Ik ook, vind ze allebei heel sympathiek. Alex af en toe iets botter maar niet vervelend bot. En Bob lijkt gewoon echt een goedzak hahaha.
Oh ik heb dit juist andersom. Ik vind Alex veel sympathieker, maar misschien ook wel sinds ik weet dat hij pleegouder is.
Hoe kan je nou iemand anders geschikter vinden voor televisie dan deze swagger
Ik vind ze allemaal verschrikkelijk
Hahaha, door deze scène heb ik hem aan het rijtje toegevoegd
Hahaha, ik kreeg hier dus echt Pieter Valley vibes van.
En toch denk ik dat dat in de realiteit nog wel eens tegen kan vallen.
Echt?! Ik vind hem vrij no nonsense, niet iemand die heel nep aardig doet. Vind hem in interviews ook altijd sympathiek overkomen. En hij is al 20+ jaar samen met zijn man, die geschiedenisdocent is, very wholesome.
ja vind ik ook! en dat Aaf hem tegen kwam ergens en hem superleuk & aardig vond, vond ik ook een argument voor😂
Ik heb ‘m een paar keer ontmoet (werkgerelateerd) en toen was ‘ie idd niet zo vriendelijk.
Oh ja ik vind hem echt zo’n type die heel amicaal is wanneer de camera’s draaien en zodra ze uit zijn hij denkt “jij bent te min voor mij” en gelijk om zal draaien. Zo Harbour club you can’t sit with us sfeer.
Ik mis die vrouwelijke notaris met die bruine laarzen (en vaak ook bruinleren korte rok daarboven)
Jack
Sandraaaaa… Vieveen
Die had echt geen charisma, vind Jack wat charmanter
Waarom post je een clickbait
Sorry ik ben boomer, ik had het artikel nog niet gelezen maar zie nu dat het onzin is Dacht ik al wel met zo’n site maar ja. Ik verwijder ‘m snel, lesje weer geleerd
Nieuwe afl Videoland
Wat een dramatische aflevering, vond het helemaal niet leuk om naar te kijken. Had wel echt met ze te doen
En vind het huis ook echt vreselijk opgeknapt, echt heel lelijk (maar zij zijn er gelukkig wel blij mee dus kwestie van smaak). Vraag me af of ze het alleen cosmetisch hebben opgeknapt, dat denk ik wel gezien het budget, maar het huis leek echt op instorten
En wat is dat met die gele muur die elk huis tot nu toe krijgt
Ja en er is 7 maanden verbouwd??? Mag dan toch hopen dat alles is aangepakt, maar dat zal wel niet gezien het budget.
Volgens mij hebben ze ergens een restafval gele verf gekocht en moeten ze dat gewoon kwijt dus smeren ze dat maar in ieder huis. Spuuglelijk.
Afl 4
Ze zeiden niet dat de verbouwing 7 maanden geduurd had, alleen dat het 7 maanden geleden was dat ze er geweest waren. Ze hebben een bezichtiging wanneer de bedenktijd afgelopen is, dan moeten ze nog wachten tot de oplevering en dan pas begint de verbouwing. Ik vond juist dat ze voor het budget van €45k wel veel gekregen hadden: muren verplaatst, nieuwe keuken, schuifpui, badkamer, wc, vloeren, deuren en alle muren geverfd. Dat krijg je zelf niet zo snel voor elkaar voor €45k.
Ik vond dat dit koppel, ondanks hun moeilijke situatie, wel realistisch was en dat ze juist heel blij waren met wat ze gekregen hadden. Als je het vergelijkt met het Amsterdamse koppel dan was dit echt een verademing