Kopen zonder kijken

Oh ja natuurlijk, toen zij mochten kijken woonden de vorige bewoners er nog. Had er ff niet aan gedacht dat het ook nog maanden kan duren voor zij dan weg zijn.

Vond ze idd heel realistisch en geen gekke eisen, gewoon genoeg kamers met een tuin en zolder en verder maakte het ze niet zo veel uit.
Ben heel benieuwd hoe die Amsterdammers er achteraf op terug kijken want volgens mij krijgen ze best veel shit over zich heen. :smiling_face_with_tear:

4 likes

Haha nee maar dat is nooit zo. Zelfs met 10k komt er alsnog een nieuwe badkamer en keuken

3 likes

Ja dat is waar, ze kunnen beter al het geld uitgeven aan de aankoop want een nieuwe keuken en badkamer krijg je toch wel :joy:

2 likes

Ik vond het ook een leuk koppel, en wel een leuke aflevering. Vond het wel echt stom dat ze geen bad kregen, laat hun lekker in bad douchen als ze dat liever hebben. Vreemd dat er niet naar zo’n wens geluisterd wordt.

6 likes

Die gele muren vallen met ook op in dat andere woonprogramma van RTL, Kopen of Slopen. Echt elk huis krijgt daar gele muren. Best mooi, maar na een paar huizen gaat het wel opvallen.

1 like

Als ik de vorige bewoner was zou ik me echt zooooo schamen als het huis er zo bij lag. Het plakte door de tv heen

Hoeveel soorten koek hebben we wel niet gezien ik kreeg er trek van :sweat_smile:

10 likes

Vind het wel leuk dat ze eindelijk ook hun eigen spullen behouden. Is wel eens anders geweest. Of het was niet zichtbaar.

4 likes

ja dat is heftig gesponsord door Sanisale, best chill voor de deelnemers (al vind ik alle keukens daardoor erg dertien-in-een-dozijn worden)

5 likes
Samenvatting

Die amsterdammers hadden toch precies dezelfde eisen? Rijtjeshuis met tuin. Volgens mij zelfs kleiner. Vind het echt raar hoe weinig begrip er voor dat stel is.

7 likes

Dat snap ik ook niet, als ze dat zeggen doe dan dat bad met douche. Of dat paste misschien ook niet.
Ze waren er echt blij mee en als de kleding matched dan zit je met de kleur goed.
Ik denk dat veel gesponsord is maar het was niet zo’n heel oud huis volgens mij. Wanden zijn recht gezet, pui en nieuw raam erin. Ik denk dat elektra en isolatie etc allemaal wel goed zit. De basis is goed maar gewoon erg vies.

2 likes

Eens. En die hadden voor mijn gevoel meer dorpen/steden waar ze eventueel naartoe wilden. Dit stel wilde naar het Gooi of Almere. Ik zat juist deze aflevering in het begin met verbazing te kijken. Ook omdat ze zo graag uit IJmuiden wilden vertrekken.

2 likes

Leuk stel & leuk huis geworden vind ik, nieuwe aflevering!

7 likes

Ik vond Alex zn spelletje met: hier stopt het voor ons wel erg lang duren. Had echt met ze te doen :sweat_smile: zelfs bob moest ervan huilen haha

13 likes

In de aflevering op Videoland moet ik toch grinniken om Jack. Hij krijgt een compliment van Bob en je ziet hem verlegen in de richting van de camera kijken. Hahaha, ik vind dat wel schattig.

1 like

Ik vond dat te ver gaan! Hij had veel eerder moeten zeggen dat hij een huid had voor hun.

4 likes

Ahhh wat zijn Karlijn en Hevar leuke mensen!!! En het huis is prachtig geworden.

14 likes

Weet je wat ik me nu pas besef? Dat ze dit seizoen - godzijdank - gestopt zijn met die knutselprojecten van deelnemers over hun woonwensen. Wat een verademing!

8 likes

Misschien moeten ze ook eens stoppen met die rekensom die bob altijd op papier doet. Ik ga daar zo stuk om, alsof het hogere wiskunde is :joy::joy:

28 likes

En de reeds bezichtigde huizen en biedingen even doornemen vind ik echt een leuke toevoeging!

18 likes

Het viel me ook op dat Alex af en toe wat tips geeft, zoals over het dubbel glas de laatste aflevering. Vond ik ook een leuke toevoeging.

11 likes