Zag ik nou Roos in het fotolijstje bij Alex op het bureau staan?
Ja hij heeft ook wel eens Bob gehad
Ik ook! Ik heb nog nooit een koophuis bezichtigd, dus heb me er ook nog nooit in verdiept. Maar fijn om te weten dat je de kruipruimte moet controleren en de voegen van de buitenmuur en het houtwerk etc.
Is dat niet omdat ze altijd die HR++ van het duurzaamheidsbudget altijd stoppen in die pui van zo’n sponsor?
Haha ja. Elke aflevering benadrukken dat je van de extra duurzaamheids euro’s in de hypotheek ook zo’n lilleke zwarte schuifpui kan laten plaatsen via de sponsor
Zou kunnen, maar alsnog denk ik dat het wel fijn is om te weten wanneer je zelf een huis bezichtigt toch?
Hahahah echt hoor. Elke aflevering word ik weer boos als Bob dat kladblok tevoorschijn haalt en de getallen gaat opschrijven die wel allang 5x gehoord hebben! En was de groene stift voor het verduurzamingsbudget nou nieuw afgelopen week?!
Hahha ja we zeiden ook al: oeh hij pakt er voor de duidelijkheid nog even een groen gekleurde stift bij
Afl 6
Volgens mij vinden ze het leuk
Als je elke keer een shotje neemt bij het woord, ben je kacheltje lam aan het einde van de aflevering
Haha, wel een lief stel! En grappig dat de notaris swaggy zijn entree mocht maken op In da club
Heel leuk stel ja! Vind het echt hilarisch hoe die notaris elke keer met zo’n nummer opkomt
Kijken hier nog meer mensen het nieuwe seizoen van blind gekocht? Eerste aflevering was echt weer genieten met een delusional stel. Ze waren helemaal van de leg omdat er een mozaïek parket in het appartement lag haha
Ik zag een heerlijke teaser voorbij komen op insta! Waar is dit in NL te zien?
Ik heb het met een vpn gekeken!
Komt begin mei op videoband volgens mij
Ja vanaf 5 mei!
Hahah ik vond dit echt een verademing t.o.v. al die zeikende en huilende dertigers.
Ja eens.
Echt een leuke aflevering!