Ik zou Bob al mijn geld toevertrouwen dat ie er wat moois van maakt maar ik woon inmiddels 15 jaar op een kutlocatie en ik zou echt bang zijn dat dit met het programma niet anders zou worden
Dan heb je niets te verliezen toch
Toen ik een huis aan het zoeken was in de woonplaats waarin ik ben opgegroeid, had ik sowieso niet mee willen doen. Ik kende het dorp op mijn duimpje en had geen concessies willen doen in de buurten waarin ik wel/niet wilde wonen. Dat zoekgebied was veel te klein om binnen 2 maanden een geschikte woning te vinden.
Voor mijn huizenzoektocht in Utrecht had ik best mee willen doen. Daar wilde ik gewoon iets hebben dat ik kon betalen (oké, wel ook nog een beetje centraal. Ik ben niet voor niets in Utrecht gaan wonen). En dan is het zo fijn dat ze gelijk al wat dingen verbouwen en het mooi inrichten. Ik zou ook wel vertrouwen hebben gehad in Roos. Al die reacties en je kop op tv had ik dan maar op de koop toe genomen.
Nou ik heb nu geen koophuis en het moet in verband met invaliditeit aan nogal wat eisen voldoen dus dan zit je ongelukkig te wezen en is al je geld op
Dus nee toch maar niet
Als ik in de situatie zou zitten waarin velen zitten die meedoen zou ik het wel doen. Bijv nog een huurhuis hebben, maar vooral het ‘niet kunnen kiezen’ gedeelte. Veel mensen kunnen gewoon niet door een verbouwing heen kijken of kunnen niet eens kiezen wáár ze willen wonen. Daar heb ik geen last van, dus ik zou zelf niet zo snel meedoen. Ik ben ook realistisch en denk al gauw ‘oké dan hebben we geen pui’ oid, maar daar hebben veel stellen vaak toch meer moeite mee haha
Ik zou ook echt vreeeeeeselijk overkomen als ik mee zou doen, en ik weet niet ik vind alle spon dingen wel echt nice maar ze lijken vaak wel de goedkopere opties te kiezen met marmerlook of natuursteen look aanrechtbladen en tegels en b merk apparatuur en ik wil gewoon the real deal.
Mijn vriend en ik hebben ons opgegeven, nooit iets van gehoord. Had nog in de aanmelding gezet dat we geen kinderwens hebben, in de hoop iets af te wijken van de gemiddelde deelnemer
inmiddels een nieuwbouwwoning gekocht waar ik mijn inner Roos helemaal op heb kunnen loslaten, dus eind goed al goed.
Same. Ik ben die kut die een jaren 30 huis wil in maar 3 wijken in de stad waar ik al woon en dan ook nog specifieke straten. No way dat ik mijn verwende gedrag laat vastleggen op bewegend beeld.
Ja lijkt me wel wat. Vooral omdat ik de verbouwingen best wel mooi vind en ik daar dan 0 gezeik van zou hebben, geen gedoe met keuzes maken. Alleen wil ik niet met m’n bakkes op tv.
Met kinderen wil je liever wel een wc boven, anders moet je steeds naar beneden lopen in de nacht met ze.
Waar is dit nieuwe seizoen al te zien? Zie het nog niet op videoland
Via de oorspronkelijke Belgische site met vpn
Ik heb het aanmeldformulier van KZK voor me gehad, maar nooit verzonden. Voordat ik het instuurde, wilde ik er eerst goed over nadenken hoe ik het zou invullen om de beste kans te maken om gekozen te worden. In de tussentijd lukte het gelukkig om een woning te kopen. Achteraf denk ik dat het maar goed is dat ik het formulier niet heb opgestuurd, want er moest nog zoveel aan mijn nieuwe huis gebeuren. Dat had Alex nooit aangekocht. En nu zit ik maar mooi in mijn prachtige huis op een geweldige locatie.
Ik zou echt nooit willen meedoen. Vind het eigenlijk altijd super saaie en degelijke interieurs en zou ook echt geen vertrouwen hebben dat Roos er iets van maakt dat ik mooi vind. En vind ook dat ze altijd veel te makkelijk doen over verhuizen naar een andere plek. Dus ik schat de kans dat ik het huis binnen een dag weer te koop wil zetten 99 procent. En ik heb geen acteertalent dus die onvrede ga ik niet kunnen verhullen op tv waardoor iedereen me vast heel onsympathiek en verwend vind. Dus dat ga ik mezelf niet aandoen haha
Nou de kandidaten iig niet
die doen juist altijd super moeilijk haha
Aflevering 9
Ik zou echt spijt hebben dat ik Haren heb opgegeven voordat er een concessie gedaan moest worden
Wat een tranen ! Vond het wel echt mooi geworden
Ja dit hahahahah. Ik zou ook zo ondankbaar overkomen. Ik heb een duidelijk beeld van hoe ik iets wil en ik zou het niet kunnen verbloemen als ik niet blij ben/ of nog even zou moeten wennen.
Mijn vriend heeft een keer meegedaan aan een tv programma en die moest mij bellen om te vertellen dat hij gewonnen had. Maar dat moest dus opnieuw worden opgenomen omdat het te druk was op de achtergrond. Nou hahahaha wat een flop. Ik kon gewoon niet acteren. En dat is er uiteindelijk ook uitgeknipt (snap ik heel goed ![]()
)
Wat een kut seizoen voor Roos, iedereen wil een rustig interieur ![]()
![]()
Wij hebben ons denk zo’n 3,5 jaar geleden opgegeven. Moesten ook zo’n vlog maken maar denk dat ze toen al zagen dat wij veel te ongemakkelijk waren voor de tc. Zagen dat ook niet echt zitten maar waren veel te wanhopig haha. En ons budget was denk ik ook gewoon echt veel te laag. Achteraf wel blij dat we niet zijn uitgekozen want duurt vaak nog een eeuwigheid voordat het klaar is (en we woonden nog thuis en wilden zsm o onszelf) en ik denk dat ze ons ivm het budget in een wijk zouden zetten waar we echt niet wilden wonen.