineens ingeslopen? Of is dit echt al seizoenen en begint het me nu te irriteren ofzo?
Jaaa pfff zo hinderlijk, ik vind sowieso die hele puzzeltocht en alle aandacht voor de kandidaten zonde van de zendtijd maar die āludiekeā hihaho uitleg van ƩƩn of ander dom eet ding al helemaal zonde van de tv seconden stop de stomme cadeautjes
Ja die puzzeltocht is toch echt nutteloos? Je weet helemaal niks erna en weet wel wat na de geblindoekte rit. Dus puzzeltocht kan weg.
Ze doen ook meestal wel gewoon redelijke huizen in de tocht, doe anders 2 super gare huizen ertussen of in een buurt waar ze niet echt willen wonen zodat ze nog bang worden. Maar nu is het Ja zag er allemaal leuk uit dus ik maak me geen zorgen.
Haha love deze conclusie
Maar ja kzk is gewoon een beetje boring aan het worden met al die saaie stellen?? Ik vond die drie mensen van vorige week eerlijk gezegd ook 100% kut vooral die vrouw die ook heel lang ging doorzagen over dat eet ding wat ze mee had genomen bij de ontknoping. Op den duur is het concept gewoon saai vind ik. Of ze moeten een keer een mega budget hebben of juist een flat ofzo kopen.
Zouden er wel eens mensen verdwaald zijn tijdens zoān puzzel rit? Je hoeft maar ergens een afslag te missen en je rijdt naar een compleet andere straat of stad haha.
Ik zou hier echt heel slecht in zijn
En, stel je komt tijdens hun zoektocht het perfecte huis tegen of onderhands ofzo. Zou dat dan mogen?
Volgens mij mag je zelf niet meer zoeken als zij bezig zijn voor je.
Zouden al die mensen dan echt zoān ijzeren discipline hebben? Ik zou alsnog elke dag funda checken ā¦
Ik zou ook meteen na die puzzeltocht de huizen opzoeken op funda en kijken welke wel/niet mogelijk zouden zijn
Ja precies haha. Wat kosten de huizen die ik gezien heb? Hoe ziet het er van binnen uit? Etc
Maar waarschijnlijk zou ik gewoon ānog steedsā 2x per dag op funda kijken dus al lang weten als ik voor een huis sta in de puzzeltocht: oh das die met die rode badkamer haha