Oh ja zeker, ik snap sowieso niet waarom hij niet bij haar in trok. Haar dat kind vrijwel alleen laten opvoeden vanwege de ruimte? Kom nou zeg. Ik ken ook mensen die met een kind in een tiny house wonen, dan kan een appartement van 55m2 toch ook prima
Vond dat vooral zo raarâŚ
Precies niks mis met de huizenmarkt als ik jullie hier zo lees ![]()
Hij vond het wel lekker rustig zonder baby denk ik
![]()
Het is echt belachelijk en mega sip natuurlijk dat je met een budget van boven de 3 ton niet gewoon een klein huis met tuintje kan kopen in de stad waar je al je wortels hebt, je werk, je familie en je vrienden. Ik vind best dat je dan elke keer mag uitspreken van ik vind het gewoon heel moeilijk om Amsterdam te verlaten.
Wat ik alleen echt insane vind, dit waren gewoon volwassen mensen met een kind die zelf echt geen benul hadden hoe het dan verder moest en hun lot maar gewoon in handen van een tv programma leggen en vervolgens de hele dag tijd emotioneel zijn en gaan zeiken.
Echt totaal bizar. Maak zelf eens wat keuzes. Wil je idd in een wat groter appartement wonen in een buitenwijk of randgemeente: kan prima. Wil je per se die eengezinswoning met tuin: ga op zoek naar gemeentes waar dat kan en ga er eens rondkijken en kijken waar je je denkt thuis te kunnen voelen. Echt zo onvolwassen vond ik het, wat prima is, maar je hebt gewoon een kind en helemaal die vent, die laat die vrouw gewoon alles zowat alleen doen. Echt koekoek. Dat je dan gewoon zegt nou dit is ons budget en appartement of huis met tuin ja moeilijk, kijk maar waar we kunnen wonen.
- Wie vind jij het leukste bijpersonage in KzK?
- Bob
- Alex
- Roos
- De Notaris
0 stemmers
- Wie van de KzK-personages vind je het meest geschikt voor televisie?
- Bob
- Alex
- Roos
- De Notaris
0 stemmers
Edit; oh oeps, de vraag is bij de antwoorden gekomen maar heb geen zin om het aan te passen ![]()
Ik kan niet kiezen tussen Bob en Alex ik vind die allebei echt zo leuk
Ik ook, vind ze allebei heel sympathiek. Alex af en toe iets botter maar niet vervelend bot. En Bob lijkt gewoon echt een goedzak hahaha.
Oh ik heb dit juist andersom. Ik vind Alex veel sympathieker, maar misschien ook wel sinds ik weet dat hij pleegouder is.
Hoe kan je nou iemand anders geschikter vinden voor televisie dan deze swagger
Hahaha, door deze scène heb ik hem aan het rijtje toegevoegd ![]()
Hahaha, ik kreeg hier dus echt Pieter Valley vibes van.
En toch denk ik dat dat in de realiteit nog wel eens tegen kan vallen.
Echt?! Ik vind hem vrij no nonsense, niet iemand die heel nep aardig doet. Vind hem in interviews ook altijd sympathiek overkomen. En hij is al 20+ jaar samen met zijn man, die geschiedenisdocent is, very wholesome.
ja vind ik ook! en dat Aaf hem tegen kwam ergens en hem superleuk & aardig vond, vond ik ook een argument voorđ
Ik heb âm een paar keer ontmoet (werkgerelateerd) en toen was âie idd niet zo vriendelijk.
Oh ja ik vind hem echt zoân type die heel amicaal is wanneer de cameraâs draaien en zodra ze uit zijn hij denkt âjij bent te min voor mijâ en gelijk om zal draaien. Zo Harbour club you canât sit with us sfeer.
Ik mis die vrouwelijke notaris met die bruine laarzen (en vaak ook bruinleren korte rok daarboven) ![]()
Jack ![]()
Sandraaaaa⌠Vieveen ![]()
Die had echt geen charisma, vind Jack wat charmanter