Zo ongemakkelijk, dat stomme gelach de hele tijd, terwijl ze volgens mij alleen maar denken ‘hoe snel mogen we dit contractueel gezien weer verkopen?’
Inderdaad. Ik had deze hulp aan zoveel andere mensen gegund dan aan deze kwal. Ik snap ook werkelijk waar niet waar het vandaan komt dat er een hele groep Amsterdammers is (en nee niet allemaal) die denkt dat de wereld stopt met bestaan buiten de ring.
Met “Ik moet er even aan wennen” wordt ook de hele tijd “Ik vind het verschrikkelijk” bedoeld.
Klopt, de gemeente is ook actief aan het adverteren op bussen etc over de funderingsproblemen. Je ziet veel ‘laat je huis niet zakken’’ als reclame voorbijkomen. Sommige wijken zijn slechter dan de andere. Het centrum is op sommige plekken echt heel slecht. Scheve vloeren, wanden die wijken. Love de thuiszorg waardoor je soms op dat soort plekken komt (werk in de Zaanstreek)
Ik had ook even gemist waarom ze niet 1 van de 2 huurhuizen hadden opgezegd, of gewoon omdat het te klein was?
Op het RTL Wonen account op Instagram staat nu een filmpje van het Amsterdamse stel van gisteren. Het enthousiasme spat er van af….
Die gast ziet er altijd uit alsof het een kleuter is die zich van z’n ouders even moet gedragen en dat alleen maar doet omdat hij dan een ijsje krijgt en kan gaan voetballen met z’n vriendjes
Wat ongemakkelijk😂 Wel bizar, in dat interview laten ze doorschemeren dat er een boete op stoppen zit en ze echt overgehaald zijn om door te gaan.
Waar zeggen ze dat dan?
Ik snap best dat je niet zomaar kan stoppen omdat er voor het programma veel werk in zit, maar lijkt me dat als er echt niks naar wens te vinden is voor jouw budget dat je dan toch moet kunnen zeggen dat het gewoon niet lukt. Het huis in Lelystad kan mooi zijn, locatie is toch ook een heel belangrijk ding
In dit interview
Ik ben aflevering 2 aan het kijken en ja die man is echt niet leuk, maar ergens snap ik hem wel? Ik ben vorig jaar in dezelfde stad verhuisd (van binnenstad naar rand binnenstad/5 minuten fietsen naar binnenstad) en ik vond het ook echt vreselijk wennen
Mis de binnenstad nog steeds haha! Voor mijn gevoel ben ik nu naar een dorp verhuisd. Vreselijk dramatisch!
Mijn hemel om naar een compleet andere stad te gaan lijkt me echt vreselijk! Verder zijn zijn opmerkingen gewoon stom, ik vind haar nog wel okee.
Ik snap echter ook niet waarom ze niet gewoon in haar appartement gingen samenwonen… 55m2 is nou ook weer niet piepklein? Dat is natuurlijk niet de oplossing, maar gewoon voor een jaar of 2… maar goed. Zelf weten
Het is dat ze per se een huis wilden, maar ik was echt voor een appartement + betere locatie gegaan
Ik snap hem ook hoor. Is toch helemaal kut om te moeten verhuizen als je je ergens gewoon heel erg thuis voelt.
Ja heel veel mensen hebben dit met Amsterdam, maar als de stad zo belangrijk is dan kan je toch prima in een flat wonen? In Nieuw-West of wat dieper in Noord is echt wel een leuk appartement te vinden waar je kan wonen met kinderen voor deze prijs. Ik woon zelf in een Amsterdamse jaren '90 flat en het stikt hier van de kinderen, er is een leuke binnentuin en een paar speelplaatsjes, veel basisscholen in de buurt etc. Dit koppel was gewoon mega verwend qua eisen, en ja dan moet je de stad uit.
Oh ja zeker, ik snap sowieso niet waarom hij niet bij haar in trok. Haar dat kind vrijwel alleen laten opvoeden vanwege de ruimte? Kom nou zeg. Ik ken ook mensen die met een kind in een tiny house wonen, dan kan een appartement van 55m2 toch ook prima Vond dat vooral zo raar…
Precies niks mis met de huizenmarkt als ik jullie hier zo lees
Hij vond het wel lekker rustig zonder baby denk ik
Het is echt belachelijk en mega sip natuurlijk dat je met een budget van boven de 3 ton niet gewoon een klein huis met tuintje kan kopen in de stad waar je al je wortels hebt, je werk, je familie en je vrienden. Ik vind best dat je dan elke keer mag uitspreken van ik vind het gewoon heel moeilijk om Amsterdam te verlaten.
Wat ik alleen echt insane vind, dit waren gewoon volwassen mensen met een kind die zelf echt geen benul hadden hoe het dan verder moest en hun lot maar gewoon in handen van een tv programma leggen en vervolgens de hele dag tijd emotioneel zijn en gaan zeiken.
Echt totaal bizar. Maak zelf eens wat keuzes. Wil je idd in een wat groter appartement wonen in een buitenwijk of randgemeente: kan prima. Wil je per se die eengezinswoning met tuin: ga op zoek naar gemeentes waar dat kan en ga er eens rondkijken en kijken waar je je denkt thuis te kunnen voelen. Echt zo onvolwassen vond ik het, wat prima is, maar je hebt gewoon een kind en helemaal die vent, die laat die vrouw gewoon alles zowat alleen doen. Echt koekoek. Dat je dan gewoon zegt nou dit is ons budget en appartement of huis met tuin ja moeilijk, kijk maar waar we kunnen wonen.
- Wie vind jij het leukste bijpersonage in KzK?
- Bob
- Alex
- Roos
- De Notaris
0 stemmers
- Wie van de KzK-personages vind je het meest geschikt voor televisie?
- Bob
- Alex
- Roos
- De Notaris
0 stemmers
Edit; oh oeps, de vraag is bij de antwoorden gekomen maar heb geen zin om het aan te passen
Ik kan niet kiezen tussen Bob en Alex ik vind die allebei echt zo leuk