Ik heb het aanmeldformulier van KZK voor me gehad, maar nooit verzonden. Voordat ik het instuurde, wilde ik er eerst goed over nadenken hoe ik het zou invullen om de beste kans te maken om gekozen te worden. In de tussentijd lukte het gelukkig om een woning te kopen. Achteraf denk ik dat het maar goed is dat ik het formulier niet heb opgestuurd, want er moest nog zoveel aan mijn nieuwe huis gebeuren. Dat had Alex nooit aangekocht. En nu zit ik maar mooi in mijn prachtige huis op een geweldige locatie.
Ik zou echt nooit willen meedoen. Vind het eigenlijk altijd super saaie en degelijke interieurs en zou ook echt geen vertrouwen hebben dat Roos er iets van maakt dat ik mooi vind. En vind ook dat ze altijd veel te makkelijk doen over verhuizen naar een andere plek. Dus ik schat de kans dat ik het huis binnen een dag weer te koop wil zetten 99 procent. En ik heb geen acteertalent dus die onvrede ga ik niet kunnen verhullen op tv waardoor iedereen me vast heel onsympathiek en verwend vind. Dus dat ga ik mezelf niet aandoen haha
Nou de kandidaten iig niet die doen juist altijd super moeilijk haha
Aflevering 9
Ik zou echt spijt hebben dat ik Haren heb opgegeven voordat er een concessie gedaan moest worden
Wat een tranen ! Vond het wel echt mooi geworden
Ja dit hahahahah. Ik zou ook zo ondankbaar overkomen. Ik heb een duidelijk beeld van hoe ik iets wil en ik zou het niet kunnen verbloemen als ik niet blij ben/ of nog even zou moeten wennen.
Mijn vriend heeft een keer meegedaan aan een tv programma en die moest mij bellen om te vertellen dat hij gewonnen had. Maar dat moest dus opnieuw worden opgenomen omdat het te druk was op de achtergrond. Nou hahahaha wat een flop. Ik kon gewoon niet acteren. En dat is er uiteindelijk ook uitgeknipt (snap ik heel goed )
Wat een kut seizoen voor Roos, iedereen wil een rustig interieur
Samenvatting
Same. Ze hadden ook een prima budget voor Groningen zelf en nu zit je met een veel groter dan nodig huis in snobby Haren. Vind wel dat je duidelijk merkt dat Alex en Bob zich soms niet in de wensen kunnen inleven want als iemand zegt graag zo nog even de stad in de wandelen is 20 min fietsen duidelijk niet de eerste keus.
Wij hebben ons denk zoân 3,5 jaar geleden opgegeven. Moesten ook zoân vlog maken maar denk dat ze toen al zagen dat wij veel te ongemakkelijk waren voor de tc. Zagen dat ook niet echt zitten maar waren veel te wanhopig haha. En ons budget was denk ik ook gewoon echt veel te laag. Achteraf wel blij dat we niet zijn uitgekozen want duurt vaak nog een eeuwigheid voordat het klaar is (en we woonden nog thuis en wilden zsm o onszelf) en ik denk dat ze ons ivm het budget in een wijk zouden zetten waar we echt niet wilden wonen.
afl 9
Oh wow ik ken haar van vroeger! Verdrietig verhaal welâŠ
Beetje jammer dat Alex weer gelijk gaat klagen dat Groningen zo ver rijden is .
Die kant van Haren is toch wel minder kak dan de andere kant van het spoor. Maar idd jammer dat ze niet nog wat langer in de Stad hebben gezocht.
aflevering 9: dit is precies waarom ik niet mee zou doen. Ze wilde volgens mij zoveel liever in Groningen, daar werd denk ik nauwelijks gezocht & dan eindig je in je second best dorp. Ik vind plek echt zo belangrijk, Bob en Alex vaak veel minder haha.
Aflevering 9
ik denk dat ze Haren in de eerste instantie gewoon niet hadden moeten opgeven en later pas hadden moeten inzetten als ze dan concessie moesten doen. In denk dat Alex gewoon heel erg hoopte dat hun kinderwens wel zou lukken en dat ze dan juist heel blij waren geweest met de extra ruimte, maar nu is dat (nog) niet gelukt en is het voor hun nu een dubbele teleurstelling. Alex heeft voor heb die beslissing gemaakt omdat de toekomst onzeker was en ze dat zelf niet durfden en hij heeft gewoon verkeerd gegokt voor hun op dat moment.
Maar ze hebben toch zelf Haren ook als zoekgebied opgegeven. Vond Alex het juist best goed doen door ook te vragen hoe/wat over aan een kindvriendelijk plein wonen etc. Ze waren zo verbaasd terwijl ik alleen kon denken "Je geeft Haren op als zoekgebied aan een man die altijd maar praat over âmeer vierkante meters voor je geldâ. Vooral als je weet dat er vaak maar 6-7 weken zijn om een huis te kopen, die gaat dan echt niet wachten op een parel in de stad.
Overigens voor mij ook echt een reden om nooit mee te doen aan zo een programma. Zou veel te specifiek opgeven in welke wijken/straten ik wel/niet wil wonen met zero kans op succes.
Aflevering 9
En dan ook nog âFix youâ van Coldplay op de achtergrond
Ja dat vond ik écht bizar.
Samenvatting
Al helemaal omdat het aan het eind dus nog niet is gelukt, wat je wel steeds hoopt. Leuk terugkijken voor zeâŠ
Ik krijg helemaal buikpijn van deze aflevering! Wat een verdriet allemaal
Samenvatting
Nouuu inderdaad! En dan dat shot op de schommelende kindje nog even.
âWhen you try your best but you donât succeed â
Echt heel bijzonder⊠ik snapte alleen niet dat ze ZO verbaasd waren over Haren? Je hebt het wel opgegeven ?
Ik vind het vreemd dat ze zo verbaasd reageerden op dat er een woning in Haren was gekocht. Als je letterlijk de stad Groningen en Haren opgeeft als zoekgebied dan wordt er binnen dat zoekgebied gekocht.
(In dit topic omdat het over wonen en verbouwen gaat)
Ik heb op VTM GO het programma Huis Gemaakt ontdekt! (Gewoon te zien in NL) Echt een heel leuk programma waarin 3 huizen verbouwd worden en één stel wint het huis daadwerkelijk.
Eerst zijn er 3 koppels die een ontwerp moeten maken waarbij 1 afvalt, dan beginnen 2 koppels aan de verbouwingen maar na een oplevering valt er nog een koppel af. De overgebleven maken het huis af en per oplevering kunnen ze geld winnen voor de verbouwing.
Heel leuk concept!
Bedankt voor de tip! Ik welke browser kijk jij het? Ik mis een deel van het scherm en kan ook geen ondertiteling aanzetten