Kopen zonder kijken

Oh leuk dit ga ik checken!

2 likes

Oeh ja als we het hier over hebben: kijkt er iemand ook Het Blok? Er is weer een nieuw seizoen! Maar kon er geen topic over vinden… (zeg ik terwijl ik Kopen Zonder Kijken kijk :joy:)

4 likes

Jaaa!
1 grote irritainment die 2 jongedames.

Via Chrome gewoon!

1 like

Die volg ik ook inderdaad! Maar zo jammer dat je bijna niks van de verbouwing ziet. Het is allemaal drama en die twee jongste vrouwen vind ik ook irritant haha.

3 likes

Voor Hetzelfde Geld is ook weer begonnen :heart_eyes: echt genieten. Voor de woonliefhebbers hier

6 likes

Ik ben er toevallig net aan begonnen! Ik vond de molen in de 2e aflevering heel leuk, maar zou er niet willen wonen.

3 likes

Ja en die tabaksschuur waaaauw, maar zij hadden het sowieso goed voor elkaar haha. En echt precies mijn smaak ook!

1 like

Oké in 2 dagen Blind gekocht gebinged.

Die laatste aflevering!!! Dit kun je toch niet zo opleveren :sweat_smile::sweat_smile:

2 likes

Ik zou liever mijn zolder leeg hebben en dat de kinderen dan tijdelijk bij elkaar zouden slapen i.p.v. allebei een eigen kamer. Nu moet je eerst nog die bank, het bed en het tapijt van zolder weg tillen om het te verbouwen. Alleen maar extra werk.

2 likes

Heeerlijk weer, net begonnen! Ben wel elke keer verbaasd over het verschil met Nederland, veel huizen die leeg staan en dan ook in vrij slechte staat…

1 like

:eyes: Staat het eindelijk op Videoland? Moet dan weer even tijdelijk abonneren haha

1 like

Haha ik doe dit ook altijd in de zomer. En dan lekker blind gekocht, b&b vol liefde en blind getrouwd bingen

3 likes
Blind gekocht seizoen 6 derde aflevering

Bij dat huis met de geitjes zijn ze helemaal niet boven geweest? Zo raar, bijna alsof ze daar niks gedaan hebben

Als ze binnenkomen, gaan ze eerst naar boven! Maar de kamers daar waren alleen met de oude meubels ingericht. En de badkamer was al heel netjes en modern.

3 likes

Oh huh echt niet goed opgelet dan :joy:

2 likes

Marlou en Ferdos uit de laatste aflevering van afgelopen seizoen verwachten een tweeling. Leefde toen zo met ze mee in de uitzending.

27 likes

Super leuk voor ze! Waar las je dat? Vond dat zo’n verdrietige aflevering.

3 likes
16 likes

Mijn google skills zijn verdwenen. Thanks!

1 like