Hahahah echt hoor. Elke aflevering word ik weer boos als Bob dat kladblok tevoorschijn haalt en de getallen gaat opschrijven die wel allang 5x gehoord hebben! En was de groene stift voor het verduurzamingsbudget nou nieuw afgelopen week?! ![]()
Hahha ja we zeiden ook al: oeh hij pakt er voor de duidelijkheid nog even een groen gekleurde stift bij ![]()
Afl 6
Volgens mij vinden ze het leuk
Als je elke keer een shotje neemt bij het woord, ben je kacheltje lam aan het einde van de aflevering ![]()
Haha, wel een lief stel! En grappig dat de notaris swaggy zijn entree mocht maken op In da club
Heel leuk stel ja! Vind het echt hilarisch hoe die notaris elke keer met zo’n nummer opkomt
Ik zag een heerlijke teaser voorbij komen op insta! Waar is dit in NL te zien?
Komt begin mei op videoband volgens mij
Ja vanaf 5 mei!
Hahah ik vond dit echt een verademing t.o.v. al die zeikende en huilende dertigers.
Ja eens.
Echt een leuke aflevering!
Dat koppel uit blind gekocht is de personificatie van delulu en Dansaertvlaming ![]()
![]()
De buurt waar ze willen wonen is zo mooi maar super duur door alle expats, voornamelijk Frans, die prijzen hebben opgedreven. Vlamingen blijven vaker ten noorden van de vijfhoek.
Krijg er nu wel echt zin in!
Vond het format van Blind gekocht eerst heel irritant, omdat je meerdere stellen tegelijkertijd volgt. Maar nu is het anders. Vind juist kopen zonder kijken wel erg lang duren… ![]()
Ik spoel bij KZK de gedeeltes bij de notaris en die tour altijd door. Het is zo oninteressant en dient als vulling.
Indd delulu en zij probeert nu influencer te worden ofzo? Ik krijg sinds de aflevering steeds filmpjes van haar op mijn tiktok for you page met haar 13 in een dozijn beige outfits.
Wat een drukkk koppel.
Oh ik vond ze leuk!
Zit me al het hele seizoen af te vragen hoe het nou met de andere presentatoren zit? Een tijdje geleden was er dit nieuws: https://www.ad.nl/show/martijn-krabbe-toch-niet-te-zien-in-kopen-zonder-kijken-bekende-collegas-vallen-in~acd882cc/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F, maar uiteindelijk zijn er toch geen andere presentatoren te zien?
Nvm dat is het 9e seizoen en we zitten nu in 8
![]()
Ja ik vond ze wel heel enthousiast & dankbaar en optimistisch maar wel druk😂
ik zit nog maar 15 minuten naar aflevering 7 te kijken maar ik vind dat koppel dus echt vermoeiend
ze maken ook zo veel van die hihaho-semi grappige opmerkingen