Dat snap ik dan wel idd!
afl 6
Leuke aflevering, fijn dat ze toch nog zo’n mooi huis voor ze gevonden hebben.
Het enige wat ik een beetje gek vond was dat de bovenkastjes niet allemaal dezelfde kleur waren, deel lichtroze en deel lichtgrijs. Vond het net niet, maar misschien was het een speels detail van roos.
aflevering 7
Denken jullie dat Bob de wc in die kamer verschrikkelijk vond? Ik vind het trouwens wel leuk dat de kopers tegenwoordig wat meer divers zijn (koppels van hetzelfde geslacht, een alleenstaande moeder etc.), maar wanneer worden de huizen wat meer divers? Uiteindelijk zijn ze nog steeds allemaal op zoek naar een (rijtjes)huis met tuin en 3 slaapkamers. Vraag me af of er ooit een appartement of bij wijze van spreken een kasteel wordt gekocht.
Ja ik kijk ook live! Vanavond live posten?
Wat een huizen hebben ze bezichtigd zeg…
Ja dit vind ik ook jammer, is bij Blind Gekocht veel diverser! Maar bij Nl versie liggen de budgetten veel dichter bij elkaar, geen huizen 9 ton of 1.5 ton bijv, dus dan al snel een standaard eengezinswoning denk ik. Los van het feit dat die er in NL ook echt veeeel zijn haha.
Hilversum valt helemaal uit elkaar
Zei Bob “dick magnet”?
Vind het huis heel mooi geworden! Nog wat leeg misschien, maar genoeg ruimte voor persoonlijke invulling. Ik denk echt een huis waar ze heel lang gelukkig in kunnen zijn.
Ja zou leuk zijn als ze idd eens een boerderij verbouwen voor veel te veel geld haha. Maar dat kost misschien het programma ook teveel? Hoe groter het huis, hoe duurder de verbouwing en de wensen qua afwerking waarschijnlijk
aflevering 7
Toch weer bijzonder wat zij voor 40K doen #sponsorrrrr haha.
Maar ze leken nog een beetje timide in de reactie! Denk dat ze er met foto’s nog een beetje meer een eigen plekje van zullen maken.
En die grote nep plant in de kast vond ik ook heel flets groen🤣
De zithoek had ik zelf een kwartslag gedraaid denk ik! Meer een hoekje maken, nu leek die bank net te klein ofzo?
Wel leuk dat roos nu 2x een rustige woning heeft gemaakt, zonder teveel gek behang enz. Voorheen had ik het gevoel dat, ookal gaf men dan “rustig” aan, er altijd wel een kek behangetje en bijzonder tegeltje ergens in moest
Dat laatste wat je zegt vind ik juist super saai haha
Ik ben wel eens benieuwd of er ook deelnemers wel eens ontevreden zijn met wat er is gedaan. Dat zie en hoor je op tv natuurlijk niet letterlijk maar ik kwam laatst een interview met Bob tegen in een radioprogramma en daar maakte ik wel uit op dat het niet altijd helemaal hosanna is. Soms worden in het programma best ‘aparte’ of gewaagde keuzes gemaakt zowel qua verbouwing als qua inrichting, dus kan me wel voorstellen dat het niet altijd helemaal 100% raak is. Jammer dat je dat dan weer niet ziet
Ik verwacht dat de mensen met het kind in de kledingkast niet super blij waren
Kan me ook haast niet voorstellen dat in al de afleveringen er nooit iemand is geweest die niet blij is. Ik kan me bijvoorbeeld ook voorstellen dat het stel uit aflevering 2 van het huidige seizoen niet met alle keuzes even bij is. Zij gaven aan voldoende slaapkamers te willen en ze met de verbouwing toch een paar keuzes gemaakt die niet helemaal waren zoals op hun wensenlijstjes (badkamerdeur weg, alleen bereikbaar door hun slaapkamer, walk-in closet ipv extra kamer). Dat soort dingen doen ze dus wel vaker vanuit het programma, want oh is zo leuk, maar intussen offeren ze dan wel die gewenste extra kamer op.
Ik las gisteren een stukje over Alethea, zij wilde graag een neutraal en rustig huis en kreeg dus een roze keuken en een roze bank. Ze zei zelfs nog iets dat de keuze voor haar ging tussen hoogglans of mat wit, maar dat het sowieso een witte keuken zou moeten worden. Daar was ze in eerste instantie dus niet blij mee, maar was er inmiddels aan gewend en vond het nu wel leuk. De slaapkamer van een van de kinderen vond ze ook te vol en daar heeft ze een ander bed in gezet.
Ik denk ook dat het vaak niet 100% raak is, maar misschien wel 70-80% en dat de rest vaak nog wat moet groeien/persoonlijker gemaakt moet worden.
Je had toen ook dat stel met die vlogkamer, in een van de eerste seizoenen. Die hadden het ook bijna direct weer te koop gezet.
Of die mensen met een gezin en de enige toegang tot de badkamer was via de ouder slaapkamer. Wie bedenkt dat!! Zou ik echt boos van worden, ik bedoel die hele toko wordt verbouwd van je zuurverdiende geld en dan dat
Sowieso vind ik bijna alle keukens en badkamer spuuglelijk en is de helft over 10 jaar alweer gedateerd vermoed ik. Zo trendgevoelig allemaal.
Jaa volgens mij zijn er toch een aantal stellen geweest die in het huis vervolgens te koop hebben gezet? (Wel in vorige seizoenen)
Ik heb het idee met voorbedachte raden, ivm de aandacht van tv plus het “goedkope” opknappen door experts ofzo.
Of was dat bij een soortgelijk programma waar ik het nu mee verwar…
In een van de eerste seizoenen werd een huis binnen een paar maanden weer te koop gezet, omdat de buurman heel veel drumde. Bij de bezichtiging zag je ook allemaal geluidsisolatie platen op de wanden, maar dat deed geen belletje rinkelen bij Bob en Alex .
Oh echt? Jeetje. Dat is ook wel sneu, zoiets kan je ook niet echt weten als je maar zo kort de tijd hebt om een huis te bezichtigen en aan te kopen. Heb je het helemaal verbouwd naar de smaak van die mensen en dan wordt door zoiets stoms hun woongenot zo verstoord dat ze weggaan