Zouden ze nu toch naar Eindhoven gaan?
Net de eerste aflevering gezien, wel gek om Martijn zo op het laatst zo ziek te zienā¦
Mooi huis wel voor het budget dat ze hadden, voor het stel met de drieling!
Wij zijn halverwege deze aflevering en die mevrouw werkt me nogal op de zenuwen
Ik vond de laatste āscĆØneā ook echt zo verdrietig op de een of andere manier. Merk ook wel dat ik de aflevering leuker vind met inbreng van Martijn. Nu zag je veel Alex en dat is toch niet hetzelfdeā¦
Wij mistten ook veel voice-over stukjes, zoals tijdens de puzzeltocht. Dan was het gewoon stil en dachten wij: normaal zegt Martijn hier van allerlei leuks doorheen. Vind het ook echt sneu om hem zo overduidelijk ziek te zien. Wel heel fijn voor hem dat hij nog een programma kan maken, zoals hij ook graag wil
Ik vind aflevering 2 een stuk leuker (en herkenbaarder) dan 1
aflevering 2
Oh ik kon die kerel echt niet uitstaan, wat een kwal. Vond hem ook echt niet leuk doen naar haar, dat moment in de auto zag er erg gezellig uit, not. Denk ook niet dat ze heel blij worden van Lelystad maarja geen andere keuze blijkbaar met dit budget.
afl 2
Ik vond die man ook echt niet leuk! Kreeg het idee dat hij continue met 1 been uit de relatie hangt ofzo
aflevering 2
Ik vind het sowieso lame wanneer mensen (vooral mannen) een stad helemaal hun identiteit maken.
Dat huis staat waarschijnlijk binnen no time weer te koop want ze zijn ook nog eens in de allerslechtste wijk van Lelystad terecht gekomen
Aflevering 2
Ja vreselijk, dacht dat die vader zei dat zij ook uit Amsterdam kwam maar ze maakte er veel minder een ding van inderdaad. Ik ken Lelystad niet zo goed, maar ik had het huis ook al op funda gezocht om te kijken of het niet alweer te koop stond haha.
@Bertha ja inderdaad, hij had het alleen maar over āikā.
afl 1/2
Zal vast geen populaire mening zijn hier, maar ik kijk toch liever naar de rijke besluiteloze yuppen. Je geboortestad uit moeten omdat je niet anders kunt en dan op een uur afstand in een totaal andere stad belanden is toch gewoon geen leuke tv? Vier piepjonge kinderen hebben en dan wildvreemden voor je laten besluiten waar je gaat wonen omdat je zelf de knoop die doorgehakt krijgt, wat een ellende.
Afl 2
āWant IK vind het WEL belangrijk waar ik woonā op zoān denigrerende toon.
Vind hem echt een red flag
Hij zei ook bij een van die huizen iets in de trant van āals het deze woning is gaan wij het sowieso niet halen samenā zooo fout
Afl 2 Ben het wel met je eens. Treurig dat je zo je stad uit āmoetā. Hij is zo verbonden aan de stad. Denk niet dat ze hier 10 jaar gaan wonen.
Nee, is zeker geen leuke tv maar ik vind het wel een stuk realistischer dan de yuppen die zo hoppa ff een ton extra geld vrij kunnen maken en als Bob daarna belt ze toch nog ergens 40k hebben liggen voor de achterpui. Deze afleveringen zijn wel een stuk geloofwaardiger voor hoe het voor veel van de mensen thuis op de bank ook kan zijn. De woningmarkt is gewoon kut
Ik gun dit onsymphatieke stel dit huis in Lelystad wel
Samenvatting
Zijn het niet beiden uitzonderingen? De woningmarkt is kut, dat staat vast. Ik vraag me wel af of de groep die er zo in staat zo doorsnee is. Bereid zijn alles achter je te laten om vervolgens diep teleurgesteld voor je nieuwe koophuis in een totaal onbekende en niet zelf gekozen woonplaats te staan is wel een ander uiterste. Ik ken echt niemand die zo krap zit op de woningmarkt en dan toch zegt dat een flat absoluut geen optie is omdat er verdiepingen moeten zijn zodat je elkaar kunt ontlopen. Vind dat echt raar om naar te kijken.
Aflevering 2
Ik vind het heel sneu voor dat stel uit aflevering 2. Met zoān laag budget is kopen in regio Amsterdam gewoon niet realistisch en een groter betaalbaar huurhuis vind je ook niet zomaar.
Ik snap wel heel goed dat hij in de regio wilde blijven. Niet dat Amsterdam zo zaligmakend is maar meeste mensen willen toch in een bepaalde regio blijven vanwege werk, vrienden, familie.
Om dan te eindigen in Lelystad of all places vind ik toch echt sneu.
Ik denk dat ze beter met het programma hadden kunnen stoppen en nog een tijdje hadden kunnen gaan sparen voor een hoger budget (al leek dat ook niet echt een optie).
Maarja āeven doorsparenā maakt niet dat je ineens een budget hebt voor een huis in / rond Amsterdam. Dat is nou net het ding van de huidige oververhitte huizenmarkt dat āsparenā relatief weinig loont.
Aflevering 2; Ik snap niet goed waarom ze niet samen wonen in dat appartement van die vrouw? Wordt niet echt duidelijk.