Ze vragen dat aan het einde van de aflevering aan Martijn, maar is blijkbaar een soort grapje en betekent niets. Om beetje verwarring te creëeren ofzo
Oh haha ja ik ben nu bij dat stuk waar Martijn het zegt maar okeee
Ik geniet echt altijd enorm van Bob en de interacties die hij heeft ook de slecht geacteerde stukjes met aannemer Jack. En deze week met Roos: ‘jij stopt een kind in een kast, ik de hond achter het raam’
En zei roos niet dat de keuken houtnerf zwart zou worden? Het werd salie groen?
Is er geen nieuwe aflevering vandaag op Videoland?
Edit: oh ik zie 'm! Ze hadden allebei dezelfde thumbnail van vorige week
Wat een ontzettend lieve vrouw en leuke kindjes. Hoop dat ze het echt onwijs naar hun zin gaan hebben in hun huis! Is echt een leuk huis geworden
Afl 6
Aflevering 6
Ja echt een hele leuke, positieve vrouw en het is een mooi huis geworden. Bizar dat ze in haar eentje dus uiteindelijk een budget had van ongeveer €450.000, good for her.
Jammer dat het extra geld denk ik te laat kwam voor een doorbraak beneden/volledige open keuken, maar ik vind dat doorkijkje eigenlijk ook best leuk geworden. Wel saai dat alles in 1 kleur geschilderd is.
Oh en irritant dat er dan op het einde nog zo gehamerd werd op “nou misschien komt hier snel wel een man bij” en zei Bob nou dat het huis een dick magnet was haha??
aflevering 6
Ik vond het ook wel mooi om te zien dat ze haar spanning en stress zo hebben laten zien. Het lijkt me echt een zenuwslopend proces en als alleenstaande is dat toch anders dan als stel.
Vraag me wel af wat de tijdslijn was hiervan want 40k extra op de verkoop van je huis is flink, dat zal niet rond de dip van vorige lente geweest zijn. Gezien de tijd die nog in de verbouwing gaat zitten gok ik de meeste van dit seizoen wel rond die periode maar misschien zit ik er compleet naast
@sofetch ja vond die opmerking ook irritant, echt onnodig
aflevering 6
Wat een ontzettend leuke aflevering en een leuke vrouw. Ze bleef maar giechelen toen ze in haar huis stapte en alle mooie dingen zag, vond dat zo cute Vond het heel mooi geworden. Hoeveel moet je trouwens wel niet verdienen als je in je eentje vier ton kan lenen
Ze verdient vast prima, maar ze heeft misschien ook het geluk van een ooit goedkoop gekochte woning die nu het dubbele waard is
Aflevering 6
Wel bijzonder dat ze bezuinigd hebben op de raamdecoratie met ook een rieten rolgordijn in de badkamer hebben gekozen waar je dwars door heen kan kijken .
Ik vond het shot van de achtergevel ook bijzonder, kon het niet goed zien maar die muur leek helemaal niet afgewerkt na het plaatsen van de dubbele deuren.
Lezen er eigenlijk nog mensen mee in dit topic die niet vooruit kijken? Ik heb het idee dat het elke week alleen maar spoilers openen is en dat er niemand in dit topic post die op tv kijkt.
Echt he, ik lig eerder achter dan dat ik vooruit kan kijken en dan is de lol er van zulke topics echt af.
Oh haha ik bekijk het juist van het standpunt van de vooruitkijker Ik vroeg me af of we niet gewoon “normaal” konden posten als iedereen toch via Videoland kijkt én meepost.
Achterlopen is eigen verantwoordelijkheid. Soms kan ik ook pas een paar dagen iets terugkijken en dan open ik pas het topic als ik dat gedaan heb. Vind ik niet storend.
Ik kijk juist tegelijk met de tv mee, dus graag nieuwe videoland afleveringen in spoiler.
Ik heb de Videoland mogelijkheid, heb het nog niet gekeken en toch alle spoilers al gelezen
Ja dan indd zeker geen spoilers nodig als ik de uitzondering ben haha
Oh toch niet helemaal blijkbaar
Er zullen er vast zijn die live meekijken maar ik zie die mensen nooit live meeposten, idd elke week spoilers openen
gebeurde eerder wel, maar toen ging iedereen vooruitkijken, heb dan niet het meer de neiging om live te gaan posten haha