Kopen zonder kijken

Echt D-O-O-D vermoeiend, vooral die gozer. Werkte hij nou bij rtv Rijnmond? Wannabe presentator.

8 likes

ik ben vijf minuted aan het kijken en ik cringe nu al zo hard :yum:

1 like

Ik kijk nu live de afl van vandaag en ik wil haar echt een stomp geven. HƩƩl hard :sob:

7 likes
Afl 7

Mooi die opmerking van Bob dat het geen zoekgebied is maar 3 straten

15 likes

Ik heb net de nieuwste aflevering aangezet en het is dus weer een randstad aflevering? Ik vind het ook altijd wel leuk als er een aantal afleveringen in andere gebieden wordt gezocht :sweat_smile:

Ik vind het wel echt leuke positieve mensen!

3 likes

Haha, ik had datzelfde gevoel. Kon niet omgaan met hun ondankbaarheid terwijl ze, zoals Daan zei, een 13 in een dozijn-interieur voor basic bitches hebben.

6 likes

Ik kan niet wachten tot ik het kan zien.

Aflevering 8

Zo wat een budgetverhoging, even 100K extra. Ze hebben vast hun huidige huis laten taxeren, maar toch.
En ik snap wel dat Bob die flow belangrijk vindt maar op zich had je niet al dat geld hoeven uitgeven en sowieso die nieuwe keuken en badkamer eruit (ook al zijn ze weer verkocht) vind ik nogal wat hoor.
En we hebben niks gezien van de extra slaapkamers en badkamer boven, of heb ik dat gemist?

9 likes

Ja wat gek dat ze de bovenverdieping niet hebben laten zien want dat was ook een eis toch. Maar volgens mij was het geld al op haha

11 likes

Poehhh blind gekocht ep1 is een struggle om door te komen zeg. Wat een afschuwelijk stel uit Brussel :cry: ik vond hem ook echt irritant! Met zn claustrofobie… Snap wel dat ze deze twee stellen langs elkaar laten lopen want anders is er echt geen doorkomen aan.

8 likes

Ze verwachten te veel voor het budget wat ze hebben. De makelaar liet ook zien dat ze minstens 1.2 miljoen nodig hebben voor de wensen die ze hebben.

Ik vond Daan wel erg grof. Ik vloek ook, maar vond dit wel erg veel in een aflevering.

2 likes

Ja, vond ik ook een beetje overdreven, ging me er echt aan storen.

Ik vond het verder wel echt een leuke aflevering, dat koppel was vreselijk maar dat maakt het ook wel spannend ofzo haha. Dat uitzicht vh appartement was echt fenomenaal.

2 likes

Ik kijk het nu maar echt vreeeselijk en hoe kunnen mensen zo onrealistisch zijn? Dat ze denken dat ze een veel beter appartement kunnen krijgen dan ā€˜dit lelijk gedrocht’

3 likes

Ja echt zo onrealistisch en onsympathiek! Fucking vet uitzicht en op een geweldige plek in de wijk waar je wil wonen en dan echt nergens doorheen kunnen kijken terwijl je toch weet wat je budget is Ʃn dat ze er echt nog iets moois van gaan maken.

15 likes

Ja dat gebrek aan inzicht in de mogelijkheden vindt ik niet verassend met dat tering saaie interieur. Nul creativiteit

3 likes

Dat koppel uit blind gekocht aflevering drie heeft te veel naar KZK gekeken met al die straten die rood, groen of oranje gekleurd zijn.

En hoe content zijn die mensen niet met hun kangoeroe woning. Leuk om eens iets anders te zien 🄹🄹

3 likes

Dat nieuw koppel is ook echt niet bij zinnen, met hun eis om in houthalen-oost te wonen terwijl er in de omgeving veel mooiere en betere locaties zijn

2 likes
aflevering 8 kopen zonder kijken

Tering ze hebben echt geld over de balk gesmeten zeg. Zo kut van die badkamer en keuken die eruit zijn gehaald? Vind het ook echt geen leuk huis maar goed aan de andere kant zoveel ruimte is wel fantastisch natuurlijk

Werd ook echt onrustig van dit boomerstel maar dat ligt misschien meer aan mij haha

4 likes

Ik kijk nu aflevering 2 van blind gekocht en dat stel uit Antwerpen wordt NOG onsympathieker? Ik vind het echt te bizar voor woorden. Heb dat nog nooit gezien bij kopen zonder kijkenšŸ˜‚ Dan fake je toch iets dat je de slaapkamer mooi vindt, maar het ā€˜heel lelijk’ noemen vind ik echt zo overdreven.

14 likes

Bleh vind die mensen van afl 8 niet zo leuk. Ook drie keer benoemen dat die stomme klm huisjes belangrijk waren lol. En sowieso denk ik dan: waaarom kun je voor bijna 800.000 zelfs niks vinden???

4 likes