Ik zou liever mijn zolder leeg hebben en dat de kinderen dan tijdelijk bij elkaar zouden slapen i.p.v. allebei een eigen kamer. Nu moet je eerst nog die bank, het bed en het tapijt van zolder weg tillen om het te verbouwen. Alleen maar extra werk.
Heeerlijk weer, net begonnen! Ben wel elke keer verbaasd over het verschil met Nederland, veel huizen die leeg staan en dan ook in vrij slechte staat…
Staat het eindelijk op Videoland? Moet dan weer even tijdelijk abonneren haha
Haha ik doe dit ook altijd in de zomer. En dan lekker blind gekocht, b&b vol liefde en blind getrouwd bingen
Blind gekocht seizoen 6 derde aflevering
Bij dat huis met de geitjes zijn ze helemaal niet boven geweest? Zo raar, bijna alsof ze daar niks gedaan hebben
Als ze binnenkomen, gaan ze eerst naar boven! Maar de kamers daar waren alleen met de oude meubels ingericht. En de badkamer was al heel netjes en modern.
Oh huh echt niet goed opgelet dan ![]()
Marlou en Ferdos uit de laatste aflevering van afgelopen seizoen verwachten een tweeling. Leefde toen zo met ze mee in de uitzending.
Super leuk voor ze! Waar las je dat? Vond dat zo’n verdrietige aflevering.
Mijn google skills zijn verdwenen. Thanks!
Zouden ze nu toch naar Eindhoven gaan? ![]()
Net de eerste aflevering gezien, wel gek om Martijn zo op het laatst zo ziek te zien…
Mooi huis wel voor het budget dat ze hadden, voor het stel met de drieling!
Wij zijn halverwege deze aflevering en die mevrouw werkt me nogal op de zenuwen
Ik vond de laatste ‘scène’ ook echt zo verdrietig op de een of andere manier. Merk ook wel dat ik de aflevering leuker vind met inbreng van Martijn. Nu zag je veel Alex en dat is toch niet hetzelfde…
Wij mistten ook veel voice-over stukjes, zoals tijdens de puzzeltocht. Dan was het gewoon stil en dachten wij: normaal zegt Martijn hier van allerlei leuks doorheen. Vind het ook echt sneu om hem zo overduidelijk ziek te zien. Wel heel fijn voor hem dat hij nog een programma kan maken, zoals hij ook graag wil
Ik vind aflevering 2 een stuk leuker (en herkenbaarder) dan 1
aflevering 2
Oh ik kon die kerel echt niet uitstaan, wat een kwal. Vond hem ook echt niet leuk doen naar haar, dat moment in de auto zag er erg gezellig uit, not. Denk ook niet dat ze heel blij worden van Lelystad maarja geen andere keuze blijkbaar met dit budget.
afl 2
Ik vond die man ook echt niet leuk! Kreeg het idee dat hij continue met 1 been uit de relatie hangt ofzo
aflevering 2
Ik vind het sowieso lame wanneer mensen (vooral mannen) een stad helemaal hun identiteit maken.
Dat huis staat waarschijnlijk binnen no time weer te koop want ze zijn ook nog eens in de allerslechtste wijk van Lelystad terecht gekomen ![]()