Kopen zonder kijken

Haha ja ik ook hoor

Ik heb dit sowieso met veel formats, zoals WIDM, De Slimste, Robinson… ben daar echt op uitgekeken.

6 likes

De Belgische variant vind ik ook zoveel leuker. Leukere huizen, leuker budget en meer diversiteit aan kandidaten.

Dit begint saai te worden

4 likes

Ja precies, de lol is er nu wel vanaf. Kom eens met wat nieuws…. Of begin weer een goede serie ala Gooische vrouwen. Nog steeds eeuwig zonde dat gouden bergen niet van de grond is gekomen.

2 likes

Aflevering 4 is met mijn collega :sweat_smile:

5 likes

De man of vrouw haha

4 likes

Vrouw! Ze is op het werk wel precies hetzelfde trouwens.

2 likes
Aflevering 4

Ik vond het de minst leuke aflevering tot nu toe. Denk dat het een combinatie was van deelnemers en type huis. Ik werd ook gek van het gezeur over Eindhoven vs Tilburg, maar dat lag niet per se aan haar. Ik vond namelijk dat ze er wel goed mee omging.

2 likes

Zegt ze op het werk ook zo vaak ‘zééékur’? :joy:

6 likes

Aflevering 4; Echt een compleet ander interieur geworden dan hun moodboards? Alles licht, luchtig en ze hadden enorm donkere, ‘hotel-chique’ moodboards.

7 likes

Zeeeeker :sweat_smile:

5 likes

Haha was jij ook op tv?

1 like

Nee, andere afdeling gelukkig :sweat_smile:

1 like

Als het goed is zijn ze daar een nieuw seizoen van aan het opnemen!

3 likes

Jaa vond ik ook! Vond hun moodboards vreselijk maar het uiteindelijke resultaat wel mooi. Maar vraag me af of het ook echt hun stijl was

1 like

Bij de aflevering van deze week vond ik de badkamer ook veel te koel in vergelijking met de donkere warme moodboards. Witte marmerlook tegels? Waarom dan niet beige marmerlook? Wel een leuk koppel en schattig dat de hond een eigen ruimte heeft, alleen wel zonde van de ruimte, zo’n loze hal ofzo.

1 like

Ik vond het een saaie aflevering en een huis zonder persoonlijkheid geworden :sweat_smile:
En die ene had wel iets weg van Nick Schilder dus ik had het idee dat ik naar Nick en Simon aan het kijken was

15 likes

Hahah ik zette hem net aan en het eerste wat ik dacht was: deze mannen zijn net Nick en Simon (kan ze ook niet uit elkaar houden)

4 likes

Wat is nou de gedachte achter die witte envelop bij de puzzeltocht?

3 likes

Wij vroegen ons hier op de bank precies hetzelfde af. Maar als je Google’t krijg je vooral heel veel sites met kantoor-artikelen :smiling_face_with_tear: